Ja ook heel vergelijkbaar.quote:De familie geeft aan dat ze mede door hun verleden in Irak erg onder de indruk waren van de bedreigingen en zich niet veilig meer voelden.
Bezig het volgende gezin weg te pesten, de beste man.quote:
Dan had je het omgekeerde wel gelezen: Iraaks gezin veroorzaakt overlast, buurt klaagt.quote:Op vrijdag 31 december 2010 14:45 schreef admiraal_anaal het volgende:
Maar omdat ze ook al ergens anders "weggevlucht" zijn, zou er niet een dieperliggend probleem kunnen zijn? En niet enkel pesterijen/racisme maar bijv erg veel overlast/problemen van het gezin zelf dat dit uitlokt?
Ja, als dat gezin zelf aso's zijn dan is het volkomen logisch dat je brieven met hakenkruizen gaat verzendenquote:Op vrijdag 31 december 2010 14:45 schreef admiraal_anaal het volgende:
Maar omdat ze ook al ergens anders "weggevlucht" zijn, zou er niet een dieperliggend probleem kunnen zijn? En niet enkel pesterijen/racisme maar bijv erg veel overlast/problemen van het gezin zelf dat dit uitlokt?
Iig, als je van het taalgebruik uit moet gaanquote:"Rot op klootte buitenlanders"
Mensen die nazis verdedigenquote:Op vrijdag 31 december 2010 14:47 schreef Pupp3t het volgende:
Ok..
en nu de andere kant van 't verhaal ?
Je word niet voor niks 2 x achter elkaar de buurt uitgejaagd.
Moet jij nodig zeggen,quote:Op vrijdag 31 december 2010 14:59 schreef TheThirdMark het volgende:
De daders zijn Marokkaan.
[..]
Iig, als je van het taalgebruik uit moet gaan
Ahh gossie. Erg he, dat je familie zich niet kan gedragenquote:Op vrijdag 31 december 2010 15:08 schreef Xperia het volgende:
[..]
Moet jij nodig zeggen,
Ontopic typisch iets weer voor een PVV'er
IT-Nerdquote:Op vrijdag 31 december 2010 15:09 schreef Innisdemon het volgende:
[..]
Mensen die niet weten wat een nazi is.
Jij bent werkelijk een simpele ziel, een groepje aanwijzen als daders vanwege de taal.. maar vergeet zelf een taalverkrachter te zijnquote:Op vrijdag 31 december 2010 15:10 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Ahh gossie. Erg he, dat je familie zich niet kan gedragen
Ja, en dat in een land waarvan, zo liet men na de oorlog weten, bijna alle inwoners in het verzet bleken te hebben gezeten.quote:
Heb je mijn signature gezien? En sta je nog steeds achter je uitspraak ?quote:Op vrijdag 31 december 2010 14:46 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Bezig het volgende gezin weg te pesten, de beste man.
Meneer is nog nooit op het platteland geweest? Niet iedereen is daar even intelligent.quote:Op vrijdag 31 december 2010 14:59 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Nee, dan had er "kanker" gestaan.quote:Op vrijdag 31 december 2010 14:59 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Je gebruikt geen hakenkruizen als je het zelf niet met de boodschap ervan eens bent.quote:
quote:Op vrijdag 31 december 2010 17:27 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Nee, dan had er "kanker" gestaan.
En ot: vrij walgelijk weer. Waar is Willibrord als je hem nodig hebt?
Nee, zo reageer ik altijd als ik ergens niet mee geconfronteerd wil worden.quote:Op vrijdag 31 december 2010 15:39 schreef IHVK het volgende:
[..]
Heb je mijn signature gezien? En sta je nog steeds achter je uitspraak ?
Ja natuurlijk maakt dat wat uit, geen goed bij z'n hoofd zijnde Nederlander gelooft deze krokodillentranen onzin die ze uitspuien voor meer medelijden. Wie gaat nou een oorlog vergelijken met wat getreiter, wat een onzin. En er zijn genoeg allochtone gezinnen in Nederland die hier fatsoenlijk wonen, wil je 2 keer worden weggepest dan zal het wel aan jezelf liggen.quote:
En in andere buurten worden homo's weggejaagd door Marokkaanse jongeren. Het gaat over en weer, jammer maar helaasquote:Op vrijdag 31 december 2010 14:40 schreef Deadre het volgende:
Een Iraaks gezin is na bedreigingen en pesterijen weggevlucht uit het Groningse Stadskanaal, zo heeft de politie laten weten. Het gezin werd via de post bedreigd en ontving onder andere brieven met hakenkruizen. Er is aangifte gedaan van bedreiging en de politie onderzoekt de zaak.
Naast de post die het gezin ontving, werd ook hun woning dag en nacht regelmatig onder vuur genomen met sneeuwballen. De dreigbrief had de bijna correct geschreven tekst: "Rot op klootte buitenlanders". Een woordvoerder van de familie geeft aan dat ze mede door hun verleden in Irak erg onder de indruk waren van de bedreigingen en zich niet veilig meer voelden. In mei 2008 is het gezin al weggepest uit Musselkanaal.
Een woordvoerder van de politie vertelt dat zes jongeren de pesterijen op hun geweten hebben, maar dat het niet te bewijzen valt dat deze jongeren ook verantwoordelijk zijn voor de bedreiging. De politie geeft aan alles te zullen doen om de verantwoordelijken van het strafbare feit te achterhalen.
Iraaks gezin weggepest uit Stadskanaal
Ah kijk eens aan, het vredelievend volkje laat weer eens van zich horen.
Alleen dan zijn er bepaalde politici die er kamervragen over stellen. Oftewel, dat krijgt voldoende aandacht (en terecht).quote:Op vrijdag 31 december 2010 18:16 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
En in andere buurten worden homo's weggejaagd door Marokkaanse jongeren. Het gaat over en weer, jammer maar helaas
Oke gelukkig, ik ben blij dat je afstand neemt van die absurde uitspraak.quote:Op vrijdag 31 december 2010 18:03 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nee, zo reageer ik altijd als ik ergens niet mee geconfronteerd wil worden.
En ze zijn vast niet de enige asielzoekers in Stadskanaal.quote:Op vrijdag 31 december 2010 14:47 schreef Pupp3t het volgende:
Ok..
en nu de andere kant van 't verhaal ?
Je word niet voor niks 2 x achter elkaar de buurt uitgejaagd.
Waarom geloof je dat mensen die homofiel zijn niet onaardig kunnen zijn tegenover hun buren, maar Irakeezen wel?quote:Op vrijdag 31 december 2010 20:49 schreef Ferdo het volgende:
Ja, inderdaad! Die homostellen die in Utrecht hun huis uit zijn gepest zullen het állemaal wel uit hebben gelokt. Moeten ze het maar netjes met iemand van het andere geslacht doen.
'Agent, ik ben mijn huis uit gepest'quote:Op vrijdag 31 december 2010 18:53 schreef IHVK het volgende:
Waarom vraagt noot iemand de andere kant van het verhaal als mensen worden weggepest door andere partijen?
Typischquote:Rot op klootte buitenlanders
Onzinquote:Op vrijdag 31 december 2010 17:48 schreef Zith het volgende:
[..]
Je gebruikt geen hakenkruizen als je het zelf niet met de boodschap ervan eens bent.
quote:Op vrijdag 31 december 2010 18:14 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja natuurlijk maakt dat wat uit, geen goed bij z'n hoofd zijnde Nederlander gelooft deze krokodillentranen onzin die ze uitspuien voor meer medelijden. Wie gaat nou een oorlog vergelijken met wat getreiter, wat een onzin. En er zijn genoeg allochtone gezinnen in Nederland die hier fatsoenlijk wonen, wil je 2 keer worden weggepest dan zal het wel aan jezelf liggen.
Welke van de homostellen is precies twee keer weggepest?quote:Op zaterdag 1 januari 2011 15:44 schreef Zith het volgende:
[..]
Waarom geloof je dat mensen die homofiel zijn niet onaardig kunnen zijn tegenover hun buren, maar Irakeezen wel?
*Naast dat victim-blaming gewoon voor paupers is.
quote:Op zaterdag 1 januari 2011 16:39 schreef Rechtse_Hippie het volgende:
Ten eerste zijn ze niet 2x weggepest
quote:In mei 2008 is het gezin al weggepest uit Musselkanaal.
Ik krijg niet de indruk dat ze de situatie willen vergelijken, maar het eenzelfde soort angst oproept.quote:Op vrijdag 31 december 2010 18:14 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja natuurlijk maakt dat wat uit, geen goed bij z'n hoofd zijnde Nederlander gelooft deze krokodillentranen onzin die ze uitspuien voor meer medelijden. Wie gaat nou een oorlog vergelijken met wat getreiter, wat een onzin. En er zijn genoeg allochtone gezinnen in Nederland die hier fatsoenlijk wonen, wil je 2 keer worden weggepest dan zal het wel aan jezelf liggen.
Wat ook redelijk logisch is, in de periode na Sadam vonden er ethnische schoonmaakpartijen plaats in de woonwijken. Mensen van een andere islamitische stroming werden en masse vermoord. Dat begon ook vaak met slogans op de muren van hun huizen.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 17:28 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Ik krijg niet de indruk dat ze de situatie willen vergelijken, maar het eenzelfde soort angst oproept.
Damn, ik las het toch een paar keer terug maar telkens gemist. In dat geval zijn het vast wel aso's maar dat maakt het natuurlijk nog niet goed.quote:
ik heb ook een oma wonen in de straat en die zegt precies het tegenovergestelde, jouw oma is gewoon een naziquote:Op zaterdag 1 januari 2011 17:35 schreef NBTT het volgende:
mijn oma woont in de straat waar dat gezin woonde.
wat er dus niet bij word verteld is dat de twee zoons heel veel overlast bezorgden, onbeschoft waren en vaak de politie erbij voor diefstallen en vechtpartijen.
een gigantische bende in de tuin en tot laat in de nacht tering herrie.
mijn oma is joodsquote:Op zaterdag 1 januari 2011 17:54 schreef Xperia het volgende:
[..]
ik heb ook een oma wonen in de straat en die zegt precies het tegenovergestelde, jouw oma is gewoon een nazi
Dat legt prima uit waaom Israel al decennia lang een stuk lang illegaal bezet heeft, niet-joden niet met joden mogen trouwen en nog meerr van dat soort onrechtquote:
grappig, een vriend van mij is nu toch echt verloofd met een meisje die die 4 jaar geleden heeft ontmoet in tel aviv.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 18:10 schreef Zith het volgende:
[..]
Dat legt prima uit waaom Israel al decennia lang een stuk lang illegaal bezet heeft, niet-joden niet met joden mogen trouwen en nog meerr van dat soort onrecht
Ooooh, is dat alles maar?quote:Op zaterdag 1 januari 2011 18:14 schreef NBTT het volgende:
nee, het word aangeraden om niet met bepaalde rassen te mengen omdat ze inferieur zijn, das alles.
Klinkt behoorlijk nazistisch als je het mij vraagt.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 18:14 schreef NBTT het volgende:
nee, het word aangeraden om niet met bepaalde rassen te mengen omdat ze inferieur zijn, das alles.
quote:Op zaterdag 1 januari 2011 18:18 schreef Rechtse_Hippie het volgende:
[..]
Klinkt behoorlijk nazistisch als je het mij vraagt.
tja, ze beschermen hun eigen soort, zoveel joden zijn er niet meerquote:Op zaterdag 1 januari 2011 18:18 schreef Rechtse_Hippie het volgende:
[..]
Klinkt behoorlijk nazistisch als je het mij vraagt.
Dat willen ze je laten denken. Eigenlijk zijn de joden zwaar in de meerderheid.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 18:21 schreef NBTT het volgende:
[..]
[..]
tja, ze beschermen hun eigen soort, zoveel joden zijn er niet meer
quote:Op zaterdag 1 januari 2011 18:22 schreef Ferdo het volgende:
En het is gelukt! Wéér een topic waar het Israëlisch-Palestijnse conflict met de haren is bijgesleept!
Ergo; onzin.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 17:28 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Ik krijg niet de indruk dat ze de situatie willen vergelijken, maar het eenzelfde soort angst oproept.
Meer dan er op hun eigen land passen kennelijk.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 18:21 schreef NBTT het volgende:
[..]
[..]
tja, ze beschermen hun eigen soort, zoveel joden zijn er niet meer
Nee doe ik wel voor ze, net zo makkelijk, ben heel behulpzaam ingesteld voor dit soort mensen.quote:
Ik krijg het er gewoon warm van.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 19:17 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nee doe ik wel voor ze, net zo makkelijk, ben heel behulpzaam ingesteld voor dit soort mensen.
Dan moet het stikken van de Marokkanen op Fok.quote:Op vrijdag 31 december 2010 14:59 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Daderkennis?quote:Op vrijdag 31 december 2010 18:14 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
En dat slag laat zich echt niet weg pesten.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 17:35 schreef NBTT het volgende:
wat er dus niet bij word verteld is dat de twee zoons heel veel overlast bezorgden, onbeschoft waren en vaak de politie erbij voor diefstallen en vechtpartijen.
wat een post zeg.quote:Op vrijdag 31 december 2010 14:40 schreef Deadre het volgende:
Een Iraaks gezin is na bedreigingen en pesterijen weggevlucht uit het Groningse Stadskanaal, zo heeft de politie laten weten. Het gezin werd via de post bedreigd en ontving onder andere brieven met hakenkruizen. Er is aangifte gedaan van bedreiging en de politie onderzoekt de zaak.
Naast de post die het gezin ontving, werd ook hun woning dag en nacht regelmatig onder vuur genomen met sneeuwballen. De dreigbrief had de bijna correct geschreven tekst: "Rot op klootte buitenlanders". Een woordvoerder van de familie geeft aan dat ze mede door hun verleden in Irak erg onder de indruk waren van de bedreigingen en zich niet veilig meer voelden. In mei 2008 is het gezin al weggepest uit Musselkanaal.
Een woordvoerder van de politie vertelt dat zes jongeren de pesterijen op hun geweten hebben, maar dat het niet te bewijzen valt dat deze jongeren ook verantwoordelijk zijn voor de bedreiging. De politie geeft aan alles te zullen doen om de verantwoordelijken van het strafbare feit te achterhalen.
Iraaks gezin weggepest uit Stadskanaal
Ah kijk eens aan, het vredelievend volkje laat weer eens van zich horen.
Of de jouwe zo blind als een paard.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 17:54 schreef Xperia het volgende:
[..]
ik heb ook een oma wonen in de straat en die zegt precies het tegenovergestelde, jouw oma is gewoon een nazi
In dat soort topics vind je niet tig posts waarin wordt geïnsinueerd dat de betreffende homo's het er zelf naar hebben gemaakt, meneer de homo. In dit geval wel.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 20:26 schreef Hathor het volgende:
[..]
wat een post zeg.waar was je met je vette muil al die keren dat er homo's of lesbiennes uit hun wijken werden gepest door Marokkanen? Kan me niet herinneren dat je toen ook vooraan stond met bijdehandte topics, dus zet jezelf niet zo voor paal en ga nu ook niet lopen piepen.
Post dan gelijk even het topic over het homostelletje dat 2 keer is weggepest.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 20:44 schreef Leevancleef het volgende:
[..]
In dat soort topics vind je niet tig posts waarin wordt geïnsinueerd dat de betreffende homo's het er zelf naar hebben gemaakt, meneer de homo. In dit geval wel.
Hullie-huiliequote:Op zaterdag 1 januari 2011 20:47 schreef Caland het volgende:
[..]
Post dan gelijk even het topic over het homostelletje dat 2 keer is weggepest.
Je hoeft niet per se te posten als je eigenlijk niks te melden hebt.quote:
Ooh, dan valt het wel meequote:Op zaterdag 1 januari 2011 18:14 schreef NBTT het volgende:
[..]
grappig, een vriend van mij is nu toch echt verloofd met een meisje die die 4 jaar geleden heeft ontmoet in tel aviv.
gewoon joods met kaaskop dus.
Tja Stadskanaal en Musselkanaal liggen ook dermate ver uit elkaar dat er natuurlijk in geen geval sprake kan zijn van dezelfde daders.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 20:25 schreef Caland het volgende:
Tsja, 2 keer weggepest worden is mij iets te toevallig.
Dat lijkt me dan weer vrij onwaarschijnlijk...quote:Op zaterdag 1 januari 2011 17:35 schreef NBTT het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)innenland,buitenlandquote:het gezin- man, vrouw en een kindje-
Neerlandicus.quote:Op vrijdag 31 december 2010 14:59 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
van welk ras ben jij?quote:Op zaterdag 1 januari 2011 18:14 schreef NBTT het volgende:
[..]
Denk niet dat je nog antwoord van hem hoeft te verwachten.quote:
Jammer, zo'n uniek iemand moet ingevroren worden voor de mensheid.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 23:37 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Denk niet dat je nog antwoord van hem hoeft te verwachten.
Is hij nu toch ook min of meer?quote:Op zaterdag 1 januari 2011 23:42 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Jammer, zo'n uniek iemand moet ingevroren worden voor de mensheid.
Welke vreugde?quote:Op zondag 2 januari 2011 00:35 schreef zoalshetis het volgende:
leuk om te zien dat linkse/islamitische droeftoeters vreugde hebben op het moment dat iemand uitgeschakeld is. staat jullie mooi.
Ja mooi. Die superieure hulk heeft je hulp niet nodig en ligt waarschijnlijk gewoon in z'n nest. Gaan jullie maar eens wat doen aan die kut pubers die daar de straat terroriseren.quote:Op zondag 2 januari 2011 00:35 schreef zoalshetis het volgende:
leuk om te zien dat linkse/islamitische droeftoeters vreugde hebben op het moment dat iemand uitgeschakeld is. staat jullie mooi.
quote:Op zondag 2 januari 2011 00:35 schreef zoalshetis het volgende:
Ja, die mag hij inderdaad wel uitleggen.quote:
Waarschijnlijk doelde hij op ons en de ban van nbtt. Hij noemde ons links/islamitische vuvuzela's.quote:Op zondag 2 januari 2011 01:10 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Ja, die mag hij inderdaad wel uitleggen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |