quote:Op donderdag 24 maart 2011 12:51 schreef kanovinnie het volgende:
http://forum.fok.nl/user/edit_prefs
Daar?
Probeer anders ff in FB. Ik ben niet erg thuis in de instellingen.quote:Op donderdag 24 maart 2011 13:18 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
kanovinnie smileys gevonden.
Signa. veranderen heb ik nog niet gevonden, zal daar ook wel te vinden zijn.
Thanks.quote:Op donderdag 24 maart 2011 13:55 schreef Olle. het volgende:
Polis
slotje?
hij blijft kicken... de waarde van het topic is niet echt hoog voor de gebruikers volgens mij
Nou met het linkje die je gaf kan ik bijna al mijn instellingen al regelen,quote:Op donderdag 24 maart 2011 17:05 schreef kanovinnie het volgende:
Probeer anders ff in FB. Ik ben niet erg thuis in de instellingen.
quote:Op zaterdag 2 april 2011 00:43 schreef PiRANiA het volgende:
Dingen die je pas jaaaaaren later begrepen hebt #49
Fixed.quote:
Primaquote:Op zaterdag 2 april 2011 09:32 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Fixed.
Oja, als je de volgende keer een TR of een post in de FB zet, zet er dan even bij wat er aan de hand is.
Gewoon iets van, dubbel, we gaan hier verder dus deze kan dicht.
Wij mods zijn 's ochtends zonder koffie traag van begrip![]()
Zeg het maar?quote:
Neuh, staat hier wel prima eigenlijk. En er staan 2 onzinnige reacties? Als er meer komen moet je maar even een TR plaatsen of hier even posten.quote:Op woensdag 13 april 2011 19:29 schreef 2cv het volgende:
Bosentan Staat in GC, maar ik vraag me toch af of het niet beter in LIF kan staan![]()
Overigens heb ik niet zo heel veel zin in onzinnige reacties in dat topic.
Ik heb een poging gedaan. Maar echt goed gaat 't nog nietquote:Op maandag 18 april 2011 19:23 schreef PiRANiA het volgende:
Legendarische 101's van Teletekst - deel 6.
Weet een mod hier hoe je daar een reeks van maakt?.
Vooruit dan maarquote:Op dinsdag 19 april 2011 21:32 schreef Dagoduck het volgende:
Dingen die je pas jaaaaaren later begrepen hebt #50
Is eigenlijk deel 50 iemand TT change?
Waarschuwing voorlopig.quote:Op woensdag 20 april 2011 17:12 schreef IntercityAPT2 het volgende:
Zouden jullie 'Poemgirl' even uit het Koerdentopic kunnen werpen? Zij loopt constant te trollen en bashen.
nee, dat moet nietquote:Op donderdag 21 april 2011 10:42 schreef linpunt het volgende:
Chickies met ontzettend foute gasten
moet dat nou zo gezegd worden?
afgeven op afkomst..
Diegene heeft daar al een ban voor gekregenquote:Op donderdag 21 april 2011 13:19 schreef Nyce het volgende:
Hoe is jullie anti-racisme beleid? Ik kom regelmatig racistische/discriminerende posts tegen, hier bijv:
Chickies met ontzettend foute gasten
Sowieso staan er wel meer racistische posts in dat topic. Ik vraag me af waarom dit getolereerd wordt, ik heb al eens eerder een melding gemaakt waar niks mee gebeurd is.
Maar het bericht mag blijven staan? Beetje krom.quote:Op donderdag 21 april 2011 13:20 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Diegene heeft daar al een ban voor gekregen
Daar heb je gelijk in.quote:Op donderdag 21 april 2011 14:01 schreef Nyce het volgende:
[..]
Maar het bericht mag blijven staan? Beetje krom.
Het is misschien wel offtopic, maar nog steeds een interesante discussie. In het echt gaan gesprekken ook vaak van het ene op het andere onderwerp over.quote:Op zaterdag 23 april 2011 00:15 schreef delano.888 het volgende:
Ik had al een TR gedaan maar er gebeurt niks, mag hier aub een slotje op:
Bestaat dit wat ik denk?
Het is nu voornamelijk offtopic geblaat en nu komt er ineens iemand met een enigszins ontopic reactie maar die vind het weer te moeilijk om de op te lezen want het hele onderwerp is al opgelost en afgesloten..
Dankje!
Okeee.. Normaal word offtopic gewoon gesloten? En ik ben TS, stelde een vraag, dat is beantwoord, nu wil ik het topic graag dicht hebben. Vreemd dat dat dan gewoon niet beantwoord word... Mja, gelukkig kan ik m nog uit myat verwijderen tegenwoordig, dat scheelt al.quote:Op zaterdag 23 april 2011 07:20 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Het is misschien wel offtopic, maar nog steeds een interesante discussie. In het echt gaan gesprekken ook vaak van het ene op het andere onderwerp over.
Als het bagger is zou dat wel een rede zijn om hem te sluiten.
Dat magquote:Op woensdag 27 april 2011 15:09 schreef RacerDKB het volgende:
Gratis identiteitskaart
Mogen de KLB-achtige reacties weg?
quote:
quote:Op zondag 1 mei 2011 23:00 schreef JoaquinPhoenix het volgende:
[..]
Ez hayvanra gewer nekim. Kuri keri
quote:
quote:
quote:Op zondag 1 mei 2011 23:26 schreef msnk het volgende:
Dus zou je nu alsjeblieft Ez hayvanra gewer nekim. Kuri keri willen vertalen voor mij, please
Hayvan betekent trouwens dier/beest, meestal wordt dat denigrerend gebruikt t.o.v andere mensen.quote:Op zondag 1 mei 2011 23:28 schreef JoaquinPhoenix het volgende:
[..]
Je verstaat toch wel hayvan? Do the math.
quote:
quote:
Ik ga er even naar kijken.quote:Op maandag 2 mei 2011 18:04 schreef msnk het volgende:
Ben het een beetje zat nu, na meerdere malen vragen. Een waarschuwing is wel op zijn plaats denk ik zo?
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Hayvan betekent trouwens dier/beest, meestal wordt dat denigrerend gebruikt t.o.v andere mensen.
[..]
[..]
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:19 schreef JanJanJan het volgende:
Het is redeN, en het antwoord is 1.
Vertel me eens waarom dat dicht moest. Te leerzaam voor je?
Die discussie had dus prima in dat topic gekund. Ware het niet dat daar een of andere blauwe zonodig een slotje op moest hangen.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:21 schreef BrandX het volgende:
[..]ja hoor het is 1. Ga dat maar fijn verkondingen overal en nergens
Oftewel: ga terug naar de basisschool om de basisregels rekenen weer tot je te nemen, en kom dan weer eens terug met het enige goede en juiste antwoord, 9.
eerst tussen haakjes, dan vermenigvuldigen, dan delen. Wat is je probleem dude?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:21 schreef BrandX het volgende:
[..]ja hoor het is 1. Ga dat maar fijn verkondingen overal en nergens
Oftewel: ga terug naar de basisschool om de basisregels rekenen weer tot je te nemen, en kom dan weer eens terug met het enige goede en juiste antwoord, 9.
precies. waardeloze mod imhoquote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:22 schreef Thieske het volgende:
[..]
Die discussie had dus prima in dat topic gekund. Ware het niet dat daar een of andere blauwe zonodig een slotje op moest hangen.
Dat je serieus niet goed kan kijken, want dan had je gezien dat ik geen dude benquote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:22 schreef JanJanJan het volgende:
[..]
eerst tussen haakjes, dan vermenigvuldigen, dan delen. Wat is je probleem dude?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |