Goedbeschouwd is het allemaal erg gruwelijk, maar 't is zo erg dat 't weer grappig wordt.quote:Op donderdag 2 december 2010 14:47 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ik kende het niet, wel een grappig nummer trouwens.
Haha, ja, je hebt imo 3 soorten muziek, goede, slechte en de categorie tenenkrommend maar wel grappig op zijn tijd.quote:Op donderdag 2 december 2010 14:52 schreef Telecaster het volgende:
[..]
Goedbeschouwd is het allemaal erg gruwelijk, maar 't is zo erg dat 't weer grappig wordt.
Feestje dus?quote:Op donderdag 2 december 2010 15:07 schreef J0SIE het volgende:
Vanaf 18 december woon ik in Groningen!
En dan heb je nog Dries Roelvink.quote:Op donderdag 2 december 2010 15:14 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Haha, ja, je hebt imo 3 soorten muziek, goede, slechte en de categorie tenenkrommend maar wel grappig op zijn tijd.![]()
Je hebt ook nog iets boven goede muziek, namelijk goddelijke muziek. Muziek waarbij je wegdroomt, waarbij je het gevoel hebt alsof er Engeltjes in je oren staan te schreeuwen.quote:Op donderdag 2 december 2010 15:57 schreef Telecaster het volgende:
[..]
En dan heb je nog Dries Roelvink.
In de laatste categorie nomineer ik m'n meest gedraaide plaat van de afgelopen maand: "Room of Songs" van 't Alejandro Escovedo String Quartet.quote:Op donderdag 2 december 2010 15:58 schreef Luco het volgende:
[..]
Je hebt ook nog iets boven goede muziek, namelijk goddelijke muziek. Muziek waarbij je wegdroomt, waarbij je het gevoel hebt alsof er Engeltjes in je oren staan te schreeuwen.
Enige positieve is voor de Fransen en Duitsers nu misschien wel eens kunnen winnen in en van Rusland.quote:
Eu?quote:
Oh. *Voetbal*.quote:Op donderdag 2 december 2010 16:42 schreef Luco het volgende:
[..]
Enige positieve is voor de Fransen en Duitsers nu misschien wel eens kunnen winnen in en van Rusland.
Wat en hoe..?quote:
Zie je het al voor je? Lekker reisje boeken naar Qatar en daar in de woestijn op de camping staan?quote:
Ah, dat ken ik tenminste. Dat vorige was dus een tv-iets?quote:
Lekker! Met satésaus?quote:en ik eet spruitjes
Mag geen satésausquote:Op donderdag 2 december 2010 17:50 schreef Telecaster het volgende:
[..]
Ah, dat ken ik tenminste. Dat vorige was dus een tv-iets?
[..]
Lekker! Met satésaus?
Oeh, jammer - dat mis je een Gouden Combi!quote:
*Ook* mooi natuurlijk. :-)quote:Met appelmoes
quote:Op donderdag 2 december 2010 17:53 schreef Telecaster het volgende:
[..]
Oeh, jammer - dat mis je een Gouden Combi!
Je hebt een notenallergie of zo..?
[..]
*Ook* mooi natuurlijk. :-)
Ik ga zo pasta maken. Mjam.
Ja, heb een noten-allergie, helaas!quote:Op donderdag 2 december 2010 17:53 schreef Telecaster het volgende:
[..]
Oeh, jammer - dat mis je een Gouden Combi!
Je hebt een notenallergie of zo..?
[..]
*Ook* mooi natuurlijk. :-)
Ik ga zo pasta maken. Mjam.
Ik welquote:Op donderdag 2 december 2010 18:01 schreef Peterselieman het volgende:
Ga je sinterklaas vieren ofzo?
Nee, sporten.quote:Op donderdag 2 december 2010 18:01 schreef Peterselieman het volgende:
Ga je sinterklaas vieren ofzo?
Veel plezier dan!quote:Op donderdag 2 december 2010 18:03 schreef Fems het volgende:
[..]
Nee, sporten.En wel naar een leuk feestje vanavond
Ah, je was zo aan het rijmenquote:Op donderdag 2 december 2010 18:03 schreef Fems het volgende:
[..]
Nee, sporten.En wel naar een leuk feestje vanavond
Zoiets?:quote:Op donderdag 2 december 2010 18:09 schreef Oneself het volgende:
Over talen gesproken trouwens, ik ga ook voor Italiaans
Ja, jij kan het weten.quote:Op donderdag 2 december 2010 18:41 schreef Telecaster het volgende:
De jaren '80 zogen dan ook nogal op muziekgebied.
Hou op, schei uit - dat heeft nog menig schoolfeest verpest.quote:
Beetje.quote:
Tuurlijk wel. Een glijpartij is zo gemaakt.quote:Op donderdag 2 december 2010 21:11 schreef Integreerbeer het volgende:
[..]
Ik ga lopend naar de kroeg, kan ik ook niet vallen.
Het beste van twee werelden dus.quote:Op donderdag 2 december 2010 21:14 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. Een glijpartij is zo gemaakt.
Mag jij wel naar de kroeg trouwens? Met die Lego eerder deze week lijkt het meer alsof je 12 jaar oud bent
Kak pc heb je danquote:Op donderdag 2 december 2010 21:28 schreef joppie_saus het volgende:
Al 2 uur bezig mijn computer opnieuw te installeren. Voor ik een virusscanner erop kan zetten moet ik Service Pack 1,2 en 3 erop hebben. Nu halverwege installatie SP2 en al dik een uur bezig daarmee
Een Windows XP van zes jaar oud is inderdaad niks!quote:Op donderdag 2 december 2010 21:30 schreef joppie_saus het volgende:
Klopt. Windows XP van zes jaar oud. Maar als ik hem jaarlijks opnieuw installeer wil het prima..
Wat let je om iets nieuws te halen?quote:Op donderdag 2 december 2010 21:59 schreef joppie_saus het volgende:
Ach, sarcasme is niet nodig. Het is gewoon een kutpc, dat weet ik ook wel. Maar ik heb ook nog een laptop, dus red me prima met dat ding.
Zo van buiten ook! Ik fiets er graag doorheen, mits het niet sneeuwt en er losse sneeuw ligt. En het morgen niet blijkt te hebben gevroren. Allemaal van die hatelijke richels langs de weg.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |