KPD wel./quote:
Vast wel. Maar ik wil hem niet.quote:
quote:Op vrijdag 26 november 2010 18:20 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Vast wel. Maar ik wil hem niet.
Aaaaahwquote:Op vrijdag 26 november 2010 18:21 schreef lipjes het volgende:
awww.
mn kat loopt zielig te doen
hij heeft een sok aan op 1 poot![]()
Oh dearquote:Op vrijdag 26 november 2010 18:22 schreef Chocolate-chick het volgende:
HO
wacht!
dit gaat te snel voor mij
te langzaam voor mijquote:Op vrijdag 26 november 2010 18:22 schreef Chocolate-chick het volgende:
HO
wacht!
dit gaat te snel voor mij
quote:Op vrijdag 26 november 2010 18:23 schreef Chocolate-chick het volgende:
ja er lopen 4 onderwerpen door elkaar; iets over een trein en sokjes bij een kat en geilheid en yvonne
Kom maar moppie. Ben echt gek op jequote:
SCHATJEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:
quote:Op vrijdag 26 november 2010 18:26 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
SCHATJEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!!!!!!!!!!!!!
quote:
quote:
quote:
HAHAHAHAA IK WORD LEKKER DUBBEL GENOEMD!!!!! HAHAHAAHAH IN JULLIE REET FUCKERS!!!! HAHAHAHAHAHAHAHAquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben illegaal!
Op woensdag 1 december 2010 16:07 schreef honkeytonk het volgende:Ik denk zelfs dat ze achter de schermen een fantopic over mij hebben geopend :Y
quote:Op vrijdag 26 november 2010 18:30 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
[..]
HAHAHAHAA IK WORD LEKKER DUBBEL GENOEMDGENOMEN!!!!! HAHAHAAHAH IN JULLIE REET FUCKERS!!!! HAHAHAHAHAHAHAHASPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is a time of cumming and going.
Vunsquote:
Die van jou wel jaquote:
Ja ik wil thee zetten voor de rust maar ben te moe om op te staanquote:
quote:Op vrijdag 26 november 2010 18:35 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Daarom ben ik van Havo naar vmbo gezakt
quote:
Ik heb alleen peuterschool gedaanquote:Op vrijdag 26 november 2010 18:35 schreef Oceanview het volgende:
[..]
lekker boeiendquote:Op vrijdag 26 november 2010 18:35 schreef Oceanview het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |