jij bent netsplitter? of ben je zijn maatje?quote:Op zondag 20 februari 2011 20:52 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Dan ben ik maar compleet gek. Misschien moet je een goede rede geven waarom ik dat topic weer open ga doen. Je begint zelf met mensen met neo nazi's te vergelijken.
Nee. Ik ben kanovinnie. Jij post in het feedback topic van het subforum wat ik mod, dus voel ik mij aangesproken. Daarnaast, als je iets tegen Netsplitter wilt zeggen moet je een pm sturen.quote:Op zondag 20 februari 2011 20:58 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
jij bent netsplitter? of ben je zijn maatje?
Goh, hoe zou dat toch komen? Die docu zoeken mensen wel op op youtube, maar niet in een topic waar jij zo post.quote:en ik word al jaren vergeleken met alles wat extreem rechts en misselijk is. dit topic gaat om de islam in engeland en dat is precies waar het over gaat. iemand moet de docu snel gaan zien. geloof ik.
Docu niet gezien, maar wat is het probleem dan?quote:en dit zijn nog redelijk normale moslims.
Dat doen we toch ook niet?quote:we laten europa niet overnemen door waanzinnige godsdienstigen terwijl we jaren geleden de christenen hebben duidelijk gemaakt dat europa niet voor godsdienstigen is.
jaja.quote:we waren juist van dat juk af sinds de ontzuiling.
Wie bedoel je nu?quote:en dan vergelijkt een prutser, die het topic niet gezien heeft dit met de christenen van vandaag? ja dan mag je idd met neo nazi's strooien.
Bedankt man!quote:stelletje domme klootzakken.![]()
![]()
En ben er niet van gediend als mensen met nazi termen gaat gooien.quote:Op zondag 20 februari 2011 20:48 schreef zoalshetis het volgende:
HOLY SHIT!
wtf?
is er iets mis met fok! ?
iemand die deze docu bekijkt en niet inziet dat dit topic ons terugslingert in de middeleeuwen is compleet gek.
als ik jou was zou ik dit topic snel weer openen. ben niet gediend van jouw slot.
wat jij wilt. je bent gewoon niet gediend van de tegenwerking die jouw ilussie benadeelt. dit is echt een fok!king schande. desnoods haal je mijn opmerking weg en is het topic nog net zo waardevol als het was.quote:Op zondag 20 februari 2011 21:11 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
En ben er niet van gediend als mensen met nazi termen gaat gooien.
Topic blijft dicht.
Dicht.quote:Op donderdag 24 februari 2011 05:13 schreef goldfinger1963 het volgende:
[KSC #2918] Enge stoelen
deze kan dicht is dubbel
Nee, daarom is hij ook weg. Bedankt.quote:
Ik kwam een emmertje, maar ik kan me voorstellen dat andere mensen het linkje in die post ietwat minder kunnen waarderen.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 22:24 schreef GizartFRL het volgende:
Die's pas slecht.
Weinig gedaan aan uitlijning en de prijzen staan er nog in guldens.
Is weg, bedankt.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 22:32 schreef Rectum het volgende:
[..]
Ik kwam een emmertje, maar ik kan me voorstellen dat andere mensen het linkje in die post ietwat minder kunnen waarderen.
Prrrrrrima!quote:Op dinsdag 1 maart 2011 22:41 schreef PiRANiA het volgende:
Kan in dit topic:
Tenenkrommende fouten bij teksten in het openbaar #24
en link naar:
Tenenkrommende fouten bij teksten in het openbaar #25
Over Het lelijkste gebouw van Nederland #2quote:Op woensdag 2 maart 2011 00:09 schreef fonsoy het volgende:
Niet om flauw te zijn, ik vind dit topic geweldig, maar past deze niet veel beter in Klussen & Wonen?
Waarom? Is het dan niet meer iets voor in het nieuws forum?quote:Op maandag 7 maart 2011 04:49 schreef Ensaf het volgende:
JODY BERNAL OVERLEDEN?
Heeft dit topic naar aanleding van http://news.google.nl/new(...)IvnUlMZGshBQ7_WSwSvM niet een nieuwe kans verdiend?
Ik hou 't in de gaten, maar ik moet zeggen dat ik het een ontopic post vind.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 13:29 schreef Olle. het volgende:
kunnen jullie de posts van deze jongeman ook verwijderen.
Volgens mij is het voor hem meer de bedoeling om het topic te verbaggeren.
wat is de ultieme manier van ontspannen voor jou?
met of zonder paddo's op en dood van Partyboy
geef ik je gelijk inquote:Op dinsdag 8 maart 2011 18:21 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik hou 't in de gaten, maar ik moet zeggen dat ik het een ontopic post vind.
Even tussen haakjes, ik ben toch zeker niet de enige die een opmerking had over jouw avatar he? Of zijn het allemaal brave kindertjes.quote:Op donderdag 10 maart 2011 02:56 schreef 08gnoT. het volgende:
http://forum.fok.nl/user/history/338095
Chinese Webshops topic #123 Waar we met helikopters vliegen.
Wangzak alhier is aan het warmdraaien om te gaan spammen. Tot nu toe enkel de naam van de site van wat ik gezien heb, maar het is wel een bekende google-translate-chinees.
Tja, hij heeft nog niets fout gedaan. Maar ik hou 'm in de gaten. Bedankt!quote:Op donderdag 10 maart 2011 02:56 schreef 08gnoT. het volgende:
http://forum.fok.nl/user/history/338095
Chinese Webshops topic #123 Waar we met helikopters vliegen.
Wangzak alhier is aan het warmdraaien om te gaan spammen. Tot nu toe enkel de naam van de site van wat ik gezien heb, maar het is wel een bekende google-translate-chinees.
Er komen hier geen kleuters? En wat moeten die in die avatar zien?quote:Op donderdag 10 maart 2011 03:11 schreef Staal het volgende:
Die kerel loopt gewoon een hond aan te duwen. Je kunt aan mooilullerij doen wat je wilt. Echt een kleuter ziet dit nog. Mij maakt het allemaal niet uit maar ik ben toch wel even nieuwsgierig of ik niet compleet maf ben.
Tja hij is misschien niet helemaal pedagogisch verantwoord, maar dat geldt voor zoveel avatars. Ik vind persoonlijk een stel blote jetsers (waarvan er genoeg te vinden zijn op FOK!) schokkender voor kinderen dan mijn avatar, waar geen bloot op te zien is.quote:Op donderdag 10 maart 2011 03:09 schreef Staal het volgende:
[..]
Even tussen haakjes, ik ben toch zeker niet de enige die een opmerking had over jouw avatar he? Of zijn het allemaal brave kindertjes.
1. Ik mag toch wel aannemen dat TS weet waar hij zo'n topic moet openen. Immers zit hij daar lang genoeg voor op FOK!.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 12:24 schreef Dagonet het volgende:
Hoe heet jouw WiFi?
Als TS het zo nodig in ONZ moet proberen is het natuurlijk vele malen logischer om op een arrogante wijze met een 13.gif het topic te sluiten dan het even een zetje te geven. Dat is natuurlijk ondenkbaar.
Er is trouwens niets mis met opsomtopics, veel van de leukste topics waren dat.
En is is een vervoeging van zijn, geen afkorting van eens.
Omdat het een alles behalve serieus topic is waar je zelf ook het antwoord op had kunnen verzinnen.quote:Op zondag 13 maart 2011 09:44 schreef Paul_in_the_Dark het volgende:
Zomer of winter jas
WAAROM SLOTJE!!!!!!!
1. Rochel naar buiten. Als je rochel heel hard wegwaait>wind>koud>winterjas. Gebeurt dit niet, vraag 2quote:Op zondag 13 maart 2011 09:47 schreef Paul_in_the_Dark het volgende:
Nee, ik weet serieus niet welke jas ik aanmoet
Wat heb jij te zeggen over of ik wel of niet dit probleem heb?quote:Op zondag 13 maart 2011 09:51 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
1. Rochel naar buiten. Als je rochel heel hard wegwaait>wind>koud>winterjas. Gebeurt dit niet, vraag 2
2. Temperatuur? Voelde het warm toen je het raam open had? Zo niet>winterjas wel>vraag 3.
3. Zon, scheen ie? ja?> zomer jas.
Zo te zien heeft iemand het al gedaanquote:Op zaterdag 19 maart 2011 03:33 schreef goldfinger1963 het volgende:
[KSC #3129] Waar DaMart een record heeft verbroken
moet 3129 zijn
Waarom? Dat zijn de leukste opmerkingen.quote:Op maandag 21 maart 2011 22:46 schreef kanovinnie het volgende:
Oja, alle neger opmerkingen mogen wegblijven.
Misschien in ONZ. TS wil het daar hebben over het nut van het SMS alert, niet over dat de daders donker/zwart zijn.quote:Op maandag 21 maart 2011 22:47 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Waarom? Dat zijn de leukste opmerkingen.
O, dat wist ik niet. Sorry.quote:Op maandag 21 maart 2011 22:48 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Misschien in ONZ. TS wil het daar hebben over het nut van het SMS alert, niet over dat de daders donker/zwart zijn.
Ik moet eerlijk gezegd bekennen dat een grapje over negers wel kan, maar zo'n topic verbaggerd dan zo snelquote:Op maandag 21 maart 2011 22:50 schreef porsche1 het volgende:
[..]
O, dat wist ik niet. Sorry.
Ik zag iets over een overval staan en donker dus dacht gelijk van HEY, NEGERS! Vandaar mijn reactie. Als ik bij voorbaat had geweten waar had topic over ging had ik dit nooit gepost natuurlijk. Mijn oprechte excuses en ik hoop dat dit in de toekomst nooit meer gebeurt.
(H) koel.quote:Op maandag 21 maart 2011 22:52 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik moet eerlijk gezegd bekennen dat een grapje over negers wel kan, maar zo'n topic verbaggerd dan zo snel
Toch bedankt dat je het in het vervolg niet meer wilt laten voorkomen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 20 januari 2014 14:20 schreef BozeHaas het volgende:
Ik ken porsche1 alleen als een doorwinterde Braddie-basher eigenlijks.
Neuh en nah.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:45 schreef porsche1 het volgende:
Kassariem?
Opgelost, slotje.
terug van kamp
Kickje, slotje?
Terug van kamp word denk ik erg snel verbaggerd, komt ook door de OP.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:47 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Neuh en nah.
Ik laat ze nog even open tenzij ze verbaggeren.
Dat is misschien wel zo, maar die jongen wordt al gepest. En om dan meteen maar uit voorzorg zijn topic te sluiten vind ik ook zo lullig.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:48 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Terug van kamp word denk ik erg snel verbaggerd, komt ook door de OP.
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:54 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Dat is misschien wel zo, maar die jongen wordt al gepest. En om dan meteen maar uit voorzorg zijn topic te sluiten vind ik ook zo lullig.
Kan iemand deze vraag beantwoorden?quote:Op woensdag 23 maart 2011 22:58 schreef FortyThree het volgende:
Ik zie geen avatars en geen plaatjes wel emoticons. Weet iemand hoe ik dit kan instellen?
http://forum.fok.nl/user/edit_prefsquote:Op donderdag 24 maart 2011 12:43 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Kan iemand deze vraag beantwoorden?
En waar ik mijn Sig. kan wijzigen?
Ik zie wel emoticons in posten van anderen, maar kan ze zelf niet plaatsen .
quote:Op donderdag 24 maart 2011 12:51 schreef kanovinnie het volgende:
http://forum.fok.nl/user/edit_prefs
Daar?
Probeer anders ff in FB. Ik ben niet erg thuis in de instellingen.quote:Op donderdag 24 maart 2011 13:18 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
kanovinnie smileys gevonden.
Signa. veranderen heb ik nog niet gevonden, zal daar ook wel te vinden zijn.
Thanks.quote:Op donderdag 24 maart 2011 13:55 schreef Olle. het volgende:
Polis
slotje?
hij blijft kicken... de waarde van het topic is niet echt hoog voor de gebruikers volgens mij
Nou met het linkje die je gaf kan ik bijna al mijn instellingen al regelen,quote:Op donderdag 24 maart 2011 17:05 schreef kanovinnie het volgende:
Probeer anders ff in FB. Ik ben niet erg thuis in de instellingen.
quote:Op zaterdag 2 april 2011 00:43 schreef PiRANiA het volgende:
Dingen die je pas jaaaaaren later begrepen hebt #49
Fixed.quote:
Primaquote:Op zaterdag 2 april 2011 09:32 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Fixed.
Oja, als je de volgende keer een TR of een post in de FB zet, zet er dan even bij wat er aan de hand is.
Gewoon iets van, dubbel, we gaan hier verder dus deze kan dicht.
Wij mods zijn 's ochtends zonder koffie traag van begrip![]()
Zeg het maar?quote:
Neuh, staat hier wel prima eigenlijk. En er staan 2 onzinnige reacties? Als er meer komen moet je maar even een TR plaatsen of hier even posten.quote:Op woensdag 13 april 2011 19:29 schreef 2cv het volgende:
Bosentan Staat in GC, maar ik vraag me toch af of het niet beter in LIF kan staan![]()
Overigens heb ik niet zo heel veel zin in onzinnige reacties in dat topic.
Ik heb een poging gedaan. Maar echt goed gaat 't nog nietquote:Op maandag 18 april 2011 19:23 schreef PiRANiA het volgende:
Legendarische 101's van Teletekst - deel 6.
Weet een mod hier hoe je daar een reeks van maakt?.
Vooruit dan maarquote:Op dinsdag 19 april 2011 21:32 schreef Dagoduck het volgende:
Dingen die je pas jaaaaaren later begrepen hebt #50
Is eigenlijk deel 50 iemand TT change?
Waarschuwing voorlopig.quote:Op woensdag 20 april 2011 17:12 schreef IntercityAPT2 het volgende:
Zouden jullie 'Poemgirl' even uit het Koerdentopic kunnen werpen? Zij loopt constant te trollen en bashen.
nee, dat moet nietquote:Op donderdag 21 april 2011 10:42 schreef linpunt het volgende:
Chickies met ontzettend foute gasten
moet dat nou zo gezegd worden?
afgeven op afkomst..
Diegene heeft daar al een ban voor gekregenquote:Op donderdag 21 april 2011 13:19 schreef Nyce het volgende:
Hoe is jullie anti-racisme beleid? Ik kom regelmatig racistische/discriminerende posts tegen, hier bijv:
Chickies met ontzettend foute gasten
Sowieso staan er wel meer racistische posts in dat topic. Ik vraag me af waarom dit getolereerd wordt, ik heb al eens eerder een melding gemaakt waar niks mee gebeurd is.
Maar het bericht mag blijven staan? Beetje krom.quote:Op donderdag 21 april 2011 13:20 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Diegene heeft daar al een ban voor gekregen
Daar heb je gelijk in.quote:Op donderdag 21 april 2011 14:01 schreef Nyce het volgende:
[..]
Maar het bericht mag blijven staan? Beetje krom.
Het is misschien wel offtopic, maar nog steeds een interesante discussie. In het echt gaan gesprekken ook vaak van het ene op het andere onderwerp over.quote:Op zaterdag 23 april 2011 00:15 schreef delano.888 het volgende:
Ik had al een TR gedaan maar er gebeurt niks, mag hier aub een slotje op:
Bestaat dit wat ik denk?
Het is nu voornamelijk offtopic geblaat en nu komt er ineens iemand met een enigszins ontopic reactie maar die vind het weer te moeilijk om de op te lezen want het hele onderwerp is al opgelost en afgesloten..
Dankje!
Okeee.. Normaal word offtopic gewoon gesloten? En ik ben TS, stelde een vraag, dat is beantwoord, nu wil ik het topic graag dicht hebben. Vreemd dat dat dan gewoon niet beantwoord word... Mja, gelukkig kan ik m nog uit myat verwijderen tegenwoordig, dat scheelt al.quote:Op zaterdag 23 april 2011 07:20 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Het is misschien wel offtopic, maar nog steeds een interesante discussie. In het echt gaan gesprekken ook vaak van het ene op het andere onderwerp over.
Als het bagger is zou dat wel een rede zijn om hem te sluiten.
Dat magquote:Op woensdag 27 april 2011 15:09 schreef RacerDKB het volgende:
Gratis identiteitskaart
Mogen de KLB-achtige reacties weg?
quote:
quote:Op zondag 1 mei 2011 23:00 schreef JoaquinPhoenix het volgende:
[..]
Ez hayvanra gewer nekim. Kuri keri
quote:
quote:
quote:Op zondag 1 mei 2011 23:26 schreef msnk het volgende:
Dus zou je nu alsjeblieft Ez hayvanra gewer nekim. Kuri keri willen vertalen voor mij, please
Hayvan betekent trouwens dier/beest, meestal wordt dat denigrerend gebruikt t.o.v andere mensen.quote:Op zondag 1 mei 2011 23:28 schreef JoaquinPhoenix het volgende:
[..]
Je verstaat toch wel hayvan? Do the math.
quote:
quote:
Ik ga er even naar kijken.quote:Op maandag 2 mei 2011 18:04 schreef msnk het volgende:
Ben het een beetje zat nu, na meerdere malen vragen. Een waarschuwing is wel op zijn plaats denk ik zo?
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Hayvan betekent trouwens dier/beest, meestal wordt dat denigrerend gebruikt t.o.v andere mensen.
[..]
[..]
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:19 schreef JanJanJan het volgende:
Het is redeN, en het antwoord is 1.
Vertel me eens waarom dat dicht moest. Te leerzaam voor je?
Die discussie had dus prima in dat topic gekund. Ware het niet dat daar een of andere blauwe zonodig een slotje op moest hangen.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:21 schreef BrandX het volgende:
[..]ja hoor het is 1. Ga dat maar fijn verkondingen overal en nergens
Oftewel: ga terug naar de basisschool om de basisregels rekenen weer tot je te nemen, en kom dan weer eens terug met het enige goede en juiste antwoord, 9.
eerst tussen haakjes, dan vermenigvuldigen, dan delen. Wat is je probleem dude?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:21 schreef BrandX het volgende:
[..]ja hoor het is 1. Ga dat maar fijn verkondingen overal en nergens
Oftewel: ga terug naar de basisschool om de basisregels rekenen weer tot je te nemen, en kom dan weer eens terug met het enige goede en juiste antwoord, 9.
precies. waardeloze mod imhoquote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:22 schreef Thieske het volgende:
[..]
Die discussie had dus prima in dat topic gekund. Ware het niet dat daar een of andere blauwe zonodig een slotje op moest hangen.
Dat je serieus niet goed kan kijken, want dan had je gezien dat ik geen dude benquote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:22 schreef JanJanJan het volgende:
[..]
eerst tussen haakjes, dan vermenigvuldigen, dan delen. Wat is je probleem dude?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |