Stel je woont in Ystraat of Zstraat, dan kun je 3 dingen doen.quote:Politiebericht te X. Beroving Ystraat met wapen. 2 daders in donker gekleed zwarte jas met bontkraag. vluchtrichting naar Zstraat. Tips bel 0900-8844
Het zijn negers.quote:donker
Ik vind het een goede zaak. Je hebt een grotere kans om ze op te pakken omdat mensen wat meer om hun heen kijken.quote:Op maandag 21 maart 2011 22:41 schreef Maanvis het volgende:
Zojuist een SMS alertje ontvangen.
[..]
Stel je woont in Ystraat of Zstraat, dan kun je 3 dingen doen.
1) Angstig thuis blijven
2) Met veel bravoure de straat op gaan om de polizei te helpen.
3) Tips doorgeven via 0900-8844.
Voor 2 ben ik met name bang, er zijn altijd wel wat mensen die de held uit willen hangen. En als mensen angstig thuis blijven is het natuurlijk ook niet goed voor de gemoedsrust.
Dus bij deze wil ik het volgende opwerpen; heeft een SMS alert wel altijd meteen zin? Als ik tips heb dan kan ik die ook later doorsturen, maar dan zijn de vogels wel gevlogen. Maar ik vind het belangrijker dat de bewoners in Ystraat of Zstraat veilig zijn eigenlijk.
Denkt onze blauwe medemens bij het versturen van SMS alerts wel voldoende aan onze niet-blauwe medemensch?
4) Voor je deur op je campingstoeltje gaan zitten met een biertje en genieten van het spektakel wat mogelijk gaat komen.quote:Op maandag 21 maart 2011 22:41 schreef Maanvis het volgende:
Zojuist een SMS alertje ontvangen.
[..]
Stel je woont in Ystraat of Zstraat, dan kun je 3 dingen doen.
1) Angstig thuis blijven
2) Met veel bravoure de straat op gaan om de polizei te helpen.
3) Tips doorgeven via 0900-8844.
[..]
Racist.quote:Op maandag 21 maart 2011 22:46 schreef kanovinnie het volgende:
Oja, alle neger opmerkingen mogen wegblijven.
Ja dat is ook zo, hier bij de uitgaansgelegenheden is bijna iedere week mot met bepaalde groeperingen die er andere normen en waarden op nahouden dan de gemiddelde nederlander. Vaak leidt het grote aantal toeschouwers dan tot een schoonveeg actie waarbij geweld niet geschuwd wordt. Politie zegt dat je weg moet gaan en niemand doet het, resultaat is dan schoonveegactie met 1 of 2 honden en wapenstokken.quote:Op maandag 21 maart 2011 22:54 schreef Dlocks het volgende:
[..]
4) Voor je deur op je campingstoeltje gaan zitten met een biertje en genieten van het spektakel wat mogelijk gaat komen.
Eventueel nodig je ook nog wat vrienden uit.
Inderdaad. De medemens zoekt het maar uit, maar ik ga ze niet helpen.quote:Op maandag 21 maart 2011 22:56 schreef gebrokenglas het volgende:
overdaad schaadt. Ook hier... Straks krijg je voor elke scheet een bericht, en zit je gewoon het werk van de politie te doen. Dan zijn van de 10 smsjes die je per dag krijgt er 3 van zulke alerts. Wie zit daar nu op te wachten?
De politie is geen medemens. De politie is er om ons te helpen niet om ons ideeën te geven om ons in gevaar te storten.quote:Op maandag 21 maart 2011 23:00 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Inderdaad. De medemens zoekt het maar uit, maar ik ga ze niet helpen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |