2008 belde...quote:Op donderdag 21 april 2011 00:20 schreef linpunt het volgende:
[..]
Jort was eerst toch ook met Georgina Verbaan?
Moet zij toch lekker zelf wetenquote:Op woensdag 20 april 2011 23:42 schreef Patrickovik het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Deze dan.. Ik vind het gewoon doodzonde dat een mooie Friese meid aan z'n negroïde paal wordt geregen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
K*nker op met je racisme, idioot. Dit is de 21e eeuw. Donder lekker op.quote:Op woensdag 20 april 2011 23:42 schreef Patrickovik het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Deze dan.. Ik vind het gewoon doodzonde dat een mooie Friese meid aan z'n negroïde paal wordt geregen.
Meh het is vooral onzekerheid over het formaat van zijn eigen geslacht en het gevoel dat hij zelf nooit een mooie dame kan versieren omdat hij geen 'negroïde paal' heeft wat hier speelt. Geen racisme.quote:Op donderdag 21 april 2011 01:53 schreef Ozjifu het volgende:
[..]
K*nker op met je racisme, idioot. Dit is de 21e eeuw. Donder lekker op.
Ik heb een HEKEL aan racisten.
Negers schijnen vaak een redelijk grote dollo/swans/neukstaaf te hebben en daar houden vrouwen van.quote:Op donderdag 21 april 2011 00:32 schreef hearmeout het volgende:
Haha ik vind vrouwen die op negers vallen ook echt belachelijk.
Hoezo wil je zo'n stoere neger met tattoo's als vriend?
Goed misschien zit er ook een stukje ingebouwd racisme bij in mensen... Heb het idee dat meer mensen er niet tegen kunnen als 'onze' mooi lieve blonde dames gepaald worden door onvriendelijk uitziende negers.
quote:Op donderdag 21 april 2011 01:53 schreef Ozjifu het volgende:
[..]
K*nker op met je racisme, idioot. Dit is de 21e eeuw. Donder lekker op.
Ik heb een HEKEL aan racisten.
Doe ff normaal kneusje.quote:Op donderdag 21 april 2011 10:25 schreef linpunt het volgende:
mensen die het hardst gillen dat het redonkeleus is dat blondines met chocolaatjes gaan eindigen zelf met dikke koeien of sterven een eenzame dood
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |