Niet op jezelf stemmenquote:Op vrijdag 26 november 2010 18:10 schreef Lutte het volgende:
Hebben jullie het ONZ stemtopic gezien?Vriendjespolitiek tot de max, en een van de stemmen die ik heb (van swarma!
![]()
) telt niet omdat het geen top drie is.
En ik heb heel politiek correct niet op mezelf gestemd.
ik ben zo slim, ga ik in GC op jullie stemmenquote:Op vrijdag 26 november 2010 18:10 schreef Lutte het volgende:
Hebben jullie het ONZ stemtopic gezien?Vriendjespolitiek tot de max, en een van de stemmen die ik heb (van swarma!
![]()
) telt niet omdat het geen top drie is.
En ik heb heel politiek correct niet op mezelf gestemd.
quote:Op vrijdag 26 november 2010 18:12 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ik ben zo slim, ga ik in GC op jullie stemmen
Je bent blond, kun je niks aan doen.quote:Op vrijdag 26 november 2010 18:12 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ik ben zo slim, ga ik in GC op jullie stemmen
ik ben geil maar geen boefquote:Op vrijdag 26 november 2010 18:15 schreef Ploertendoder het volgende:
Ben ik weer geile boefjes van me
WBquote:Op vrijdag 26 november 2010 18:15 schreef Ploertendoder het volgende:
Ik ben je dankbaar voor je bevestiging, waarom staat mijn Nickpic nog niet in je fobo??quote:Op vrijdag 26 november 2010 18:14 schreef Lutte het volgende:
[..]
Je bent blond, kun je niks aan doen.
Hee PD!quote:Op vrijdag 26 november 2010 18:15 schreef Ploertendoder het volgende:
Vrijdagavond FoBo updaten had ik beloofd.quote:Op vrijdag 26 november 2010 18:15 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ik ben je dankbaar voor je bevestiging, waarom staat mijn Nickpic nog niet in je fobo??
het is nu vrijdagavond?quote:Op vrijdag 26 november 2010 18:16 schreef Lutte het volgende:
[..]
Vrijdagavond FoBo updaten had ik beloofd.
een trein nog langer.quote:
wacht een dag en 2 uurtjesquote:Op vrijdag 26 november 2010 18:18 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ja, ik wil dat het zaterdagavond 8 uur is
quote:
Ik precies andersomquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |