Goed bezigquote:Op zondag 28 november 2010 22:30 schreef Fems het volgende:
Klaaaaaaaaaaaar!![]()
Nog niet helemaal tevreden over 1 stuk, maar morgen nog de hele dag!![]()
1 2 3 4 5 6 7 8 | 22:43:34 28-11-10 Melding : Pr 1 HAAST ASS. AMBU vindicat atque polit GROTE MARKT 27 GRONINGEN 1850 AP: Regio : [GRO] Regio 1 - Groningen Urgentie : [HOOG] Eenheden : [0400276] Hoogwerker-758 Groningen-Vinkhuizen : [0401998] Monitorcode Brandweer Groningen : [0400419] Kazernealarm Groningen-Vinkhuizen : [0400394] Kazernealarm (speciaal/lift) Groningen : [0400121] Officier van Dienst Midden (info) Groningen |
Ik hoor het.quote:
Ondergesneeuwd ja. Niet ondersneeuwd.quote:
Uitgegleden over bevroren bier?quote:Op zondag 28 november 2010 22:49 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik hoor het.
Maar whaddup? Een vindicatter die zichzelf heeft opgehangen aan het balkon? (hoogwerker)
Wtf is dit?quote:Op zondag 28 november 2010 22:50 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ondergesneeuwd ja. Niet ondersneeuwd.
[ afbeelding ]
.
Hell. Will change
Aiii, classyquote:Op zondag 28 november 2010 22:53 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Uitgegleden over bevroren bier?
Firefox die zegt: ondersneeuwt is wel goed, ondersneeuwd = rood. Ondersneeuwd geeft een foutmelding in google (bedoelt u ondergesneeuwd) maar daarna heb ik niet ondersneeuwt ingevoerd. Maw.: je had wel gelijkquote:
Stel je voor!quote:
quote:
Jij hoorde nog niet wakker te zijn.quote:Op zondag 28 november 2010 21:46 schreef Renesite het volgende:
Whehehe
Morgenvroeg:
Broer wekker/opstaan 5:30
Mijn wekker: 6:00
Paps wekker + opstaan: 6:15
Ikke opstaan: 6:30
Broer werken: 6:30 - 18:00
Paps werken: 7:00 - 15:00
Ik werken: 7:30 - 16:00
Just another day at my place
Nou, niet om kwart voor 8 vanmorgen..!quote:
Toen lag ik nog 'warm'.quote:Op maandag 29 november 2010 12:24 schreef Telecaster het volgende:
[..]
Nou, niet om kwart voor 8 vanmorgen..!
Mooie dikke vlokken sneeuw buiten nu.quote:Op maandag 29 november 2010 12:24 schreef Oneself het volgende:
Is t nog wit doar?
En wie weet hoe t nu staat met de Knol's Koek-fabriek?
Ik denk dat daar wel komt te staan als ze weer kunnen bakken.quote:MEDEDELING
In onze bakkerij aan het Hoendiep heeft afgelopen donderdagavond 4 november een grote brand plaatsgevonden. Hierdoor is het voor ons momenteel niet mogelijk om Knol's Koek te maken.
Via deze weg willen wij onze dank uitspreken aan de brandweer, politie, ambulancepersoneel en de gemeente Groningen voor al hun inzet en inspanningen. Daarnaast willen we alle mensen bedanken voor hun steun in de afgelopen dagen. Dat doet ons goed.
Wij hopen zo snel mogelijk weer ambachtelijke Knol's Koek voor u te kunnen maken. We zullen u op de hoogte houden van de voortgang hierin.
Namens Knol's Koek,
Edwin Knol
Some people go out dancing, some people got to work.quote:
Ha.quote:
Jup, bijna klaar:)quote:Op maandag 29 november 2010 13:00 schreef Telecaster het volgende:
[..]
Ha.
Vandaag weer Moedig Voorwaarts met je paper?
Hulde! En natuurlijk altijd even aan een derde laten lezen.quote:Op maandag 29 november 2010 13:04 schreef Fems het volgende:
[..]
Jup, bijna klaar:)
dan even opruimen en straks weer met een frisse blik kijken
Jup, al gevraagd, weet alleen niet of hij het te druk heeft.quote:Op maandag 29 november 2010 13:08 schreef Telecaster het volgende:
[..]
Hulde! En natuurlijk altijd even aan een derde laten lezen.
Maar dat is logisch - als je zelf al tijden zo dicht op een tekst zit zie je tik- en taalfoutjes en logische stappen die je over hebt geslagen niet meer.quote:Op maandag 29 november 2010 13:09 schreef Fems het volgende:
[..]
Jup, al gevraagd, weet alleen niet of hij het te druk heeft.
Ik zie namelijk nooit de fouten die ik maak
Het is goed als je je eigen sterke kanten kent!quote:Op maandag 29 november 2010 13:16 schreef Telecaster het volgende:
[..]
Maar dat is logisch - als je zelf al tijden zo dicht op een tekst zit zie je tik- en taalfoutjes en logische stappen die je over hebt geslagen niet meer.
Ik ben, met alle bescheidenheid die mij zo typeert natuurlijk, behoorlijk goed in 't schrijven van stukken, maar laat m'n producten desondanks altijd nog door een "vers" iemand lezen voor ik de definitieve versie aflever.
En het is natuurlijk geen opscheppen als het objectief waar is.quote:Op maandag 29 november 2010 13:18 schreef Fems het volgende:
[..]
Het is goed als je je eigen sterke kanten kent!![]()
Ah ja, dat is bij jou nog een vereiste. Mijn opperhoofden zijn in het algemeen helaas, naast een merkwaardige obsessie met taartdiagrammen in zoveel mogelijk lelijke kleurtjes, blijer met zoveel mogelijk pagina's.quote:Ik heb nu echter het probleem dat ik woorden moet gaan schrappen.
Daar moet op geluncht worden!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |