quote:Op donderdag 21 april 2011 23:25 schreef delano.888 het volgende:
Zojuist deze besteld (na zoeken op whey shaker)
Erg tof! Hier mag een slotje op. Bedankt iedereen.
Nope dat gaat niet werken, hetgene wat ik wil mixen (whey poeder met water) blijft aardig plakken in alles, dus in een mixer verlies je dan te veel wat blijft plakken, en vervolgens in het glas/beker nogmaals.quote:
Beton molen?quote:Op donderdag 21 april 2011 23:09 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Nope dat gaat niet werken, hetgene wat ik wil mixen (whey) blijft aardig plakken in alles, dus in een mixer verlies je dan te veel wat blijft plakken, en vervolgens in het glas/beker nogmaals.
gatverdamme `t is sperma.quote:Op donderdag 21 april 2011 23:09 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Nope dat gaat niet werken, hetgene wat ik wil mixen (whey) blijft aardig plakken in alles, dus in een mixer verlies je dan te veel wat blijft plakken, en vervolgens in het glas/beker nogmaals.
Sukkel weet niet wat whey isquote:
Ik kan niet hard genoeg schudden om alle brokjes er uit te krijgen. Ik wil gewoon een lekker vloeibaar drankje, niet met brokjes.quote:Op donderdag 21 april 2011 23:10 schreef arucard het volgende:
Je kan toch zelf schudden? Of paar keer van de trap laten rollen
Beetje duur, maar zoiets in het klein dus idd.quote:Op donderdag 21 april 2011 23:11 schreef LostFormat het volgende:
Je hebt in bouwmarkten van die verfmengmachines..
Zo'n magneetdingetje draait veel te langzaam en is puur om bijvoorbeeld de temperatuur homogeen te houden bij metingen.quote:Op donderdag 21 april 2011 23:13 schreef Inlognaam het volgende:
Zo'n apparaat dat je vind in het scheikunde lokaal om oplossingen te maken. Geen idee hoe zo'n ding heet, maar het werk met een staafje, magnetisme en een as.
Ik vind dat altijd zo leuk om te doen.quote:Op donderdag 21 april 2011 23:13 schreef Ascendancy het volgende:
Zoals dastan al zegt. Reageerbuizen en een vortex.
Heel handig. Water komt nooit boven het punt waar je de buis vasthoudt en het is in no-time homogeen.
Perfect! Alleen nogal duur., edit: toch niet perfect, gaat niet hard genoeg:quote:Op donderdag 21 april 2011 23:12 schreef jogy het volgende:
http://www.kitchencontraptions.com/archives/015349.php
[ afbeelding ]
Heb je dat linkje uberhaubt zelf wel bekeken? Totaal niks zoals ik bedoel hoor..quote:Op donderdag 21 april 2011 23:13 schreef jogy het volgende:
Google voor elektrische shaker
http://www.google.nl/#q=e(...)41de64&hl=nl&spell=1
Zag er ook wel prijzig uit idd.quote:
Jammer dat de nederlanders denken dat een shaker en een blender hetzelfde zijnquote:[..]
Heb je dat linkje uberhaubt zelf wel bekeken? Totaal niks zoals ik bedoel hoor..
Ik ook, of als je moet wachten tot je centrifuge klaar is maar even zinloos je vinger er in ramen. Of spelen met een kleurrijke oplossing en dan steeds je aangrijppunt veranderenquote:Op donderdag 21 april 2011 23:17 schreef Dastan het volgende:
[..]
Ik vind dat altijd zo leuk om te doen.
Natuurlijk! Dat kan ik bijna zelf maken, gewoon een roostertje in de beker waarschijnlijk..quote:Op donderdag 21 april 2011 23:20 schreef 08gnoT. het volgende:
http://www.amazon.com/Int(...)Bottle/dp/B0003TSAPK
It has a unique design that has an internal screen that breaks up any lumps or clumps in the mix
Wel unavailable, maar als je googlet op whey shaker vind je genoeg.
Herkenbaar.quote:Op donderdag 21 april 2011 23:21 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Ik ook, of als je moet wachten tot je centrifuge klaar is maar even zinloos je vinger er in ramen. Of spelen met een kleurrijke oplossing en dan steeds je aangrijppunt veranderen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |