Goedbeschouwd is het allemaal erg gruwelijk, maar 't is zo erg dat 't weer grappig wordt.quote:Op donderdag 2 december 2010 14:47 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ik kende het niet, wel een grappig nummer trouwens.
Haha, ja, je hebt imo 3 soorten muziek, goede, slechte en de categorie tenenkrommend maar wel grappig op zijn tijd.quote:Op donderdag 2 december 2010 14:52 schreef Telecaster het volgende:
[..]
Goedbeschouwd is het allemaal erg gruwelijk, maar 't is zo erg dat 't weer grappig wordt.
Feestje dus?quote:Op donderdag 2 december 2010 15:07 schreef J0SIE het volgende:
Vanaf 18 december woon ik in Groningen!
En dan heb je nog Dries Roelvink.quote:Op donderdag 2 december 2010 15:14 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Haha, ja, je hebt imo 3 soorten muziek, goede, slechte en de categorie tenenkrommend maar wel grappig op zijn tijd.![]()
Je hebt ook nog iets boven goede muziek, namelijk goddelijke muziek. Muziek waarbij je wegdroomt, waarbij je het gevoel hebt alsof er Engeltjes in je oren staan te schreeuwen.quote:Op donderdag 2 december 2010 15:57 schreef Telecaster het volgende:
[..]
En dan heb je nog Dries Roelvink.
In de laatste categorie nomineer ik m'n meest gedraaide plaat van de afgelopen maand: "Room of Songs" van 't Alejandro Escovedo String Quartet.quote:Op donderdag 2 december 2010 15:58 schreef Luco het volgende:
[..]
Je hebt ook nog iets boven goede muziek, namelijk goddelijke muziek. Muziek waarbij je wegdroomt, waarbij je het gevoel hebt alsof er Engeltjes in je oren staan te schreeuwen.
Enige positieve is voor de Fransen en Duitsers nu misschien wel eens kunnen winnen in en van Rusland.quote:
Eu?quote:
Oh. *Voetbal*.quote:Op donderdag 2 december 2010 16:42 schreef Luco het volgende:
[..]
Enige positieve is voor de Fransen en Duitsers nu misschien wel eens kunnen winnen in en van Rusland.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |