Kaarsjes aanquote:Op vrijdag 26 november 2010 17:59 schreef Chocolate-chick het volgende:
kan je lekker vroeg de lichten aan doen
Wat een waardeloze tijdenquote:Op vrijdag 26 november 2010 18:05 schreef Chocolate-chick het volgende:
nee ik moet morgen werken van 5 tot 8
awwquote:Op vrijdag 26 november 2010 18:05 schreef Chocolate-chick het volgende:
nee ik moet morgen werken van 5 tot 8
Dat ze maar mogen branden in het eeuwige vuur van de helquote:Op vrijdag 26 november 2010 18:06 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ja nogal, en ik krijg dan niet eens eten van ze
Sfeer en warmte. En dan tegen elkaar aankruipenquote:
mwa dat is lullig , dan heb ik geen werk meerquote:Op vrijdag 26 november 2010 18:07 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat ze maar mogen branden in het eeuwige vuur van de hel
Er is altijd een betere baanquote:Op vrijdag 26 november 2010 18:07 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
mwa dat is lullig , dan heb ik geen werk meer
Genoeg supermarkten en winkelsquote:Op vrijdag 26 november 2010 18:08 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Niet als je 17 bent en nog op school zit
inderdaadquote:Op vrijdag 26 november 2010 18:07 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Sfeer en warmte. En dan tegen elkaar aankruipen
Ja en dat kan dus niet gvdquote:Op vrijdag 26 november 2010 18:10 schreef lipjes het volgende:
[..]
inderdaad
En dan elkaar de kleren van het lijf scheuren, en elkaar helemaal uitputten met keiharde seks met zweepjes en alles erop en eraan!
waarom draait het hier altijd uit op seks?quote:Op vrijdag 26 november 2010 18:10 schreef lipjes het volgende:
[..]
inderdaad
En dan elkaar de kleren van het lijf scheuren, en elkaar helemaal uitputten met keiharde seks met zweepjes en alles erop en eraan!
euhm..quote:Op vrijdag 26 november 2010 18:10 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
waarom draait het hier altijd uit op seks?
wtf waarquote:Op vrijdag 26 november 2010 18:10 schreef Lutte het volgende:
Hebben jullie het ONZ stemtopic gezien?Vriendjespolitiek tot de max, en een van de stemmen die ik heb (van swarma!
![]()
) telt niet omdat het geen top drie is.
En ik heb heel politiek correct niet op mezelf gestemd.
Niet op jezelf stemmenquote:Op vrijdag 26 november 2010 18:10 schreef Lutte het volgende:
Hebben jullie het ONZ stemtopic gezien?Vriendjespolitiek tot de max, en een van de stemmen die ik heb (van swarma!
![]()
ik ben zo slim, ga ik in GC op jullie stemmenquote:Op vrijdag 26 november 2010 18:10 schreef Lutte het volgende:
![]()
quote:Op vrijdag 26 november 2010 18:12 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ik ben zo slim, ga ik in GC op jullie stemmen
Je bent blond, kun je niks aan doen.quote:Op vrijdag 26 november 2010 18:12 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ik ben zo slim, ga ik in GC op jullie stemmen
ik ben geil maar geen boefquote:Op vrijdag 26 november 2010 18:15 schreef Ploertendoder het volgende:
Ben ik weer geile boefjes van me
WBquote:Op vrijdag 26 november 2010 18:15 schreef Ploertendoder het volgende:
Ik ben je dankbaar voor je bevestiging, waarom staat mijn Nickpic nog niet in je fobo??quote:Op vrijdag 26 november 2010 18:14 schreef Lutte het volgende:
[..]
Je bent blond, kun je niks aan doen.
Hee PD!quote:Op vrijdag 26 november 2010 18:15 schreef Ploertendoder het volgende:
Vrijdagavond FoBo updaten had ik beloofd.quote:Op vrijdag 26 november 2010 18:15 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ik ben je dankbaar voor je bevestiging, waarom staat mijn Nickpic nog niet in je fobo??
het is nu vrijdagavond?quote:Op vrijdag 26 november 2010 18:16 schreef Lutte het volgende:
[..]
Vrijdagavond FoBo updaten had ik beloofd.
een trein nog langer.quote:
wacht een dag en 2 uurtjesquote:Op vrijdag 26 november 2010 18:18 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ja, ik wil dat het zaterdagavond 8 uur is
quote:
Ik precies andersomquote:
KPD wel./quote:
Vast wel. Maar ik wil hem niet.quote:
quote:Op vrijdag 26 november 2010 18:20 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Vast wel. Maar ik wil hem niet.
Aaaaahwquote:Op vrijdag 26 november 2010 18:21 schreef lipjes het volgende:
awww.
mn kat loopt zielig te doen
hij heeft een sok aan op 1 poot![]()
Oh dearquote:Op vrijdag 26 november 2010 18:22 schreef Chocolate-chick het volgende:
HO
wacht!
dit gaat te snel voor mij
te langzaam voor mijquote:Op vrijdag 26 november 2010 18:22 schreef Chocolate-chick het volgende:
HO
wacht!
dit gaat te snel voor mij
quote:Op vrijdag 26 november 2010 18:23 schreef Chocolate-chick het volgende:
ja er lopen 4 onderwerpen door elkaar; iets over een trein en sokjes bij een kat en geilheid en yvonne
Kom maar moppie. Ben echt gek op jequote:
SCHATJEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:
quote:Op vrijdag 26 november 2010 18:26 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
SCHATJEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!!!!!!!!!!!!!
quote:
quote:
quote:
HAHAHAHAA IK WORD LEKKER DUBBEL GENOEMD!!!!! HAHAHAAHAH IN JULLIE REET FUCKERS!!!! HAHAHAHAHAHAHAHAquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben illegaal!
Op woensdag 1 december 2010 16:07 schreef honkeytonk het volgende:Ik denk zelfs dat ze achter de schermen een fantopic over mij hebben geopend :Y
quote:Op vrijdag 26 november 2010 18:30 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
[..]
HAHAHAHAA IK WORD LEKKER DUBBEL GENOEMDGENOMEN!!!!! HAHAHAAHAH IN JULLIE REET FUCKERS!!!! HAHAHAHAHAHAHAHASPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is a time of cumming and going.
Vunsquote:
Die van jou wel jaquote:
Ja ik wil thee zetten voor de rust maar ben te moe om op te staanquote:
quote:Op vrijdag 26 november 2010 18:35 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Daarom ben ik van Havo naar vmbo gezakt
quote:
Ik heb alleen peuterschool gedaanquote:Op vrijdag 26 november 2010 18:35 schreef Oceanview het volgende:
[..]
lekker boeiendquote:Op vrijdag 26 november 2010 18:35 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Hihihi heb er niks van gemerktquote:
geenidee ik doe al mboquote:Op vrijdag 26 november 2010 18:36 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Kunnen we samen daar wat aan doen denkje?
Ik moet terug naar de havo en dan HBO doenquote:Op vrijdag 26 november 2010 18:37 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
geenidee ik doe al mbo![]()
Misschien onze luiheid vervangen voor huiswerkdrift...alhoewel ik altijd hoge cijfers haal zonder er een fuck voor te doen,,dus Nee ik pass
Ik ben heel snel afgeleidquote:Op vrijdag 26 november 2010 18:38 schreef iBenny het volgende:
Eigenlijk is het meer dat ik me door de dingen om mee heen laat afleiden
Nee. Ze vonden het leuk om in de straat een leuke nitraat af te stekenquote:
dat vind ik dus ookquote:Op vrijdag 26 november 2010 18:39 schreef iBenny het volgende:
[..]
Als ik eenmaal werk, dan werk ik ook... maar vaak gaan de leukere dingen voor
Als van een nitraat je raam al gaat trillenquote:Op vrijdag 26 november 2010 18:39 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Nee. Ze vonden het leuk om in de straat een leuke nitraat af te stekende ramen trilden
Wel als die vlak voor het huis wordt geflikkerdquote:Op vrijdag 26 november 2010 18:39 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Als van een nitraat je raam al gaat trillen
Dan moet je spoedig kennis maken met giga vlinderquote:Op vrijdag 26 november 2010 18:40 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Wel als die vlak voor het huis wordt geflikkerd
Nee. Alleen teringjosti's steken die dingen af.quote:Op vrijdag 26 november 2010 18:41 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Dan moet je spoedig kennis maken met giga vlinder
zal ik hem in je poepertje douwen?quote:Op vrijdag 26 november 2010 18:41 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Dan moet je spoedig kennis maken met giga vlinder
Dan spreek ik de wens uit dat je mag werken voor bureau HALT.quote:Op vrijdag 26 november 2010 18:41 schreef Oceanview het volgende:
Ik wou vandaag ook vuurwerk afsteken
Zal ik hem maar dan terug in je poesje stoppen?quote:Op vrijdag 26 november 2010 18:41 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
zal ik hem in je poepertje douwen?
Niet gedaanquote:Op vrijdag 26 november 2010 18:41 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Dan spreek ik de wens uit dat je mag werken voor bureau HALT.
Neequote:Op vrijdag 26 november 2010 18:41 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Zal ik hem maar dan terug in je poesje stoppen?
Ja ik haat op blije puberende vuurwerkjosti'squote:
ik wacht geduldig tot 31 decemberquote:Op vrijdag 26 november 2010 18:42 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Ja ik haat op blije puberende vuurwerkjosti's
Ik heb alle keus van de wereld, ik hoef geen vuurwerk in mijn poes.quote:
ik ben ook blijquote:Op vrijdag 26 november 2010 18:42 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Ja ik haat op blije puberende vuurwerkjosti's
Dan is het goed. Sowieso hoi ik niet echt van knalvuurwerk. (behalve een 100.000 klapperquote:Op vrijdag 26 november 2010 18:43 schreef Oceanview het volgende:
[..]
ik wacht geduldig tot 31 december
knal overdag isquote:Op vrijdag 26 november 2010 18:44 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Dan is het goed. Sowieso hoi ik niet echt van knalvuurwerk. (behalve een 100.000 klapper) geef mij maar mooi siervuurwerk.
HAHAHA je zei hoiquote:Op vrijdag 26 november 2010 18:44 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Dan is het goed. Sowieso hoi ik niet echt van knalvuurwerk. (behalve een 100.000 klapper) geef mij maar mooi siervuurwerk.
Mee eens. Bovendien is die zooi duur genoeg dus dan is het leuk als je iets moois zietquote:Op vrijdag 26 november 2010 18:44 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
typo.quote:
Theeleutquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |