"Save all your kisses for me"quote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:25 schreef Rectum het volgende:
Mensen die met de site www.TaxiPoll.nl aankomen moet je niet geloven. Dat is namelijke de beste website ooit.
Inderdaad veel te veel reclamequote:
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:25 schreef Rectum het volgende:
Mensen die met de site www.TaxiPoll.nl aankomen moet je niet geloven. Dat is namelijke de beste website ooit.
Hyves inderdaad. Als aids een website was.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 22:34 schreef panda-pindakaas het volgende:
Hyves: wat een trage, onoverzichtelijke, kansloze klotesite zeg!
omg, "prijsen"quote:
site van AD was prima tot de krant werd overgenomen door een Belgisch nieuwsbladquote:Op donderdag 3 maart 2011 10:21 schreef exile79 het volgende:
[..]
omg, "prijsen"![]()
Wat zijn er trouwens een trieste site's te vinden zeg. Ik wist ook niet dat de site van het AD zo onoverzichtelijk was.
Ik schoot gelijk in de lach.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:25 schreef Rectum het volgende:
quote:
Oh....mijn.....god....quote:Johnny's medewerkers dragen altijd Aries hoofd bescherming onder het werk. Zo gebeurd er niks en draagt Johnny bij voor een gezonde werkomgeving.
Johnny en zijn personeel kan tot zijn spijt geen garanties geven over de veiligheid van de mensen waar uw geld of andere dingen van krijgt!!!!
Geen enkele link werkt ookquote:Op woensdag 2 maart 2011 01:41 schreef DrDentz het volgende:
http://www.sportshopkralingen.nl/
shopje van El Ham
quote:Op donderdag 3 maart 2011 12:10 schreef Vengerr het volgende:
[..]
[..]
Oh....mijn.....god....
Hopelijk fake.
quote:Johnny's medewerkers oefenen boksen bij Speedy Gym. Hier oefenen zji regelmatig, vaak ook samen met Johnny. Hierdoor kunnen ze goed samen werken en worden ze kontinu beter in hun beroep.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |