Kaarsjes aanquote:Op vrijdag 26 november 2010 17:59 schreef Chocolate-chick het volgende:
kan je lekker vroeg de lichten aan doen
Wat een waardeloze tijdenquote:Op vrijdag 26 november 2010 18:05 schreef Chocolate-chick het volgende:
nee ik moet morgen werken van 5 tot 8
awwquote:Op vrijdag 26 november 2010 18:05 schreef Chocolate-chick het volgende:
nee ik moet morgen werken van 5 tot 8
Dat ze maar mogen branden in het eeuwige vuur van de helquote:Op vrijdag 26 november 2010 18:06 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ja nogal, en ik krijg dan niet eens eten van ze
Sfeer en warmte. En dan tegen elkaar aankruipenquote:
mwa dat is lullig , dan heb ik geen werk meerquote:Op vrijdag 26 november 2010 18:07 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat ze maar mogen branden in het eeuwige vuur van de hel
Er is altijd een betere baanquote:Op vrijdag 26 november 2010 18:07 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
mwa dat is lullig , dan heb ik geen werk meer
Genoeg supermarkten en winkelsquote:Op vrijdag 26 november 2010 18:08 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Niet als je 17 bent en nog op school zit
inderdaadquote:Op vrijdag 26 november 2010 18:07 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Sfeer en warmte. En dan tegen elkaar aankruipen
Ja en dat kan dus niet gvdquote:Op vrijdag 26 november 2010 18:10 schreef lipjes het volgende:
[..]
inderdaad
En dan elkaar de kleren van het lijf scheuren, en elkaar helemaal uitputten met keiharde seks met zweepjes en alles erop en eraan!
waarom draait het hier altijd uit op seks?quote:Op vrijdag 26 november 2010 18:10 schreef lipjes het volgende:
[..]
inderdaad
En dan elkaar de kleren van het lijf scheuren, en elkaar helemaal uitputten met keiharde seks met zweepjes en alles erop en eraan!
euhm..quote:Op vrijdag 26 november 2010 18:10 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
waarom draait het hier altijd uit op seks?
wtf waarquote:Op vrijdag 26 november 2010 18:10 schreef Lutte het volgende:
Hebben jullie het ONZ stemtopic gezien?Vriendjespolitiek tot de max, en een van de stemmen die ik heb (van swarma!
![]()
) telt niet omdat het geen top drie is.
En ik heb heel politiek correct niet op mezelf gestemd.
Niet op jezelf stemmenquote:Op vrijdag 26 november 2010 18:10 schreef Lutte het volgende:
Hebben jullie het ONZ stemtopic gezien?Vriendjespolitiek tot de max, en een van de stemmen die ik heb (van swarma!
![]()
ik ben zo slim, ga ik in GC op jullie stemmenquote:Op vrijdag 26 november 2010 18:10 schreef Lutte het volgende:
![]()
quote:Op vrijdag 26 november 2010 18:12 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ik ben zo slim, ga ik in GC op jullie stemmen
Je bent blond, kun je niks aan doen.quote:Op vrijdag 26 november 2010 18:12 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ik ben zo slim, ga ik in GC op jullie stemmen
ik ben geil maar geen boefquote:Op vrijdag 26 november 2010 18:15 schreef Ploertendoder het volgende:
Ben ik weer geile boefjes van me
WBquote:Op vrijdag 26 november 2010 18:15 schreef Ploertendoder het volgende:
Ik ben je dankbaar voor je bevestiging, waarom staat mijn Nickpic nog niet in je fobo??quote:Op vrijdag 26 november 2010 18:14 schreef Lutte het volgende:
[..]
Je bent blond, kun je niks aan doen.
Hee PD!quote:Op vrijdag 26 november 2010 18:15 schreef Ploertendoder het volgende:
Vrijdagavond FoBo updaten had ik beloofd.quote:Op vrijdag 26 november 2010 18:15 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ik ben je dankbaar voor je bevestiging, waarom staat mijn Nickpic nog niet in je fobo??
het is nu vrijdagavond?quote:Op vrijdag 26 november 2010 18:16 schreef Lutte het volgende:
[..]
Vrijdagavond FoBo updaten had ik beloofd.
een trein nog langer.quote:
wacht een dag en 2 uurtjesquote:Op vrijdag 26 november 2010 18:18 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ja, ik wil dat het zaterdagavond 8 uur is
quote:
Ik precies andersomquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |