mijn oma is joodsquote:Op zaterdag 1 januari 2011 17:54 schreef Xperia het volgende:
[..]
ik heb ook een oma wonen in de straat en die zegt precies het tegenovergestelde, jouw oma is gewoon een nazi
Dat legt prima uit waaom Israel al decennia lang een stuk lang illegaal bezet heeft, niet-joden niet met joden mogen trouwen en nog meerr van dat soort onrechtquote:
grappig, een vriend van mij is nu toch echt verloofd met een meisje die die 4 jaar geleden heeft ontmoet in tel aviv.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 18:10 schreef Zith het volgende:
[..]
Dat legt prima uit waaom Israel al decennia lang een stuk lang illegaal bezet heeft, niet-joden niet met joden mogen trouwen en nog meerr van dat soort onrecht
Ooooh, is dat alles maar?quote:Op zaterdag 1 januari 2011 18:14 schreef NBTT het volgende:
nee, het word aangeraden om niet met bepaalde rassen te mengen omdat ze inferieur zijn, das alles.
Klinkt behoorlijk nazistisch als je het mij vraagt.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 18:14 schreef NBTT het volgende:
nee, het word aangeraden om niet met bepaalde rassen te mengen omdat ze inferieur zijn, das alles.
quote:Op zaterdag 1 januari 2011 18:18 schreef Rechtse_Hippie het volgende:
[..]
Klinkt behoorlijk nazistisch als je het mij vraagt.
tja, ze beschermen hun eigen soort, zoveel joden zijn er niet meerquote:Op zaterdag 1 januari 2011 18:18 schreef Rechtse_Hippie het volgende:
[..]
Klinkt behoorlijk nazistisch als je het mij vraagt.
Dat willen ze je laten denken. Eigenlijk zijn de joden zwaar in de meerderheid.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 18:21 schreef NBTT het volgende:
[..]
[..]
tja, ze beschermen hun eigen soort, zoveel joden zijn er niet meer
quote:Op zaterdag 1 januari 2011 18:22 schreef Ferdo het volgende:
En het is gelukt! Wéér een topic waar het Israëlisch-Palestijnse conflict met de haren is bijgesleept!
Ergo; onzin.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 17:28 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Ik krijg niet de indruk dat ze de situatie willen vergelijken, maar het eenzelfde soort angst oproept.
Meer dan er op hun eigen land passen kennelijk.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 18:21 schreef NBTT het volgende:
[..]
[..]
tja, ze beschermen hun eigen soort, zoveel joden zijn er niet meer
Nee doe ik wel voor ze, net zo makkelijk, ben heel behulpzaam ingesteld voor dit soort mensen.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |