Gast... mijn idee jatten?quote:Op zondag 21 november 2010 20:49 schreef Andyy het volgende:
[ afbeelding ]
-logo's verwijderd
-showgirl
-tribals op de achtergrond
-lelijke auto
Blauw of groen....quote:Op maandag 22 november 2010 09:23 schreef Bananico het volgende:
En dan wil ik graag een Jaguar XJ, gouden velgen, schotelantenne op 't dak en een loensende neger op de achterbank. Bij voorbaat dank.
zal 't op een kick aankomen?quote:Op zondag 21 november 2010 20:52 schreef Isdatzo het volgende:
Ik zag dit van zo ver aankomen [ afbeelding ] .
Die zag ik vandaag nog rijden!quote:Op maandag 22 november 2010 09:23 schreef Bananico het volgende:
En dan wil ik graag een Jaguar XJ, gouden velgen, schotelantenne op 't dak en een loensende neger op de achterbank. Bij voorbaat dank.
Nee, toen hij na de seks naar huis gingquote:Op maandag 22 november 2010 19:19 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
In de spiegel, terwijl hij je van achter nam?
Die loensende neger dan, hè.
Welke dame wil je er graag bij?quote:Op dinsdag 23 november 2010 19:40 schreef harm-1985 het volgende:
Kan iemand hier nog even WEL serieus in wezen.
Oh, hij liet jou links liggen en had alleen interesse in samson?quote:Op maandag 22 november 2010 22:28 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Nee, toen hij na de seks naar huis ging
Geen idee, probeer het in FOT ofzoquote:Op dinsdag 23 november 2010 19:40 schreef harm-1985 het volgende:
Dit jongeman, is een reactie die van zeer serieuze aart is.quote:Op dinsdag 23 november 2010 19:40 schreef harm-1985 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
Nee, gertquote:Op dinsdag 23 november 2010 19:57 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Oh, hij liet jou links liggen en had alleen interesse in samson?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb allemaal zo;n gevoel dat ik dit eerder gelezen heb... maar waar...quote:Op woensdag 24 november 2010 01:45 schreef harm-1985 het volgende:
- Honda FR V
- Achtergrond met tribals of iets anders
- En een leuke showgirl erbij. donkerblond en normale borsten.
Als je zelf de plaatjes bij elkaar zocht was het ook niet nodigquote:Op woensdag 24 november 2010 01:57 schreef harm-1985 het volgende:
ja en als er serieus op gereageerd werd was het niet nodig geweest.
quote:Op dinsdag 23 november 2010 21:06 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Nee, gertScherrrrr-rrrup!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Huilen dan.
Veeg me opquote:Op woensdag 24 november 2010 09:40 schreef punchdrunk het volgende:
He Harm, ouwe pikkebaas!
ik snap je helemaal jonge. Ik zat me van de week ook helemaal op te vreten; keihard buffelen bij de groenvoorziening, en dan maar denken aan die uitkeringstrekkende, luie hordes photoshoppers die de om 11 uur hun nest uitkomen, eens even lekker aan hun fluit trekken, een paar wallpapertjes van konijntjes met iets te grote ogen in een roze weiland maken en vervolgens weer op de bank gaan hangen om herhalingen van two and a half men te kijken. furieus word ik ervan!
Ik vind er dan ook niets vreemds aan dat je dat zootje werkschuw tuig hier eens even an die arbeit komt zetten. persoonlijk wilde ik net een topic openen waarin ik de aanwezige grafisch ontwerpers sommeer om een ansichtkaart met een toyota paseo uit '93, een licht mankende golden retriever en een eskimo met een fietsband om zijn leuter gedraaid op te leveren, maar goed, je was me voor en eerlijk is eerlijk: dat wordt me godverdomme een geile wallpaper, harmpie ouwe trekpop!! De bijna erotische belijning van Honda's vlaggenschip uit het midden-suv segment van eind jaren 90, een paar van die bruut hitsige tribals eromheen en dan die aanblik van donkerblonde krullen over een paar enorm normale borsten; ik denk dat ik mijn schoffeltje zo maar eens even aan de kant zet en me even terugtrek in de schaftkeet met een flesje lotion en een honda folder uit '98!
Groetjes,
Punchdrunk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |