Kaarsjes aanquote:Op vrijdag 26 november 2010 17:59 schreef Chocolate-chick het volgende:
kan je lekker vroeg de lichten aan doen
lekker romantischquote:
Wat een waardeloze tijdenquote:Op vrijdag 26 november 2010 18:05 schreef Chocolate-chick het volgende:
nee ik moet morgen werken van 5 tot 8
ja nogal, en ik krijg dan niet eens eten van zequote:
awwquote:Op vrijdag 26 november 2010 18:05 schreef Chocolate-chick het volgende:
nee ik moet morgen werken van 5 tot 8
Dat ze maar mogen branden in het eeuwige vuur van de helquote:Op vrijdag 26 november 2010 18:06 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ja nogal, en ik krijg dan niet eens eten van ze
Sfeer en warmte. En dan tegen elkaar aankruipenquote:
mwa dat is lullig , dan heb ik geen werk meerquote:Op vrijdag 26 november 2010 18:07 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat ze maar mogen branden in het eeuwige vuur van de hel
Er is altijd een betere baanquote:Op vrijdag 26 november 2010 18:07 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
mwa dat is lullig , dan heb ik geen werk meer
Niet als je 17 bent en nog op school zitquote:
Genoeg supermarkten en winkelsquote:Op vrijdag 26 november 2010 18:08 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Niet als je 17 bent en nog op school zit
inderdaadquote:Op vrijdag 26 november 2010 18:07 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Sfeer en warmte. En dan tegen elkaar aankruipen
Ja denk maar ik ga bij de Lidl, C1000, Aldiquote:
Ja en dat kan dus niet gvdquote:Op vrijdag 26 november 2010 18:10 schreef lipjes het volgende:
[..]
inderdaad
En dan elkaar de kleren van het lijf scheuren, en elkaar helemaal uitputten met keiharde seks met zweepjes en alles erop en eraan!
waarom draait het hier altijd uit op seks?quote:Op vrijdag 26 november 2010 18:10 schreef lipjes het volgende:
[..]
inderdaad
En dan elkaar de kleren van het lijf scheuren, en elkaar helemaal uitputten met keiharde seks met zweepjes en alles erop en eraan!
hoezo nietquote:
euhm..quote:Op vrijdag 26 november 2010 18:10 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
waarom draait het hier altijd uit op seks?
wtf waarquote:Op vrijdag 26 november 2010 18:10 schreef Lutte het volgende:
Hebben jullie het ONZ stemtopic gezien?Vriendjespolitiek tot de max, en een van de stemmen die ik heb (van swarma!
![]()
) telt niet omdat het geen top drie is.
En ik heb heel politiek correct niet op mezelf gestemd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop