Goed bezigquote:Op zondag 28 november 2010 22:30 schreef Fems het volgende:
Klaaaaaaaaaaaar!![]()
Nog niet helemaal tevreden over 1 stuk, maar morgen nog de hele dag!![]()
1 2 3 4 5 6 7 8 | 22:43:34 28-11-10 Melding : Pr 1 HAAST ASS. AMBU vindicat atque polit GROTE MARKT 27 GRONINGEN 1850 AP: Regio : [GRO] Regio 1 - Groningen Urgentie : [HOOG] Eenheden : [0400276] Hoogwerker-758 Groningen-Vinkhuizen : [0401998] Monitorcode Brandweer Groningen : [0400419] Kazernealarm Groningen-Vinkhuizen : [0400394] Kazernealarm (speciaal/lift) Groningen : [0400121] Officier van Dienst Midden (info) Groningen |
Ik hoor het.quote:
Ondergesneeuwd ja. Niet ondersneeuwd.quote:
Uitgegleden over bevroren bier?quote:Op zondag 28 november 2010 22:49 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik hoor het.
Maar whaddup? Een vindicatter die zichzelf heeft opgehangen aan het balkon? (hoogwerker)
Wtf is dit?quote:Op zondag 28 november 2010 22:50 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ondergesneeuwd ja. Niet ondersneeuwd.
[ afbeelding ]
.
Hell. Will change
Aiii, classyquote:Op zondag 28 november 2010 22:53 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Uitgegleden over bevroren bier?
Firefox die zegt: ondersneeuwt is wel goed, ondersneeuwd = rood. Ondersneeuwd geeft een foutmelding in google (bedoelt u ondergesneeuwd) maar daarna heb ik niet ondersneeuwt ingevoerd. Maw.: je had wel gelijkquote:
Stel je voor!quote:
quote:
Jij hoorde nog niet wakker te zijn.quote:Op zondag 28 november 2010 21:46 schreef Renesite het volgende:
Whehehe
Morgenvroeg:
Broer wekker/opstaan 5:30
Mijn wekker: 6:00
Paps wekker + opstaan: 6:15
Ikke opstaan: 6:30
Broer werken: 6:30 - 18:00
Paps werken: 7:00 - 15:00
Ik werken: 7:30 - 16:00
Just another day at my place
Nou, niet om kwart voor 8 vanmorgen..!quote:
Toen lag ik nog 'warm'.quote:Op maandag 29 november 2010 12:24 schreef Telecaster het volgende:
[..]
Nou, niet om kwart voor 8 vanmorgen..!
Mooie dikke vlokken sneeuw buiten nu.quote:Op maandag 29 november 2010 12:24 schreef Oneself het volgende:
Is t nog wit doar?
En wie weet hoe t nu staat met de Knol's Koek-fabriek?
Ik denk dat daar wel komt te staan als ze weer kunnen bakken.quote:MEDEDELING
In onze bakkerij aan het Hoendiep heeft afgelopen donderdagavond 4 november een grote brand plaatsgevonden. Hierdoor is het voor ons momenteel niet mogelijk om Knol's Koek te maken.
Via deze weg willen wij onze dank uitspreken aan de brandweer, politie, ambulancepersoneel en de gemeente Groningen voor al hun inzet en inspanningen. Daarnaast willen we alle mensen bedanken voor hun steun in de afgelopen dagen. Dat doet ons goed.
Wij hopen zo snel mogelijk weer ambachtelijke Knol's Koek voor u te kunnen maken. We zullen u op de hoogte houden van de voortgang hierin.
Namens Knol's Koek,
Edwin Knol
Some people go out dancing, some people got to work.quote:
Ha.quote:
Jup, bijna klaar:)quote:Op maandag 29 november 2010 13:00 schreef Telecaster het volgende:
[..]
Ha.
Vandaag weer Moedig Voorwaarts met je paper?
Hulde! En natuurlijk altijd even aan een derde laten lezen.quote:Op maandag 29 november 2010 13:04 schreef Fems het volgende:
[..]
Jup, bijna klaar:)
dan even opruimen en straks weer met een frisse blik kijken
Jup, al gevraagd, weet alleen niet of hij het te druk heeft.quote:Op maandag 29 november 2010 13:08 schreef Telecaster het volgende:
[..]
Hulde! En natuurlijk altijd even aan een derde laten lezen.
Maar dat is logisch - als je zelf al tijden zo dicht op een tekst zit zie je tik- en taalfoutjes en logische stappen die je over hebt geslagen niet meer.quote:Op maandag 29 november 2010 13:09 schreef Fems het volgende:
[..]
Jup, al gevraagd, weet alleen niet of hij het te druk heeft.
Ik zie namelijk nooit de fouten die ik maak
Het is goed als je je eigen sterke kanten kent!quote:Op maandag 29 november 2010 13:16 schreef Telecaster het volgende:
[..]
Maar dat is logisch - als je zelf al tijden zo dicht op een tekst zit zie je tik- en taalfoutjes en logische stappen die je over hebt geslagen niet meer.
Ik ben, met alle bescheidenheid die mij zo typeert natuurlijk, behoorlijk goed in 't schrijven van stukken, maar laat m'n producten desondanks altijd nog door een "vers" iemand lezen voor ik de definitieve versie aflever.
En het is natuurlijk geen opscheppen als het objectief waar is.quote:Op maandag 29 november 2010 13:18 schreef Fems het volgende:
[..]
Het is goed als je je eigen sterke kanten kent!![]()
Ah ja, dat is bij jou nog een vereiste. Mijn opperhoofden zijn in het algemeen helaas, naast een merkwaardige obsessie met taartdiagrammen in zoveel mogelijk lelijke kleurtjes, blijer met zoveel mogelijk pagina's.quote:Ik heb nu echter het probleem dat ik woorden moet gaan schrappen.
Daar moet op geluncht worden!quote:
Welke heb je?quote:Op maandag 29 november 2010 13:24 schreef Fems het volgende:
Wie weet hoe je woorden telt in de nieuwe word?
Het is ook nooooooooooit goed!quote:Op maandag 29 november 2010 13:26 schreef Fems het volgende:
Thanks, had het inderdaad al gevonden.
Nu heb ik te weinig woorden, aangezien hij mijn voetnoten ook had meegenomen.
Verdorie!quote:Op maandag 29 november 2010 13:29 schreef Telecaster het volgende:
[..]
Het is ook nooooooooooit goed!
"Creatief Woorden Tellen Met Fems!"quote:Op maandag 29 november 2010 13:30 schreef Fems het volgende:
[..]
Verdorie!![]()
Maar nu kan ik de voorbeelden die ik in de voetnoten had gezet gewoon in de tekst zetten
Klaaaaaaaaaarquote:Op maandag 29 november 2010 13:31 schreef Telecaster het volgende:
[..]
"Creatief Woorden Tellen Met Fems!"
Da's oldschool close harmony, toch..?quote:Op maandag 29 november 2010 13:44 schreef Fems het volgende:
En nu schoonmaken met the stolen sweets!
Jup, ik vind het heeeeeeeerlijkquote:Op maandag 29 november 2010 13:48 schreef Telecaster het volgende:
[..]
Da's oldschool close harmony, toch..?
Yeah!quote:
Ik zal 's zoeken - bij jaren '30-country is YouTube niet het eerste waar ik aan denk.quote:Op maandag 29 november 2010 13:56 schreef Fems het volgende:
Nope, die ken ik niet! Geef eens een youtube linkje?
En toch is 't gelukt!quote:Op maandag 29 november 2010 13:59 schreef Fems het volgende:
Klopt, dat lukt inderdaad niet zo goed, Helaas..
Ik heb deze van de Carters:quote:Ik wil ze nog op cd, maar even wachten op mijn kerstpakket:P
Graag gedaan! Altijd leuk om iemand met een van m'n favorieten kennis te laten maken.quote:
Na even youtuben, kom ik er achter dat ik ze al ken. Dit zing ik wel eens mee in de auto met paps en mams:)quote:Op maandag 29 november 2010 14:13 schreef Telecaster het volgende:
[..]
Graag gedaan! Altijd leuk om iemand met een van m'n favorieten kennis te laten maken.
Pas maar op, zometeen krijg ik je nog aan de Louvin Brothers.
Sjonge. Ouders met smaak!quote:Op maandag 29 november 2010 14:15 schreef Fems het volgende:
[..]
Na even youtuben, kom ik er achter dat ik ze al ken. Dit zing ik wel eens mee in de auto met paps en mams:)
Sja. Dat vind jij, dat vind ik.quote:
Yikes. Gelukkig maar dat ik net nieuwe handschoenen aangeschaft heb.quote:Op maandag 29 november 2010 14:17 schreef JH87 het volgende:
http://www.buienradar.nl/sneeuw.aspx
Ernstig.
Hmm, ik opzich wel. Klassieke muziek kan ik erg mooi vinden, evenals the beatles, simon and garfunkel etc.quote:Op maandag 29 november 2010 14:18 schreef Telecaster het volgende:
[..]
Sja. Dat vind jij, dat vind ik.
Laat ik het er maar op houden dat ik mijn onberispelijke muzieksmaak bepaald niet van m'n verwekkers heb.
Hm. Met je drie voorbeelden heb ik meteen al vrij weinig - ik kan er wel naar luisteren, maar dat blijft dan op een intellectueel niveau, gevoelsmatig heb ik er weinig mee. 't Enige klassiek-achtige dat ik in huis heb zijn wat soundtracks. En de Beatles en Simon/Garfunkel zijn me wat te zoetjes.quote:Op maandag 29 november 2010 14:19 schreef Fems het volgende:
[..]
Hmm, ik opzich wel. Klassieke muziek kan ik erg mooi vinden, evenals the beatles, simon and garfunkel etc.
Hmm, zoete muziek, heerlijkquote:Op maandag 29 november 2010 14:23 schreef Telecaster het volgende:
[..]
Hm. Met je drie voorbeelden heb ik meteen al vrij weinig - ik kan er wel naar luisteren, maar dat blijft dan op een intellectueel niveau, gevoelsmatig heb ik er weinig mee. 't Enige klassiek-achtige dat ik in huis heb zijn wat soundtracks. En de Beatles en Simon/Garfunkel zijn me wat te zoetjes.
Ik ben een filistijn, ik weet het.
Sja, 't blijft natuurlijk puur gevoelsmatig - ik ben bijvoorbeeld wel weer gek op de Everly Brothers en doowop.quote:
Ah, leuk! Wat speel je?quote:En geen klassiek voor jou?
Tja, ik heb erg lang zelf muziek gemaakt,
Is 't niet eerder andersom? Ga je niet de muziek maken die je toch al waardeert?quote:voornamelijk klassiek, dan moet je het ook wel mooi vinden.
Ik heb wel in bandjes gezeten waar ik 't ene nummer leuker vond om te doen dan 't andere, maar ik heb nog nooit iets gespeeld waar ik een actieve hekel aan had.quote:Op maandag 29 november 2010 14:33 schreef Fems het volgende:
Hmm, muziek maken die je waardeert kan, maar je moet altijd, om beter te worden ook muziek maken die je waarschijnlijk eerst niet waardeert.
Joh.quote:Ach ja.Muziek is wel raar, het is eigenlijk best belangrijk..
Ik kan achter de drumkit een paar minuten rechtuit boemklap doen voor ik onherroepelijk de coordinatie tussen m'n vier ledematen verlies.quote:Op maandag 29 november 2010 14:37 schreef joppie_saus het volgende:
Ik heb negen jaar lang gedrumd. Werd ik na een tijdje wel tureluurs van, nu dus maar gestopt
Welnee, drummen is easyquote:Op maandag 29 november 2010 14:43 schreef Telecaster het volgende:
[..]
Ik kan achter de drumkit een paar minuten rechtuit boemklap doen voor ik onherroepelijk de coordinatie tussen m'n vier ledematen verlies.
Hampshire, is 5 minuutjes lopen.quote:Op maandag 29 november 2010 14:55 schreef ChipsZak. het volgende:
Wat zijn de wat grotere, hotels (niet voor jongeren) op loopafstand van de Grote Markt? Martini hotel? Maar welke nog meer?
http://maps.google.nl/map(...)ie=UTF-8&sa=N&tab=ilquote:Op maandag 29 november 2010 14:55 schreef ChipsZak. het volgende:
Wat zijn de wat grotere, hotels (niet voor jongeren) op loopafstand van de Grote Markt? Martini hotel? Maar welke nog meer?
Doe mij toch maar een gitaar - daarbij hoef ik slechts met 1 ledemaat iets ingewikkelds te doen in plaats van 4.quote:
Dat zeg ik. Ik noem mezelf niet lui, ik noem mezelf persoonlijk efficient.quote:Op maandag 29 november 2010 15:55 schreef Telecaster het volgende:
[..]
Doe mij toch maar een gitaar - daarbij hoef ik slechts met 1 ledemaat iets ingewikkelds te doen in plaats van 4.
Lag nog in bedquote:Op maandag 29 november 2010 08:10 schreef Bob. het volgende:
[..]
[..]
Jij hoorde nog niet wakker te zijn.
Maar goedemorgen!
Geen wonder dat de economie in zwaar weer verkeert.quote:
Sneeuw he?quote:Op maandag 29 november 2010 17:26 schreef Telecaster het volgende:
[..]
Geen wonder dat de economie in zwaar weer verkeert.
Ah, een ProRailtje.quote:
't Gaat wel lekker, zeg - 900+ kilometer file door sneeuw!quote:
Moest ik vandaag maar werkenquote:Op maandag 29 november 2010 17:50 schreef Telecaster het volgende:
[..]
't Gaat wel lekker, zeg - 900+ kilometer file door sneeuw!
De treinen rijden gewoon. Dat kun je van het autoverkeer in een groot deel van het land niet zeggenquote:
Ik vond 't net minder koud dan vanochtend, in elk geval.quote:Op maandag 29 november 2010 18:09 schreef Bob. het volgende:
Ik begin al te wennen aan de kou, was best goed te doen vandaag.
Je werkt on the road?quote:Op maandag 29 november 2010 18:13 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
Moest ik vandaag maar werkenLekker uurtjes maken..
Leve een baan op fietsafstand.quote:Op maandag 29 november 2010 18:13 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
De treinen rijden gewoon. Dat kun je van het autoverkeer in een groot deel van het land niet zeggen
Fijn dat je weer mag! Waar had je ook al weer last van?quote:Op maandag 29 november 2010 18:22 schreef Luco het volgende:
Vanavond eindelijk een soort van trainen! Mag rustig schieten, beetje lopen maar dat is al meer dan de afgelopen weken. Niks doen is niet goed voor me...
Spierscheurtje vlakbij m'n lies. Alleen pijnlijk bij abrupte zijwaartse bewegingen, maar dat is iets wat bij korfbal nogal veel voorkomt. Mag pas volgende week weer voluit, maar nu iets is al beter dan voor de 4e week niks mogen.quote:Op maandag 29 november 2010 18:26 schreef Bob. het volgende:
[..]
Fijn dat je weer mag! Waar had je ook al weer last van?
Ik kan ook nog niet goed hardlopen omdat ik last heb van m'n enkel en dat is stoooom.
Was 10min korter onderwegquote:Op maandag 29 november 2010 17:50 schreef Telecaster het volgende:
[..]
't Gaat wel lekker, zeg - 900+ kilometer file door sneeuw!
das vlakbij,niks gehoordquote:Op maandag 29 november 2010 16:48 schreef MaxMark het volgende:
Krijgen net een bericht binnen dat er een explosie was in de Antillenstraat, voorpui eruit. Ben benieuwd![]()
quote:Op dinsdag 30 november 2010 08:08 schreef Luco het volgende:
! Ben geaccepteerd als "trainee" aan de Universiteit van Sydney
! Nu het daadwerkelijke visum aanvragen!
Nice! Nu kan Mark in jouw kamerquote:Op dinsdag 30 november 2010 08:08 schreef Luco het volgende:
Crap. Net elders op 't forum gespot:quote:
Evenzogoed: mogge. En Luco, gefeliciteerd!quote:Amsterdam - We krijgen te maken met een ijzige noordoostelijke wind (kracht 6), die de gevoelstemperatuur vanaf woensdag doet dalen tot min 14 graden. Het ijskoude winterweer zal zeker nog tot het weekend aanhouden.
Piet Paulusma voorspelt dat de gevoelstemperatuur woensdag en donderdag zelfs rond de -20 graden zal liggen. Vandaag valt vooral in het noorden en zuiden van het land sneeuw. Voor donderdagochtend wordt opnieuw sneeuw voorspeld in de spits.
Sinterklaas
Door de kou is de kans groot dat zondag 5 december Sinterklaas in de sneeuw zijn pakjes zal moeten bezorgen. Veel ijsbanen zijn vanaf vandaag geopend. Friesland heeft een vaarverbod afgekondigd. Vorig jaar was er nog veel kritiek dat de provincie veel te laat het verkeer op het water stillegde.
De grote steden zijn bezig alle daklozen binnen te halen. Op veel plaatsen kunnen ze gratis slapen.
Het Leger des Heils liet gisteren weten dat het landelijk beschikbare aantal bedden was verhoogd van 470 naar 700.
Gefeliciteerdquote:Op dinsdag 30 november 2010 08:08 schreef Luco het volgende:
quote:
Tof, nu maar hopen dat dat aanvragen niet te lang duurt.quote:Op dinsdag 30 november 2010 08:08 schreef Luco het volgende:
Oh, dat zijn die nieuwbouwkubussen?quote:
Ik ga dit jaar om Lego vragen, dan kan ik voor de openhaard met blokjes spelen.quote:Het wordt echt fucking ijskoud. En gezien mijn ervaring met het openbaar vervoer zal dat wel weer dikke shit worden met pakjesavond.
Deze past vast niet in m'n schoen.quote:Op dinsdag 30 november 2010 12:25 schreef Peterselieman het volgende:
Welke Legodoosjes wil je hebben Integreerbeer?
No problemquote:Op dinsdag 30 november 2010 12:29 schreef Telecaster het volgende:
[..]
Deze past vast niet in m'n schoen.
Awesomeness. Kom ik aan met m'n lullige maat 45.quote:
Kies maar uit zou ik zeggen:quote:Op dinsdag 30 november 2010 12:33 schreef Integreerbeer het volgende:
[..]
Ik ben onbekend met de huidige collectie...
daarnaast wonen vrienden van mijquote:Op dinsdag 30 november 2010 11:24 schreef MaxMark het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ziet er raar uit :
[..]
Tof, nu maar hopen dat dat aanvragen niet te lang duurt.
Als Mark tot Juni kan wachten, bestquote:Op dinsdag 30 november 2010 08:37 schreef Renesite het volgende:
[..]
Nice! Nu kan Mark in jouw kamer!
You have chosen wisely.quote:Op dinsdag 30 november 2010 13:20 schreef Integreerbeer het volgende:
De lego city vliegveld tankwagen
Ik ontken nagenoeg alles.quote:Op dinsdag 30 november 2010 13:21 schreef Luco het volgende:
Welke achterlijke gladiool heeft het raam open laten staan hier. Veel te koud!
Goeie keuze. Dan kun je op schiphol mee gaan helpenquote:Op dinsdag 30 november 2010 13:20 schreef Integreerbeer het volgende:
De lego city vliegveld tankwagen
Ah, één van die Nijestee-studio's! Die hebben niet eens een gasaansluiting, hoe hebben ze dat voor elkaar gekregen?quote:
Tuurlijk. Altijd een slag om de arm houden.quote:
quote:Op dinsdag 30 november 2010 13:28 schreef JH87 het volgende:
[..]
Ah, één van die Nijestee-studio's! Die hebben niet eens een gasaansluiting, hoe hebben ze dat voor elkaar gekregen?
Ik snap het ook niet. Vlam in de pan (met water geblust) kan toch nooit zo'n explosie veroorzaken? Misschien was het wel een implosie, doordat alle zuurstof ineens werd opgezogen?quote:GRONINGEN - In een woning aan de Antillenstraat heeft zich maandagmiddag tegen half vijf een explosie voorgedaan. Er vielen geen gewonden.
Door de explosie in de woning liep de pui grote schade op.
Kort daarvoor was in de keuken van de woning sprake van een vlam in de pan. Toen de bewoner het vuur met water bluste, volgde een explosie. Daardoor vloog de pui eruit. De bewoner bleef ongedeerd, maar de woning raakte flink beschadigd.
De hulpverleningsdienst adviseert mensen, een vlam in de pan niet met water te blussen, maar een blusdeken of iets dergelijks te gebruiken.
Zeker vandaag.quote:
Maar ja. Probeer maar eens met jezelf te spelen met bevroren handjes, daar word je ook niet blij van.quote:Op woensdag 1 december 2010 08:13 schreef nietzman het volgende:
Gelukkig wel de nieuwe Victoria Secret show om warm van te worden!
Hey, waarom zou je een kloeke ochtenderectie verspillen?quote:Op woensdag 1 december 2010 09:10 schreef joppie_saus het volgende:
Euh wtf, zo op de vroege ochtend?
*Sorry*.quote:
Veel te weinig geslapen, dan krijg je dat.quote:
Nietz begon.quote:Op woensdag 1 december 2010 10:22 schreef joppie_saus het volgende:
Ja, ik heb ook te weinig geslapen, maar ik voel niet direct de behoefte om verhalen over het melken van mijn yoghurtbuks hier te melden..
Jaja, maak ons maar weer jaloers.quote:Op woensdag 1 december 2010 11:08 schreef Fems het volgende:
Ik lig nog heerlijk in mijn bed met de muziek mee te zingen!
Radioquote:Op woensdag 1 december 2010 11:10 schreef Telecaster het volgende:
[..]
Jaja, maak ons maar weer jaloers.
Welke muziek?
In bed? Wordt dat geen smeerboel?quote:
Chocola kan je ook gewoon eten hoorquote:Op woensdag 1 december 2010 11:23 schreef Telecaster het volgende:
[..]
In bed? Wordt dat geen smeerboel?
Hm. Ik heb dan zeker slechte ervaringen met de combinatie bed / voedsel.quote:
Hmm, ik hou van eten in bed.quote:Op woensdag 1 december 2010 11:26 schreef Telecaster het volgende:
[..]
Hm. Ik heb dan zeker slechte ervaringen met de combinatie bed / voedsel.
Tja,:)quote:Op woensdag 1 december 2010 11:32 schreef Integreerbeer het volgende:
Wat is dit voor bejaardenpraat. Eten in bed? En dan ook nog knoeien?
Dat zal je leren, een beetje de halve dag in je bed chocolade liggen knagen!quote:
Valt bij mij een beetje in de categorie "katten op bed"...quote:
Dan zet je dat er neer.quote:Op woensdag 1 december 2010 12:30 schreef joppie_saus het volgende:
Ik moet een afspiegelingsbeginsel maken...Ik snap er geen zak van
Dat is dan ook niet echt voer voor juristen, maar meer voor de economisch geschooldenquote:Op woensdag 1 december 2010 12:30 schreef joppie_saus het volgende:
Och, in de praktijk is het toch een wassen neus... als een bedrijf je wil lozen lukt dat toch wel.quote:
Wet Melding Collectief Ontslag plus de daarbij horende bepaling wie em nokt, nee das echt juridisch helaasquote:Op woensdag 1 december 2010 12:34 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Dat is dan ook niet echt voer voor juristen, maar meer voor de economisch geschoolden
Dat deel van de leeftijdscategorieën heb ik voor het gemak overgeslagen omdat dit wel duidelijk is. Binnen de leeftijdscategorieën moet er met veel factoren rekening gehouden worden, maar is het zeker niet zo dat dit zuiver juridisch is.quote:Op woensdag 1 december 2010 14:48 schreef joppie_saus het volgende:
Nee, want je maakt een afspiegeling en daar rolt uit hoeveel je moet ontslaan en in welke leeftijdscategorie. Eigenlijk heb je geen keus, behalve binnen de leeftijdscategorie zelf.
Zit je nou te gapen?quote:
OK. Waai ze!quote:Op woensdag 1 december 2010 16:19 schreef Oneself het volgende:
[..]
Neu, ik kwam gewoon even aanwaaien. En nu waai ik weer weg ..of af.
Succes. Heb het vorig jaar ook moeten doen en had er in de herkansing een 5.5 op.quote:Op woensdag 1 december 2010 12:30 schreef joppie_saus het volgende:
5,5 for lifequote:Op woensdag 1 december 2010 17:27 schreef TvhN het volgende:
[..]
Succes. Heb het vorig jaar ook moeten doen en had er in de herkansing een 5.5 op.
Meuh, dit is onderdeel van de IO. Eén van de velequote:Op woensdag 1 december 2010 17:27 schreef TvhN het volgende:
[..]
Succes. Heb het vorig jaar ook moeten doen en had er in de herkansing een 5.5 op.
Afspiegelingsbeginsel??? Is dat van de minor? Ik besef me opeens dat ik dat ook eens heb gemaaktquote:Op woensdag 1 december 2010 18:15 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
Meuh, dit is onderdeel van de IO. Eén van de vele
Sterkte - jij liever dan ik..!quote:Op woensdag 1 december 2010 18:29 schreef Luco het volgende:
Brrr, straks de kou weer in richting Kardinge.
Nou, specialisatiequote:Op woensdag 1 december 2010 18:25 schreef Renesite het volgende:
[..]
Afspiegelingsbeginsel??? Is dat van de minor? Ik besef me opeens dat ik dat ook eens heb gemaakt
Maar dan wel na gedane fitness!quote:Op woensdag 1 december 2010 18:44 schreef Oneself het volgende:
Als wintercocoonen inhoudt dat je op de bank voor de tv gaat hangen om weg te duiken voor die verrekte kou, doe ik met je mee![]()
Ie. Iets mis? Hier is het heerlijk behaaglijk. En indien nodig kan ik ook nog eens de open haard erbij aanslingeren.quote:En mijn verwarming staat op topheat en nog steeds is het koud hier.
En een toolbelt?quote:Op woensdag 1 december 2010 18:47 schreef Oneself het volgende:
Eentje met verstand van verwarmingen lijkt me wel handig.
Hij 's superwarm, vrees dat het buiten gewoon te koud is - heb 'm voor 't eerst aan met deze kou - en hij dus loads meer tijd nodig heeft.quote:Op woensdag 1 december 2010 18:52 schreef Telecaster het volgende:
[..]
Maar dan wel na gedane fitness!
Ook een manier om warm te worden natuurlijk.
[..]
Ie. Iets mis? Hier is het heerlijk behaaglijk. En indien nodig kan ik ook nog eens de open haard erbij aanslingeren.
't Is ook wel belachelijk koud, zeg. Hopelijk is 't inmiddels een beetje warmer!quote:Op woensdag 1 december 2010 18:58 schreef Oneself het volgende:
[..]
Hij 's superwarm, vrees dat het buiten gewoon te koud is - heb 'm voor 't eerst aan met deze kou - en hij dus loads meer tijd nodig heeft.
Sorryquote:En ga weg met je open haard jij.
Niet echt, maar ik heb wel een bontkleedje. Which is good.quote:Op woensdag 1 december 2010 19:14 schreef Telecaster het volgende:
[..]
't Is ook wel belachelijk koud, zeg. Hopelijk is 't inmiddels een beetje warmer!
[..]
Sorry
Ah, mooi. Voor echte noodgevallen heb ik nog een spuuglelijke doch bijzonder warme bodywarmer (eh... 't woord zegt 't eigenlijk al) van m'n vorige bedrijf, maar dan moet 't echt wel een noodsituatie zijn.quote:Op woensdag 1 december 2010 19:18 schreef Oneself het volgende:
[..]
Niet echt, maar ik heb wel een bontkleedje. Which is good.
yupquote:Op donderdag 2 december 2010 08:02 schreef Luco het volgende:
Het zal nog steeds wel koud zijn buiten?!
Leuk he?quote:Op donderdag 2 december 2010 08:12 schreef joppie_saus het volgende:
Mogguh. Maar weer eens de Sibirische vrieskou trotseren dan maar.
Komt denk ik door je hippe sneeuwvlokjesachtergrond hier.quote:Op donderdag 2 december 2010 08:55 schreef joppie_saus het volgende:
Hmm. Het viel nog best mee in vergelijking met gisteren
Omdat ik dacht in een ander topic te zijn en mijn post voor daar, hier neer plemptequote:Op donderdag 2 december 2010 09:01 schreef Oneself het volgende:
[..]
Waarom zeg je dat nou.
Oh wee als ik vandaag onderuit ga met deze gladheid.
Ik zie bij jouw posts sneeuwvlokjes in de achtergrond en bij de mijne niet...quote:Op donderdag 2 december 2010 09:03 schreef Oneself het volgende:
Ik zie heul geen sneeuwvlokjes. Heb liever zonnestralen tho, is dat geen optie?
Ik ga het merken nu, vrees er gewoon voor.quote:Op donderdag 2 december 2010 09:04 schreef Telecaster het volgende:
[..]
Ik zie bij jouw posts sneeuwvlokjes in de achtergrond en bij de mijne niet...
Maar zo glad was het net toch niet? Niets van gemerkt, in elk geval.
Al zou dat natuurlijk net zo goed aan mij kunnen liggen.
Net nog geen gladheid te bekennen. Houdt Moed!quote:Op donderdag 2 december 2010 09:09 schreef Oneself het volgende:
[..]
Ik ga het merken nu, vrees er gewoon voor.![]()
Sja. Ik denk 't.quote:En ik zie nergens sneeuwvlokjes.. Is dat een bepaalde lay-out oid?
Succes en sint ze! Ik ga op 5 december zelf.quote:Vanavond 1e ronde Sinterklaas!![]()
![]()
En nu op de fiets.
Je ziet ze hier pas na een reload.quote:Op donderdag 2 december 2010 09:43 schreef Telecaster het volgende:
Ik zie ze nu overal, behalve bij m'n eigen posts..! 't Is maar goed dat ik geen aanleg voor paranoia heb.
Er komt hier in Stad toch pas vanavond weer sneeuw..?
Ik moet vanavond nog op en neer naar de Oosterpoort... ik duim dus gezellig mee.quote:Op donderdag 2 december 2010 10:04 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Je ziet ze hier pas na een reload.
Ik hoop dat er niet te veel sneeuw valt. Moet vanmiddag nog reizen
Ach, moet kunnen - ik geen thee.quote:
Ik ook niet. Theequote:
Eh... *enorm* kansloze zooi..?quote:
Wat ik in de wandelgangen heb gehoord is dat een paar jongens een vuurtje hebben gestookt vlakbij school en er bij weg zijn gegaan, door de harde wind is dat op een gegeven moment overgewaaid. Ik doel eigenlijk op een groepje jongens dat wel vaker rondhangt en verder blijkbaar niet zoveel toezicht krijgt. Mannetjes van 14/15 die tot heel laat buiten zijn, bier zitten te drinken e.d.quote:Op donderdag 2 december 2010 12:28 schreef joppie_saus het volgende:
Ik vraag me trouwens wel af of die brandstichting bij die school zo bedoeld was als het nu is afgelopen. Ik denk eerder dat dat een uit de hand gelopen baldadigheidsactie is geweest.
Iemand foto's vanaf de Pleiadenbrug? Ik zit helaas op mijn werkquote:Op donderdag 2 december 2010 12:07 schreef MaxMark het volgende:
Vandalen vernielen duur zeilschip in Groningen
Wtf is dit nou voor kansloze zooi
Uhu, ik snap wat je bedoeld. Wat ik probeer te zeggen is dat die brandstichting uit de hand gelopen is en het tot zinken brengen van een duur exclusief schip meer op een doelgerichte geplande actie lijktquote:
Er zijn geen Franse geheim agenten rond de Diepenring gesignaleerd..?quote:Op donderdag 2 december 2010 13:12 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
Uhu, ik snap wat je bedoeld. Wat ik probeer te zeggen is dat die brandstichting uit de hand gelopen is en het tot zinken brengen van een duur exclusief schip meer op een doelgerichte geplande actie lijkt
quote:Op donderdag 2 december 2010 13:12 schreef Telecaster het volgende:
[..]
Er zijn geen Franse geheim agenten rond de Diepenring gesignaleerd..?
Of mensen die zich gruwelijk vervelen.quote:Op donderdag 2 december 2010 13:12 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
Uhu, ik snap wat je bedoeld. Wat ik probeer te zeggen is dat die brandstichting uit de hand gelopen is en het tot zinken brengen van een duur exclusief schip meer op een doelgerichte geplande actie lijkt
Hey, weten die Fransen veel.quote:Op donderdag 2 december 2010 13:25 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Het was toch geen Greenpeace schip?
Ja, daar kunnen wij met Beijum en Lewenborg alleen maar stikjaloers op zijn.quote:Op donderdag 2 december 2010 13:37 schreef joppie_saus het volgende:
Fransen weten niet veel meer van de wereld dan croissants, wijn en Parijs. O ja, en schitterende voorwijken
Lol, de Parijse prachtwijken winnen geloof ik wel.quote:Op donderdag 2 december 2010 13:40 schreef Telecaster het volgende:
[..]
Ja, daar kunnen wij met Beijum en Lewenborg alleen maar stikjaloers op zijn.
...
Oh wacht...
Ik weet het wel zeker.quote:Op donderdag 2 december 2010 13:44 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Lol, de Parijse prachtwijken winnen geloof ik wel.
Yup, paar keer gedaan met m'n twee-vriendinnetjes-geleden, dat was toch wel erg tof.quote:@Joppie_saus:
In het voorjaar in Parijs op een terrasje een wijntje drinken is wel heel fijn trouwens.
Maar ja. Dan krijg je weer een Fransoos die Engels probeert te praten.... doe dan toch maar weer Frans.quote:Op donderdag 2 december 2010 13:47 schreef kahaarin het volgende:
Lol, Parler en Francais n'est pas tres difficile pour moi aussi.Het helpt wel dat je de taal een beetje spreekt idd, ook al kom je niet helemaal uit, als je maar in het Frans begint dan kunnen ze ineens best een beetje een woordje over de grens.
Na genoeg bier spreekt iedereen vloeiend Tsjechisch.quote:Op donderdag 2 december 2010 13:52 schreef joppie_saus het volgende:
Ik geloof dat ik nog beter Tsjechisch spreek
Ik begrijp er geen reet van, maar 't staat wel mooi.quote:Op donderdag 2 december 2010 13:53 schreef Luco het volgende:
Il mio Italiano non e cosi forte come volevo, ma quando sono con Italiani per me non sono problemi a parlare
Kom je nu mee.quote:Op donderdag 2 december 2010 13:59 schreef joppie_saus het volgende:
Klopt. En als je een vrouwtje wilt becomplimenteren met haar achterste, zeg je gewoon dobre boty ghehe.
Ja, wat den neuck.quote:Op donderdag 2 december 2010 13:52 schreef Integreerbeer het volgende:
VANDALEN
Wubbo's boot is stukgemaakt
Lol, dat is wel komisch idd, maar goed, met een beetje handen en voeten praten, een beetje Frans/Engels kom je er vaak wel.quote:Op donderdag 2 december 2010 13:52 schreef Telecaster het volgende:
[..]
Maar ja. Dan krijg je weer een Fransoos die Engels probeert te praten.... doe dan toch maar weer Frans.![]()
(Ik kan 't overigens wel redelijk lezen - vroeger heb ik nog latijn gehad, en dan kom je best nog een heel eind.)
Franglais?quote:Op donderdag 2 december 2010 14:34 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Lol, dat is wel komisch idd, maar goed, met een beetje handen en voeten praten, een beetje Frans/Engels kom je er vaak wel.
Lol, zoiets ja.quote:
Jeugdzondes - ik heb 't singeltje nog...quote:
Ik kende het niet, wel een grappig nummer trouwens.quote:Op donderdag 2 december 2010 14:45 schreef Telecaster het volgende:
[..]
Jeugdzondes - ik heb 't singeltje nog...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |