Juist vandaag pas wel man, TS is net in de uitzending geweest.quote:Op donderdag 18 november 2010 21:43 schreef Symphonic het volgende:
dit gaat echt helemaal nergens over
zie het topic, en godver waarom wist ik dat niet...quote:Op donderdag 18 november 2010 21:44 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
Juist vandaag pas wel man, TS is net in de uitzending geweest.
ja hoorquote:Op maandag 22 november 2010 23:15 schreef fonsoy het volgende:
De FOK! mod van het jaar 2010: Ronde 1 mag vast wel dicht
quote:Op zaterdag 27 november 2010 13:49 schreef Arcee het volgende:
Tenenkrommende fouten bij teksten in het openbaar #21
Zie die vraag.
omdat een dergelijk TT met een dergelijke OP alleen maar gebagger uitlokt.quote:Op maandag 29 november 2010 01:08 schreef Paul het volgende:
Bestaan er grappige vrouwen?
Waarom slotje
En zijn volgende post ookquote:Op dinsdag 30 november 2010 19:22 schreef Ploertendoder het volgende:
[GRTDOJW] #806 Bob Marley is tof! Deze user bevalt me niet. tevens TR gezet. En zijn posthistory is ook om te huilen.
Check FC FHFquote:Op woensdag 1 december 2010 17:26 schreef yvonne het volgende:
Hulp gezocht voor een meisje van 2 jaar! is verijderd op verzoek van familie, dit is uiteraard niet de bedoeling.
Ja ,donequote:Op donderdag 2 december 2010 17:58 schreef Arcee het volgende:
Post hier je macht van 2 postaantal
Mag deze naar MEN? Toen ik het topic opende bestond MEN nog niet.
donequote:Op vrijdag 3 december 2010 12:45 schreef Jannuk het volgende:
CUM #6: 18+ van Rotten, Ogrish, YNC, Uncoverreality......
Mag deze weer tussen de centrale topics?
quote:Op dinsdag 7 december 2010 20:08 schreef Trava het volgende:
[..]
Ik had je al gewaarschuwd he, wacht maar. Februari ben je K.O ik kom je persoonlijk bezoeken in Zwolle.
quote:Op dinsdag 7 december 2010 20:10 schreef Trava het volgende:
[..]
En dan ga je zoomdat je keel open ligt.
quote:Op dinsdag 7 december 2010 20:21 schreef Trava het volgende:
Hahaha, AP je bent zielig man.. Mij beetje reporten, huillie.
Ik denk niet dat je dit gaat overleven.
Dit gaat niet te ver. Ik heb niet gezegd dat ik zijn keel open leg. En ik heb niet gezegd dat die K.O gaat door mij.quote:Op dinsdag 7 december 2010 20:10 schreef AdvancedPower het volgende:
Ik vind bijna alles kunnen. Maar dit gaat te ver:
[..]
[..]
Daar heb je gelijk in.quote:Op dinsdag 7 december 2010 20:34 schreef BrandX het volgende:
jullie kunnen natuurlijk ook gewoon overwegen om NIET te reageren op elkaar. Dan scheelt zo enorm veel!
Door te reageren maak je jezelf onderdeel van het probleem, don't! Zo zonde!
Ik zie het probleem wel, en ik weet ook bij wie het probleem ligt.quote:Op dinsdag 7 december 2010 20:20 schreef Trava het volgende:
[..]
Dit gaat niet te ver. Ik heb niet gezegd dat ik zijn keel open leg. En ik heb niet gezegd dat die K.O gaat door mij.
Ik kan hem ook bezoeken om een joint te roken en dat die daardoor K.O gaat.
Ik zie het probleem niet.
je weet wel meer nietquote:Op dinsdag 7 december 2010 20:36 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in.
Maar je kan het ook zo zien, AP verstoord de openbare orde, maar dan op het forum.
Beetje raar dat ik niet zie dat hij op zijn gedrag wordt aangesproken.
quote:Op dinsdag 7 december 2010 20:20 schreef Trava het volgende:
[..]
Dit gaat niet te ver. Ik heb niet gezegd dat ik zijn keel open leg. En ik heb niet gezegd dat die K.O gaat door mij.
Ik kan hem ook bezoeken om een joint te roken en dat die daardoor K.O gaat.
Ik zie het probleem niet.
Ik zie het probleem niet, ik ben geen slechte bijdrage aan dit forum tenzij het uitgelokt wordt. Als je naar mijn posthistorie kijkt ben ik ook geen baggeraar. Waarom ben ik dan nog zo slecht volgens jou?quote:Op dinsdag 7 december 2010 20:37 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik zie het probleem wel, en ik weet ook bij wie het probleem ligt.
Jouw gedrag op het forum is niet bevorderlijk voor je postrechten.
en jij denkt dat dat wat helpt? Ik probeer echt zijn posts te negeren, maar dat lukt mij niet altijd en ik schiet al snel in de verdediging...quote:Op dinsdag 7 december 2010 20:34 schreef BrandX het volgende:
jullie kunnen natuurlijk ook gewoon overwegen om NIET te reageren op elkaar. Dan scheelt zo enorm veel!
Door te reageren maak je jezelf onderdeel van het probleem, don't! Zo zonde!
gewoon niet lezen en doorlopen/postenquote:Op dinsdag 7 december 2010 20:41 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
en je denkt dat dat wat helpt? Ik probeer
[..]
[..]
[..]
en jij denkt dat dat wat helpt? Ik probeer echt zijn posts te negeren, maar dat lukt mij niet altijd en ik schiet al snel in de verdediging...
er zijn grenzen ook voor jou, en die ben je behoorlijk aan het overschrijden.quote:Op dinsdag 7 december 2010 20:40 schreef Trava het volgende:
[..]
Ik zie het probleem niet, ik ben geen slechte bijdrage aan dit forum tenzij het uitgelokt wordt. Als je naar mijn posthistorie kijkt ben ik ook geen baggeraar. Waarom ben ik dan nog zo slecht volgens jou?
Waarom zeg je dit niet tegen AP? Hij loopt hier te kankeren.
jij moet gewoon nokken met zo achterlijk posten tov een andere user. Of dat nou AP is of iemand anders. Je kan toch niet met droge ogen beweren hier dat jouw reacties op hem normaal zijnquote:Op dinsdag 7 december 2010 20:40 schreef Trava het volgende:
[..]
Ik zie het probleem niet, ik ben geen slechte bijdrage aan dit forum tenzij het uitgelokt wordt. Als je naar mijn posthistorie kijkt ben ik ook geen baggeraar. Waarom ben ik dan nog zo slecht volgens jou?
Waarom zeg je dit niet tegen AP? Hij loopt hier te kankeren.
Doe eensquote:Op dinsdag 7 december 2010 20:43 schreef BrandX het volgende:
[..]
gewoon niet lezen en doorlopen/posten
Er bestaat zoiets als het probleem groter maken dan het is. Zoals Trava. En hele volkstammen die meedeinen op zo'n troll als dat die het er om doet om AP even flink op te naaien. Don't. Je maakt jezelf namelijk belachelijk.
Als ik zo zou reageren op elke user die mij eigenlijk de strot uit komt kan je maar beter alvast zo'n wit vest met uberlange mouwen en gespen voor me bestellen.
neem een abo, dan heb je friends en foesquote:Op dinsdag 7 december 2010 20:48 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Doe eens![]()
Maar, je hebt natuurlijk gelijk, maar als het over mij gaat kan ik hem niet negeren. Het is natuurlijk op zich wel bijzonder dat hij binnen 2 dagen weer de gehele fokbevolking op zijn dak kan krijgen, het betekent ook dat hij het er wel een beetje zelf naar maakt. Zijn likgedrag is ongeveer de macht van 10 in vergelijking tot mijn likgedrag bijvoorbeeld...
mwah, kip - ei.quote:Op dinsdag 7 december 2010 20:48 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Doe eens![]()
Maar, je hebt natuurlijk gelijk, maar als het over mij gaat kan ik hem niet negeren. Het is natuurlijk op zich wel bijzonder dat hij binnen 2 dagen weer de gehele fokbevolking op zijn dak kan krijgen, het betekent ook dat hij het er wel een beetje zelf naar maakt. Zijn likgedrag is ongeveer de macht van 10 in vergelijking tot mijn likgedrag bijvoorbeeld...
Er zijn de afgelopen dagen hele ritsen van dergelijke topics geopend, en die topics hebben een magneet werking.quote:Op donderdag 9 december 2010 09:30 schreef Copycat het volgende:
Wat enorm flauw om dat topic over de nieuwe video van dandybleu te sluiten. Terwijl het in de OP duidelijk wordt gemaakt dat het niet over de ban van dandy gaat, maar om de filmpjes die voor sommigen schier cultstatus hebben.
Wat is de gedachte achter het slotje?
Over een jaar in de bioscoop te zien Symphquote:Op donderdag 9 december 2010 09:43 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Er zijn de afgelopen dagen hele ritsen van dergelijke topics geopend, en die topics hebben een magneet werking.
Maar schopje naar ONZ prima hoor
bestel alvast kaartje voor mequote:Op donderdag 9 december 2010 09:45 schreef yvonne het volgende:
[..]
Over een jaar in de bioscoop te zien Symph
Ow ik las Kul met een grote Kquote:Op donderdag 9 december 2010 09:48 schreef Copycat het volgende:
Jullie hebben geen oog voor Cult met een grote C.
Stelletje cultbarbaren.
Ik heb meer oog voor D iidquote:Op donderdag 9 december 2010 09:48 schreef Copycat het volgende:
Jullie hebben geen oog voor Cult met een grote C.
Stelletje cultbarbaren.
Hij mag dat doen, net zoals iedereen dat mag doen.quote:Op zondag 12 december 2010 17:33 schreef AdvancedPower het volgende:
2010 FOK!userawards Stem- en Slowchattopic #3
Ik word een beetje ziek van Paul die de hele tijd stemmen probeert te krijgen. Kan iemand hier wat aan doen?
checkquote:Op woensdag 22 december 2010 23:49 schreef IHVK het volgende:
Turken op FOK #589 Open een nieuw deel.
Kan het TT number Ajb gewijzigd worden naar 589 een foutje in de TT
En kan hij dan ook gelijk centraal
allang vol ookquote:Op donderdag 23 december 2010 00:36 schreef goldfinger1963 het volgende:
[KSC #2381]Oogjes dicht, snaveltjes toe
kan de TT verandert worden naar 2381?
ja, dus? kan je de TT toch wel gewoon aanpassen, luie kerstmutsquote:
Is al lang gerealiseerd, kerstbal-balquote:Op donderdag 23 december 2010 10:44 schreef HeatWave het volgende:
[..]
ja, dus? kan je de TT toch wel gewoon aanpassen, luie kerstmuts.
Ff dimmen he, ik heb nog niet besloten waar ik mijn piek plaats deze kerstquote:Op donderdag 23 december 2010 10:47 schreef BrandX het volgende:
[..]
Is al lang gerealiseerd, kerstbal-bal
dat kanquote:Op donderdag 23 december 2010 11:07 schreef goldfinger1963 het volgende:
[KSC #2379] Waar we de KSC Nachtwacht oprichten
is dubbel kan daar een slotje op ?
quote:
de plaatsnaam moet in hoofdlettersquote:
Ik zal hem overzetten voor jequote:Op vrijdag 31 december 2010 11:09 schreef Monque het volgende:
Hallo mods, mag mijn topic misschien een tweede leven in WFL?
Oplossing voor windenergie?
Doen we niet aan. Dus: neequote:Waarom kunnen dat soort beesten zich nooit gedragen?
Altijd agressief en opgefokt en meteen willen meppen of steken.
en ook geen eerlijke gevechten maar als een stel hyena's met zijn allen op een slachtoffer.
euh, zo is het toch gewoon.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 18:17 schreef BrandX het volgende:
Dit soort generaliseringen:
[..]
Doen we niet aan. Dus: nee.
helaas moest hij het met zijn laatste alinea volledig verneuken, daarbij weet hij helemaal niet of het Marokkanen waren. MIsschien waren het wel Algerijnen, Irakezen or what ever.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 18:18 schreef StevenPaul het volgende:
"leuke avond gehad?" PATS
Vreemd dat dit topic een slotje kreeg, volgens mij was het nou niet echt bedoeld als bash-topic. De TS had enkel 'zijn verhaaltje' verteld over wat hij heeft meegemaakt.
ik zeg toch ook turken/marokkanen maar de messentrekker was een marokkaan.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 18:20 schreef BrandX het volgende:
[..]
helaas moest hij het met zijn laatste alinea volledig verneuken, daarbij weet hij helemaal niet of het Marokkanen waren. MIsschien waren het wel Algerijnen, Irakezen or what ever.
Dat soort ongenuanceerd gezeik doen we gewoon niet aan, klaar.
Oh jawel hoor. En je post in NWS bevestigt dat je het racistisch bedoeldequote:Op zaterdag 1 januari 2011 18:22 schreef NBTT het volgende:
[..]
ik zeg toch ook turken/marokkanen maar de messentrekker was een marokkaan.
en het slaat nergens op dat je dat topic dicht gooit.
?quote:Op zaterdag 1 januari 2011 18:24 schreef BrandX het volgende:
[..]
Oh jawel hoor. En je post in NWS bevestigt dat je het racistisch bedoelde.
Hij blijft dicht.
quote:Op zaterdag 1 januari 2011 18:14 schreef NBTT het volgende:
[..]
grappig, een vriend van mij is nu toch echt verloofd met een meisje die die 4 jaar geleden heeft ontmoet in tel aviv.
gewoon joods met kaaskop dus.
nee, het word aangeraden om niet met bepaalde rassen te mengen omdat ze inferieur zijn, das alles.
quote:Op zaterdag 1 januari 2011 18:21 schreef NBTT het volgende:
[..]
[..]
tja, ze beschermen hun eigen soort, zoveel joden zijn er niet meer
En 'nutteloze' topic??quote:Op maandag 3 januari 2011 10:39 schreef Symphonic het volgende:
[..]
bedankt voor deze nutteloze informatie en je zoveelste nutteloze topic
Nogmaals het is niet mijn topic en niet mijn OP: als je het over dit topic hebt:quote:Op maandag 3 januari 2011 20:51 schreef Symphonic het volgende:
Toontje mag best een beetje gematigder hoor
De OP bestaat uit niets en je gaat zitten baggeren in je eigen topic.
Niet zo handig, zelfs in ONZ gaan dergelijke topics zonder pardon op slot.
Ik heb niets tegn jou persoonlijk, wel tegen dergelijke baggertopics, en volgens mij (ik kan het ok mis hebben hoor, in dat geval excusez moi) was dit niet het eerste topic dat ik va je sluit.
Owwwww, nou ja laat ik het zo zeggen, ik had mijn dag niet helemaal vandaagquote:Op maandag 3 januari 2011 22:02 schreef vergezocht het volgende:
[..]
Nogmaals het is niet mijn topic en niet mijn OP: als je het over dit topic hebt:
Fruit in blik op siroop
En als je het over het Engels-accent topic hebt:
accent Engels Nederlandstaligen
bestaat de OP wel degelijk uit een grote inhoudelijke tekst.
Maar goed, je hebt volgens mij dat tweede topic gesloten omdat ik moest eerst toestemming vragen of zoiets. Dat had ik indd niet gedaan, maar die regel kende ik ook niet. En het is zeker geen huiswerk
na overleg is het heropend.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 21:19 schreef 9611Niels het volgende:
Yugoslaven op Fok! #1: Waar we Cevapcici met Yogurt eten!
Er zijn al genoeg SC's in GC lijkt me.
Maar wel weer een reeks erbij dus, gezien de TT?quote:
donequote:Op woensdag 5 januari 2011 18:10 schreef tdrone het volgende:
[GRTDOJW#963] waar merel geen nieuw deel opende
dubbel, mag een slotje op
tnxquote:
Opgelost, dank voor het meldenquote:Op dinsdag 11 januari 2011 07:53 schreef kanovinnie het volgende:
Wat is het heftigste wat je hebt meegemaakt?
Jankort en Vengerr zijn nou niet bepaald tof bezig
Het lijkt me heel functioneel, dus ik zie niet zoveel bezwaar.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 13:07 schreef Guppyfriend het volgende:
Vraagje, in het Postcrossing topic willen we een lijstje in de OP zetten van websites waar je leuke en goedkome postkaarten online kunt komen. Mag dat eigenlijk?
Postcrossing 60: Zonder saaie kaartjes!
Die staat op de nominatie voor de hakselaarquote:Op dinsdag 11 januari 2011 13:03 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
http://forum.fok.nl/user/history/331478 , hij heeft zich opnieuw geregistreerd
ik heb het bij de FTR mods neergelegdquote:Op dinsdag 11 januari 2011 13:39 schreef belegingnewbie het volgende:
mag Wie is de reisleider? Dokter aan boord van vliegtuig... verplaats worden naar tv, en gaan dienen als wie is de reisleider topic, gezien die nog niet bestaat?
Ik heb het weggehaald en de post van dingus genote.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 20:01 schreef kanovinnie het volgende:
Wat is het heftigste wat je hebt meegemaakt?
Persoonlijke aanval? iig nogal triest in een toch wel serieus topic.
[sub]Ik had er ook eigenlijk niet op moeten reageren, maar was ff vergeten dat dit geen pub of onz is[sub]
Ik moet toch de schijn ophouden dat ik een aardige jongen ben. Anders wordt ik natuurlijk nooit modquote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:02 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik heb het weggehaald en de post van dingus genote.
Bedankt voor het melden, en je vewoordde het best nog wel netjes eigenlijk
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:48 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik moet toch de schijn ophouden dat ik een aardige jongen ben. Anders wordt ik natuurlijk nooit mod
http://forum.fok.nl/user/history/331573quote:Op dinsdag 11 januari 2011 19:08 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Die staat op de nominatie voor de hakselaar
het is helaas een onuitroeibaar gezwel.quote:Op woensdag 12 januari 2011 02:44 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
http://forum.fok.nl/user/history/331573
Gewoon google gebruiken?quote:Op woensdag 12 januari 2011 08:56 schreef tdrone het volgende:
hoi, ik wou een topic openen over hoeveel bier je mag invoeren naar duitsland/ denemarken..
moet ik dat hier posten of travel of nog ergens anders?
ik zal even kijkenquote:
quote:Op woensdag 12 januari 2011 18:53 schreef PiRANiA het volgende:
Wat is het heftigste wat je hebt meegemaakt? #2
dat is #2
als er niemand is kan ik ook niet schoppenquote:Op woensdag 12 januari 2011 19:22 schreef belegingnewbie het volgende:
Heb je de overkant al een schop onder hun hol verkocht vanwege langzaam werken?
Tnxquote:Op woensdag 12 januari 2011 19:33 schreef Chocolate-chick het volgende:
Dingen die je pas jaaaaaren later begrepen hebt #46
dit topic is dubbel
quote:
Je bent me net voorquote:Op dinsdag 18 januari 2011 16:08 schreef summer2bird het volgende:
Kan iemand wat an ijsmachine doen? Hij post overal off-topic naaktfoto's.
Donequote:Op dinsdag 18 januari 2011 16:32 schreef tong80 het volgende:
Per abuis in GC gepost. Hoort in TV.
Modje die dat kan regelen ?
Einde van een nu al legendarische topicreeks. Dag mevrouw Jansen.
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 16:08 schreef summer2bird het volgende:
Kan iemand wat an ijsmachine doen? Hij post overal off-topic naaktfoto's.
We hadden het er druk mee, maar we zijn er vanafquote:
GVD daar verdwenen weer posts voor mijn postaccountquote:Op dinsdag 18 januari 2011 23:02 schreef Symphonic het volgende:
Zo opgeruimd en weer open.
Vergezocht, zet hier voorlopig maar even geen voet over de drempel
En geen ge jamaar hij dit en hij dat
Gewoon kappen en wegwezen
whehehe nee hoor ze tellen gewoon mee, en ja ik moest net als BX lachen, maar ik gewoon even alles weggehaaldquote:Op dinsdag 18 januari 2011 23:04 schreef tong80 het volgende:
[..]
GVD daar verdwenen weer posts voor mijn postaccount
waar heb jij het opeens over?quote:Op woensdag 19 januari 2011 00:20 schreef belegingnewbie het volgende:
symphonic het duurt nu wel erg lang!!!
Heb jij nog maar een paar dagen te leven of zo?quote:Op woensdag 19 januari 2011 00:20 schreef belegingnewbie het volgende:
symphonic het duurt nu wel erg lang!!!
Topquote:Op dinsdag 18 januari 2011 21:00 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
[..]
We hadden het er druk mee, maar we zijn er vanaf
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 21:00 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
[..]
We hadden het er druk mee, maar we zijn er vanaf
Ik ga het even checken, denk 't wel.quote:Op woensdag 26 januari 2011 11:53 schreef o.us het volgende:
Is het tegen de policy om die vrijgegeven OV-Chipkaart software te posten in het desbetreffende topic?
Dat vraag ik mij ook af. Misschien had de mod niet door dat cleanairnederland.nl TEGEN roken is en de overheid een handje wil helpen door een lijst samen te stellen met kroegen waar nog gerookt wordt?quote:Op donderdag 27 januari 2011 22:16 schreef Staal het volgende:
Waarom is dit spam? Oproep aan alle rokers
TS post een site die hij juist niet goed vindt. Er is ook geen enkel commercieel gewin.
Nee kan niet. Sorryquote:Op donderdag 27 januari 2011 23:03 schreef Ayca het volgende:
Kan het turkentopic #597 worden. Thanks.
Ik kijk ff voor je.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:07 schreef o.us het volgende:
Hoesje voor mijn OV-Chipkaart.
FHF lijkt mij meer op z'n plek.
Surequote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:23 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik kijk ff voor je.
FHF gaat 'm niet worden, Vraag en aanbod?
Sure.quote:Op woensdag 2 februari 2011 23:20 schreef vault_tec het volgende:
Gundam toys.
Kan iemand dit topic al een beetje opschonen? Al die smilies dragen niet veel bij.
Wat denk je nou? Je spamt je site 2 keer in je sigs, je hebt al vaker over die site lopen spammen en nu maak je een topic met als bron, je eigen site...quote:Op maandag 7 februari 2011 17:24 schreef Razor21 het volgende:
Beetje raar dat mijn topic : Bezoekers trekken beerput open over 2 zorginstellingen gesloten wordt onder het kopje spam.
Dit vind ik onzin heb er ook bij gezet waarom ik mijn weblog erbij moest zetten. Kan moeilijk al die reacties in het topic posten.
Was gewoon benieuwd wat ik hiermee aan moet.
Dan bespreek ik het wel op mijn eigen site ook goed.quote:Op maandag 7 februari 2011 17:26 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Wat denk je nou? Je spamt je site 2 keer in je sigs, je hebt al vaker over die site lopen spammen en nu maak je een topic met als bron, je eigen site...
Dan kan je het toch ook op je eigen site bespreken?
Tja, reclame maken op FOK! doen we niet aan, tenzij je toestemming hebt van de FA's. Goed bedoelt of niet, er moet ergens een grens gesteld worden. Misschien dat jij het niet zo bedoelt als HeatWave het opvat, maar anders kunnen we net zo goed alle spamtopics open laten.quote:Op maandag 7 februari 2011 17:30 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Dan bespreek ik het wel op mijn eigen site ook goed.
In je sigs mag je gewoon je site neerzetten kom ik zo vaak tegen bij Fokkers.
Blijf het -spam- altijd al vaag vinden overal mag je heen linken, maar -ho maar- als het je eigen website is. Net alsof ik plots goud geld ga verdienen omdat mijn linkje ergens staat vermeld.
Maar bij deze sluit ik de discussie ook geen kracht voor leg mij erbij neer.
Check, al denk ik dat ie dichtgaat, zal vast wel een ander topic voor zijn daarquote:Op donderdag 10 februari 2011 15:42 schreef Olle. het volgende:
LEGER GAAT INGRIJPEN EGYPTE
kan volgens mij richting middel oosten forum?
aight!quote:Op donderdag 10 februari 2011 15:44 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Check, al denk ik dat ie dichtgaat, zal vast wel een ander topic voor zijn daar.
Dan ben ik maar compleet gek. Misschien moet je een goede rede geven waarom ik dat topic weer open ga doen. Je begint zelf met mensen met neo nazi's te vergelijken.quote:Op zondag 20 februari 2011 20:48 schreef zoalshetis het volgende:
HOLY SHIT!
wtf?
is er iets mis met fok! ?
iemand die deze docu bekijkt en niet inziet dat dit topic ons terugslingert in de middeleeuwen is compleet gek.
als ik jou was zou ik dit topic snel weer openen. ben niet gediend van jouw slot.
jij bent netsplitter? of ben je zijn maatje?quote:Op zondag 20 februari 2011 20:52 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Dan ben ik maar compleet gek. Misschien moet je een goede rede geven waarom ik dat topic weer open ga doen. Je begint zelf met mensen met neo nazi's te vergelijken.
Nee. Ik ben kanovinnie. Jij post in het feedback topic van het subforum wat ik mod, dus voel ik mij aangesproken. Daarnaast, als je iets tegen Netsplitter wilt zeggen moet je een pm sturen.quote:Op zondag 20 februari 2011 20:58 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
jij bent netsplitter? of ben je zijn maatje?
Goh, hoe zou dat toch komen? Die docu zoeken mensen wel op op youtube, maar niet in een topic waar jij zo post.quote:en ik word al jaren vergeleken met alles wat extreem rechts en misselijk is. dit topic gaat om de islam in engeland en dat is precies waar het over gaat. iemand moet de docu snel gaan zien. geloof ik.
Docu niet gezien, maar wat is het probleem dan?quote:en dit zijn nog redelijk normale moslims.
Dat doen we toch ook niet?quote:we laten europa niet overnemen door waanzinnige godsdienstigen terwijl we jaren geleden de christenen hebben duidelijk gemaakt dat europa niet voor godsdienstigen is.
jaja.quote:we waren juist van dat juk af sinds de ontzuiling.
Wie bedoel je nu?quote:en dan vergelijkt een prutser, die het topic niet gezien heeft dit met de christenen van vandaag? ja dan mag je idd met neo nazi's strooien.
Bedankt man!quote:stelletje domme klootzakken.![]()
![]()
En ben er niet van gediend als mensen met nazi termen gaat gooien.quote:Op zondag 20 februari 2011 20:48 schreef zoalshetis het volgende:
HOLY SHIT!
wtf?
is er iets mis met fok! ?
iemand die deze docu bekijkt en niet inziet dat dit topic ons terugslingert in de middeleeuwen is compleet gek.
als ik jou was zou ik dit topic snel weer openen. ben niet gediend van jouw slot.
wat jij wilt. je bent gewoon niet gediend van de tegenwerking die jouw ilussie benadeelt. dit is echt een fok!king schande. desnoods haal je mijn opmerking weg en is het topic nog net zo waardevol als het was.quote:Op zondag 20 februari 2011 21:11 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
En ben er niet van gediend als mensen met nazi termen gaat gooien.
Topic blijft dicht.
Dicht.quote:Op donderdag 24 februari 2011 05:13 schreef goldfinger1963 het volgende:
[KSC #2918] Enge stoelen
deze kan dicht is dubbel
Nee, daarom is hij ook weg. Bedankt.quote:
Ik kwam een emmertje, maar ik kan me voorstellen dat andere mensen het linkje in die post ietwat minder kunnen waarderen.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 22:24 schreef GizartFRL het volgende:
Die's pas slecht.
Weinig gedaan aan uitlijning en de prijzen staan er nog in guldens.
Is weg, bedankt.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 22:32 schreef Rectum het volgende:
[..]
Ik kwam een emmertje, maar ik kan me voorstellen dat andere mensen het linkje in die post ietwat minder kunnen waarderen.
Prrrrrrima!quote:Op dinsdag 1 maart 2011 22:41 schreef PiRANiA het volgende:
Kan in dit topic:
Tenenkrommende fouten bij teksten in het openbaar #24
en link naar:
Tenenkrommende fouten bij teksten in het openbaar #25
Over Het lelijkste gebouw van Nederland #2quote:Op woensdag 2 maart 2011 00:09 schreef fonsoy het volgende:
Niet om flauw te zijn, ik vind dit topic geweldig, maar past deze niet veel beter in Klussen & Wonen?
Waarom? Is het dan niet meer iets voor in het nieuws forum?quote:Op maandag 7 maart 2011 04:49 schreef Ensaf het volgende:
JODY BERNAL OVERLEDEN?
Heeft dit topic naar aanleding van http://news.google.nl/new(...)IvnUlMZGshBQ7_WSwSvM niet een nieuwe kans verdiend?
Ik hou 't in de gaten, maar ik moet zeggen dat ik het een ontopic post vind.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 13:29 schreef Olle. het volgende:
kunnen jullie de posts van deze jongeman ook verwijderen.
Volgens mij is het voor hem meer de bedoeling om het topic te verbaggeren.
wat is de ultieme manier van ontspannen voor jou?
met of zonder paddo's op en dood van Partyboy
geef ik je gelijk inquote:Op dinsdag 8 maart 2011 18:21 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik hou 't in de gaten, maar ik moet zeggen dat ik het een ontopic post vind.
Even tussen haakjes, ik ben toch zeker niet de enige die een opmerking had over jouw avatar he? Of zijn het allemaal brave kindertjes.quote:Op donderdag 10 maart 2011 02:56 schreef 08gnoT. het volgende:
http://forum.fok.nl/user/history/338095
Chinese Webshops topic #123 Waar we met helikopters vliegen.
Wangzak alhier is aan het warmdraaien om te gaan spammen. Tot nu toe enkel de naam van de site van wat ik gezien heb, maar het is wel een bekende google-translate-chinees.
Tja, hij heeft nog niets fout gedaan. Maar ik hou 'm in de gaten. Bedankt!quote:Op donderdag 10 maart 2011 02:56 schreef 08gnoT. het volgende:
http://forum.fok.nl/user/history/338095
Chinese Webshops topic #123 Waar we met helikopters vliegen.
Wangzak alhier is aan het warmdraaien om te gaan spammen. Tot nu toe enkel de naam van de site van wat ik gezien heb, maar het is wel een bekende google-translate-chinees.
Er komen hier geen kleuters? En wat moeten die in die avatar zien?quote:Op donderdag 10 maart 2011 03:11 schreef Staal het volgende:
Die kerel loopt gewoon een hond aan te duwen. Je kunt aan mooilullerij doen wat je wilt. Echt een kleuter ziet dit nog. Mij maakt het allemaal niet uit maar ik ben toch wel even nieuwsgierig of ik niet compleet maf ben.
Tja hij is misschien niet helemaal pedagogisch verantwoord, maar dat geldt voor zoveel avatars. Ik vind persoonlijk een stel blote jetsers (waarvan er genoeg te vinden zijn op FOK!) schokkender voor kinderen dan mijn avatar, waar geen bloot op te zien is.quote:Op donderdag 10 maart 2011 03:09 schreef Staal het volgende:
[..]
Even tussen haakjes, ik ben toch zeker niet de enige die een opmerking had over jouw avatar he? Of zijn het allemaal brave kindertjes.
1. Ik mag toch wel aannemen dat TS weet waar hij zo'n topic moet openen. Immers zit hij daar lang genoeg voor op FOK!.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 12:24 schreef Dagonet het volgende:
Hoe heet jouw WiFi?
Als TS het zo nodig in ONZ moet proberen is het natuurlijk vele malen logischer om op een arrogante wijze met een 13.gif het topic te sluiten dan het even een zetje te geven. Dat is natuurlijk ondenkbaar.
Er is trouwens niets mis met opsomtopics, veel van de leukste topics waren dat.
En is is een vervoeging van zijn, geen afkorting van eens.
Omdat het een alles behalve serieus topic is waar je zelf ook het antwoord op had kunnen verzinnen.quote:Op zondag 13 maart 2011 09:44 schreef Paul_in_the_Dark het volgende:
Zomer of winter jas
WAAROM SLOTJE!!!!!!!
1. Rochel naar buiten. Als je rochel heel hard wegwaait>wind>koud>winterjas. Gebeurt dit niet, vraag 2quote:Op zondag 13 maart 2011 09:47 schreef Paul_in_the_Dark het volgende:
Nee, ik weet serieus niet welke jas ik aanmoet
Wat heb jij te zeggen over of ik wel of niet dit probleem heb?quote:Op zondag 13 maart 2011 09:51 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
1. Rochel naar buiten. Als je rochel heel hard wegwaait>wind>koud>winterjas. Gebeurt dit niet, vraag 2
2. Temperatuur? Voelde het warm toen je het raam open had? Zo niet>winterjas wel>vraag 3.
3. Zon, scheen ie? ja?> zomer jas.
Zo te zien heeft iemand het al gedaanquote:Op zaterdag 19 maart 2011 03:33 schreef goldfinger1963 het volgende:
[KSC #3129] Waar DaMart een record heeft verbroken
moet 3129 zijn
Waarom? Dat zijn de leukste opmerkingen.quote:Op maandag 21 maart 2011 22:46 schreef kanovinnie het volgende:
Oja, alle neger opmerkingen mogen wegblijven.
Misschien in ONZ. TS wil het daar hebben over het nut van het SMS alert, niet over dat de daders donker/zwart zijn.quote:Op maandag 21 maart 2011 22:47 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Waarom? Dat zijn de leukste opmerkingen.
O, dat wist ik niet. Sorry.quote:Op maandag 21 maart 2011 22:48 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Misschien in ONZ. TS wil het daar hebben over het nut van het SMS alert, niet over dat de daders donker/zwart zijn.
Ik moet eerlijk gezegd bekennen dat een grapje over negers wel kan, maar zo'n topic verbaggerd dan zo snelquote:Op maandag 21 maart 2011 22:50 schreef porsche1 het volgende:
[..]
O, dat wist ik niet. Sorry.
Ik zag iets over een overval staan en donker dus dacht gelijk van HEY, NEGERS! Vandaar mijn reactie. Als ik bij voorbaat had geweten waar had topic over ging had ik dit nooit gepost natuurlijk. Mijn oprechte excuses en ik hoop dat dit in de toekomst nooit meer gebeurt.
(H) koel.quote:Op maandag 21 maart 2011 22:52 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik moet eerlijk gezegd bekennen dat een grapje over negers wel kan, maar zo'n topic verbaggerd dan zo snel
Toch bedankt dat je het in het vervolg niet meer wilt laten voorkomen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 20 januari 2014 14:20 schreef BozeHaas het volgende:
Ik ken porsche1 alleen als een doorwinterde Braddie-basher eigenlijks.
Neuh en nah.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:45 schreef porsche1 het volgende:
Kassariem?
Opgelost, slotje.
terug van kamp
Kickje, slotje?
Terug van kamp word denk ik erg snel verbaggerd, komt ook door de OP.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:47 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Neuh en nah.
Ik laat ze nog even open tenzij ze verbaggeren.
Dat is misschien wel zo, maar die jongen wordt al gepest. En om dan meteen maar uit voorzorg zijn topic te sluiten vind ik ook zo lullig.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:48 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Terug van kamp word denk ik erg snel verbaggerd, komt ook door de OP.
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:54 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Dat is misschien wel zo, maar die jongen wordt al gepest. En om dan meteen maar uit voorzorg zijn topic te sluiten vind ik ook zo lullig.
Kan iemand deze vraag beantwoorden?quote:Op woensdag 23 maart 2011 22:58 schreef FortyThree het volgende:
Ik zie geen avatars en geen plaatjes wel emoticons. Weet iemand hoe ik dit kan instellen?
http://forum.fok.nl/user/edit_prefsquote:Op donderdag 24 maart 2011 12:43 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Kan iemand deze vraag beantwoorden?
En waar ik mijn Sig. kan wijzigen?
Ik zie wel emoticons in posten van anderen, maar kan ze zelf niet plaatsen .
quote:Op donderdag 24 maart 2011 12:51 schreef kanovinnie het volgende:
http://forum.fok.nl/user/edit_prefs
Daar?
Probeer anders ff in FB. Ik ben niet erg thuis in de instellingen.quote:Op donderdag 24 maart 2011 13:18 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
kanovinnie smileys gevonden.
Signa. veranderen heb ik nog niet gevonden, zal daar ook wel te vinden zijn.
Thanks.quote:Op donderdag 24 maart 2011 13:55 schreef Olle. het volgende:
Polis
slotje?
hij blijft kicken... de waarde van het topic is niet echt hoog voor de gebruikers volgens mij
Nou met het linkje die je gaf kan ik bijna al mijn instellingen al regelen,quote:Op donderdag 24 maart 2011 17:05 schreef kanovinnie het volgende:
Probeer anders ff in FB. Ik ben niet erg thuis in de instellingen.
quote:Op zaterdag 2 april 2011 00:43 schreef PiRANiA het volgende:
Dingen die je pas jaaaaaren later begrepen hebt #49
Fixed.quote:
Primaquote:Op zaterdag 2 april 2011 09:32 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Fixed.
Oja, als je de volgende keer een TR of een post in de FB zet, zet er dan even bij wat er aan de hand is.
Gewoon iets van, dubbel, we gaan hier verder dus deze kan dicht.
Wij mods zijn 's ochtends zonder koffie traag van begrip![]()
Zeg het maar?quote:
Neuh, staat hier wel prima eigenlijk. En er staan 2 onzinnige reacties? Als er meer komen moet je maar even een TR plaatsen of hier even posten.quote:Op woensdag 13 april 2011 19:29 schreef 2cv het volgende:
Bosentan Staat in GC, maar ik vraag me toch af of het niet beter in LIF kan staan![]()
Overigens heb ik niet zo heel veel zin in onzinnige reacties in dat topic.
Ik heb een poging gedaan. Maar echt goed gaat 't nog nietquote:Op maandag 18 april 2011 19:23 schreef PiRANiA het volgende:
Legendarische 101's van Teletekst - deel 6.
Weet een mod hier hoe je daar een reeks van maakt?.
Vooruit dan maarquote:Op dinsdag 19 april 2011 21:32 schreef Dagoduck het volgende:
Dingen die je pas jaaaaaren later begrepen hebt #50
Is eigenlijk deel 50 iemand TT change?
Waarschuwing voorlopig.quote:Op woensdag 20 april 2011 17:12 schreef IntercityAPT2 het volgende:
Zouden jullie 'Poemgirl' even uit het Koerdentopic kunnen werpen? Zij loopt constant te trollen en bashen.
nee, dat moet nietquote:Op donderdag 21 april 2011 10:42 schreef linpunt het volgende:
Chickies met ontzettend foute gasten
moet dat nou zo gezegd worden?
afgeven op afkomst..
Diegene heeft daar al een ban voor gekregenquote:Op donderdag 21 april 2011 13:19 schreef Nyce het volgende:
Hoe is jullie anti-racisme beleid? Ik kom regelmatig racistische/discriminerende posts tegen, hier bijv:
Chickies met ontzettend foute gasten
Sowieso staan er wel meer racistische posts in dat topic. Ik vraag me af waarom dit getolereerd wordt, ik heb al eens eerder een melding gemaakt waar niks mee gebeurd is.
Maar het bericht mag blijven staan? Beetje krom.quote:Op donderdag 21 april 2011 13:20 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Diegene heeft daar al een ban voor gekregen
Daar heb je gelijk in.quote:Op donderdag 21 april 2011 14:01 schreef Nyce het volgende:
[..]
Maar het bericht mag blijven staan? Beetje krom.
Het is misschien wel offtopic, maar nog steeds een interesante discussie. In het echt gaan gesprekken ook vaak van het ene op het andere onderwerp over.quote:Op zaterdag 23 april 2011 00:15 schreef delano.888 het volgende:
Ik had al een TR gedaan maar er gebeurt niks, mag hier aub een slotje op:
Bestaat dit wat ik denk?
Het is nu voornamelijk offtopic geblaat en nu komt er ineens iemand met een enigszins ontopic reactie maar die vind het weer te moeilijk om de op te lezen want het hele onderwerp is al opgelost en afgesloten..
Dankje!
Okeee.. Normaal word offtopic gewoon gesloten? En ik ben TS, stelde een vraag, dat is beantwoord, nu wil ik het topic graag dicht hebben. Vreemd dat dat dan gewoon niet beantwoord word... Mja, gelukkig kan ik m nog uit myat verwijderen tegenwoordig, dat scheelt al.quote:Op zaterdag 23 april 2011 07:20 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Het is misschien wel offtopic, maar nog steeds een interesante discussie. In het echt gaan gesprekken ook vaak van het ene op het andere onderwerp over.
Als het bagger is zou dat wel een rede zijn om hem te sluiten.
Dat magquote:Op woensdag 27 april 2011 15:09 schreef RacerDKB het volgende:
Gratis identiteitskaart
Mogen de KLB-achtige reacties weg?
quote:
quote:Op zondag 1 mei 2011 23:00 schreef JoaquinPhoenix het volgende:
[..]
Ez hayvanra gewer nekim. Kuri keri
quote:
quote:
quote:Op zondag 1 mei 2011 23:26 schreef msnk het volgende:
Dus zou je nu alsjeblieft Ez hayvanra gewer nekim. Kuri keri willen vertalen voor mij, please
Hayvan betekent trouwens dier/beest, meestal wordt dat denigrerend gebruikt t.o.v andere mensen.quote:Op zondag 1 mei 2011 23:28 schreef JoaquinPhoenix het volgende:
[..]
Je verstaat toch wel hayvan? Do the math.
quote:
quote:
Ik ga er even naar kijken.quote:Op maandag 2 mei 2011 18:04 schreef msnk het volgende:
Ben het een beetje zat nu, na meerdere malen vragen. Een waarschuwing is wel op zijn plaats denk ik zo?
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Hayvan betekent trouwens dier/beest, meestal wordt dat denigrerend gebruikt t.o.v andere mensen.
[..]
[..]
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:19 schreef JanJanJan het volgende:
Het is redeN, en het antwoord is 1.
Vertel me eens waarom dat dicht moest. Te leerzaam voor je?
Die discussie had dus prima in dat topic gekund. Ware het niet dat daar een of andere blauwe zonodig een slotje op moest hangen.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:21 schreef BrandX het volgende:
[..]ja hoor het is 1. Ga dat maar fijn verkondingen overal en nergens
Oftewel: ga terug naar de basisschool om de basisregels rekenen weer tot je te nemen, en kom dan weer eens terug met het enige goede en juiste antwoord, 9.
eerst tussen haakjes, dan vermenigvuldigen, dan delen. Wat is je probleem dude?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:21 schreef BrandX het volgende:
[..]ja hoor het is 1. Ga dat maar fijn verkondingen overal en nergens
Oftewel: ga terug naar de basisschool om de basisregels rekenen weer tot je te nemen, en kom dan weer eens terug met het enige goede en juiste antwoord, 9.
precies. waardeloze mod imhoquote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:22 schreef Thieske het volgende:
[..]
Die discussie had dus prima in dat topic gekund. Ware het niet dat daar een of andere blauwe zonodig een slotje op moest hangen.
Dat je serieus niet goed kan kijken, want dan had je gezien dat ik geen dude benquote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:22 schreef JanJanJan het volgende:
[..]
eerst tussen haakjes, dan vermenigvuldigen, dan delen. Wat is je probleem dude?
Wacht even. Ga jij mij spellinglessen geven? Lees je eigen post eens na?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:19 schreef JanJanJan het volgende:
Het is redeN, en het antwoord is 1.
Vertel me eens waarom dat dicht moest. Te leerzaam voor je?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |