abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 31 december 2010 @ 17:51:07 #26
130298 TheThirdMark
To what Purpose!
pi_90684931
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 december 2010 17:27 schreef Mwanatabu het volgende:

[..]

Nee, dan had er "kanker" gestaan.

En ot: vrij walgelijk weer. Waar is Willibrord als je hem nodig hebt?
:D
pi_90685505
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 december 2010 15:39 schreef IHVK het volgende:

[..]

Heb je mijn signature gezien? En sta je nog steeds achter je uitspraak ?
Nee, zo reageer ik altijd als ik ergens niet mee geconfronteerd wil worden.
POL-lintjes: Stef Bloktrofee - Meest arrogante user 2011, Hans Wiegeltrofee - Meest rechtse user 2012, 2013 & 2014
Ek vir jou, Suid-Afrika.
pi_90685949
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 december 2010 15:23 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Maakt dat wat uit? :')
Ja natuurlijk maakt dat wat uit, geen goed bij z'n hoofd zijnde Nederlander gelooft deze krokodillentranen onzin die ze uitspuien voor meer medelijden. Wie gaat nou een oorlog vergelijken met wat getreiter, wat een onzin. En er zijn genoeg allochtone gezinnen in Nederland die hier fatsoenlijk wonen, wil je 2 keer worden weggepest dan zal het wel aan jezelf liggen.
POL-lintjes: Stef Bloktrofee - Meest arrogante user 2011, Hans Wiegeltrofee - Meest rechtse user 2012, 2013 & 2014
Ek vir jou, Suid-Afrika.
pi_90686018
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 december 2010 14:40 schreef Deadre het volgende:
Een Iraaks gezin is na bedreigingen en pesterijen weggevlucht uit het Groningse Stadskanaal, zo heeft de politie laten weten. Het gezin werd via de post bedreigd en ontving onder andere brieven met hakenkruizen. Er is aangifte gedaan van bedreiging en de politie onderzoekt de zaak.

Naast de post die het gezin ontving, werd ook hun woning dag en nacht regelmatig onder vuur genomen met sneeuwballen. De dreigbrief had de bijna correct geschreven tekst: "Rot op klootte buitenlanders". Een woordvoerder van de familie geeft aan dat ze mede door hun verleden in Irak erg onder de indruk waren van de bedreigingen en zich niet veilig meer voelden. In mei 2008 is het gezin al weggepest uit Musselkanaal.

Een woordvoerder van de politie vertelt dat zes jongeren de pesterijen op hun geweten hebben, maar dat het niet te bewijzen valt dat deze jongeren ook verantwoordelijk zijn voor de bedreiging. De politie geeft aan alles te zullen doen om de verantwoordelijken van het strafbare feit te achterhalen.

Iraaks gezin weggepest uit Stadskanaal

Ah kijk eens aan, het vredelievend volkje laat weer eens van zich horen.
En in andere buurten worden homo's weggejaagd door Marokkaanse jongeren. Het gaat over en weer, jammer maar helaas :O
pi_90686897
quote:
4s.gif Op vrijdag 31 december 2010 18:16 schreef Nuchterheid het volgende:

[..]

En in andere buurten worden homo's weggejaagd door Marokkaanse jongeren. Het gaat over en weer, jammer maar helaas :O
Alleen dan zijn er bepaalde politici die er kamervragen over stellen. Oftewel, dat krijgt voldoende aandacht (en terecht).
Allah Al Watan Al Malik
pi_90687156
quote:
Op vrijdag 31 december 2010 18:03 schreef Voorschrift het volgende:

[..]

Nee, zo reageer ik altijd als ik ergens niet mee geconfronteerd wil worden.
Oke gelukkig, ik ben blij dat je afstand neemt van die absurde uitspraak.
  vrijdag 31 december 2010 @ 18:51:00 #32
326617 Eclaire84
Ibi is beter dan Messi!
pi_90687186
Sowieso, allochtonen buiten de randstad :')
Eclaire84: Wax je of je scheer je??
schouderklopje: waarom wil je dat weten??
Radicalist: zeg gewoon want ik hou van je. je heb zeker lekker glad kutje
Nektasje2: Hahah kijk deze gozer met moeite met 1 hand typen hahaahahah
pi_90687218
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 december 2010 14:47 schreef Pupp3t het volgende:
Ok..
en nu de andere kant van 't verhaal ?
Je word niet voor niks 2 x achter elkaar de buurt uitgejaagd.
En ze zijn vast niet de enige asielzoekers in Stadskanaal.
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma
pi_90687271
Waarom vraagt noot iemand de andere kant van het verhaal als mensen worden weggepest door andere partijen?
pi_90690711
Ja, inderdaad! Die homostellen die in Utrecht hun huis uit zijn gepest zullen het įllemaal wel uit hebben gelokt. Moeten ze het maar netjes met iemand van het andere geslacht doen.
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma
pi_90692681
Gelukkig is het steeds veiliger in Irak aan het worden dus kunnen ze weer rap terug.
  † In Memoriam † zaterdag 1 januari 2011 @ 15:44:19 #37
230491 Zith
pls tip
pi_90710421
quote:
8s.gif Op vrijdag 31 december 2010 20:49 schreef Ferdo het volgende:
Ja, inderdaad! Die homostellen die in Utrecht hun huis uit zijn gepest zullen het įllemaal wel uit hebben gelokt. Moeten ze het maar netjes met iemand van het andere geslacht doen.
Waarom geloof je dat mensen die homofiel zijn niet onaardig kunnen zijn tegenover hun buren, maar Irakeezen wel?

*Naast dat victim-blaming gewoon voor paupers is.
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_90711884
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 december 2010 18:53 schreef IHVK het volgende:
Waarom vraagt noot iemand de andere kant van het verhaal als mensen worden weggepest door andere partijen?
'Agent, ik ben mijn huis uit gepest'

'Dan moeten we u meteen arresteren want het zal dan wel uw eigen schuld zijn'

8)7
  zaterdag 1 januari 2011 @ 16:39:04 #39
321497 Rechtse_Hippie
En nog zwart ook.
pi_90712328
quote:
Rot op klootte buitenlanders
Typisch

quote:
1s.gif Op vrijdag 31 december 2010 17:48 schreef Zith het volgende:

[..]

Je gebruikt geen hakenkruizen als je het zelf niet met de boodschap ervan eens bent.
Onzin

quote:
3s.gif Op vrijdag 31 december 2010 18:14 schreef Voorschrift het volgende:

[..]

Ja natuurlijk maakt dat wat uit, geen goed bij z'n hoofd zijnde Nederlander gelooft deze krokodillentranen onzin die ze uitspuien voor meer medelijden. Wie gaat nou een oorlog vergelijken met wat getreiter, wat een onzin. En er zijn genoeg allochtone gezinnen in Nederland die hier fatsoenlijk wonen, wil je 2 keer worden weggepest dan zal het wel aan jezelf liggen.
:')
Ten eerste zijn ze niet 2x weggepest en ten tweede vraag ik me af, waar dit soort reacties blijven wanneer het een homostel betreft. Vooral van jou weet ik, dat je reactie dan heel anders zou zijn.
pi_90713122
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 januari 2011 15:44 schreef Zith het volgende:

[..]

Waarom geloof je dat mensen die homofiel zijn niet onaardig kunnen zijn tegenover hun buren, maar Irakeezen wel?

*Naast dat victim-blaming gewoon voor paupers is.
Welke van de homostellen is precies twee keer weggepest?
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 januari 2011 16:39 schreef Rechtse_Hippie het volgende:

Ten eerste zijn ze niet 2x weggepest
quote:
In mei 2008 is het gezin al weggepest uit Musselkanaal.
pi_90714080
quote:
3s.gif Op vrijdag 31 december 2010 18:14 schreef Voorschrift het volgende:

[..]

Ik krijg niet de indruk dat ze de situatie willen vergelijken, maar het eenzelfde soort angst oproept.
  † In Memoriam † zaterdag 1 januari 2011 @ 17:32:19 #42
230491 Zith
pls tip
pi_90714227
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 januari 2011 17:28 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Ik krijg niet de indruk dat ze de situatie willen vergelijken, maar het eenzelfde soort angst oproept.
Wat ook redelijk logisch is, in de periode na Sadam vonden er ethnische schoonmaakpartijen plaats in de woonwijken. Mensen van een andere islamitische stroming werden en masse vermoord. Dat begon ook vaak met slogans op de muren van hun huizen.
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_90714359
mijn oma woont in de straat waar dat gezin woonde.
wat er dus niet bij word verteld is dat de twee zoons heel veel overlast bezorgden, onbeschoft waren en vaak de politie erbij voor diefstallen en vechtpartijen.

een gigantische bende in de tuin en tot laat in de nacht tering herrie.
  zaterdag 1 januari 2011 @ 17:46:43 #44
321497 Rechtse_Hippie
En nog zwart ook.
pi_90714733
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 januari 2011 17:00 schreef Ferdo het volgende:
[..]

[..]

Damn, ik las het toch een paar keer terug maar telkens gemist. In dat geval zijn het vast wel aso's maar dat maakt het natuurlijk nog niet goed.
pi_90714971
quote:
Op zaterdag 1 januari 2011 17:35 schreef NBTT het volgende:
mijn oma woont in de straat waar dat gezin woonde.
wat er dus niet bij word verteld is dat de twee zoons heel veel overlast bezorgden, onbeschoft waren en vaak de politie erbij voor diefstallen en vechtpartijen.

een gigantische bende in de tuin en tot laat in de nacht tering herrie.
ik heb ook een oma wonen in de straat en die zegt precies het tegenovergestelde, jouw oma is gewoon een nazi
pi_90715092
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 januari 2011 17:54 schreef Xperia het volgende:

[..]

ik heb ook een oma wonen in de straat en die zegt precies het tegenovergestelde, jouw oma is gewoon een nazi
mijn oma is joods :')
pi_90715125
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 januari 2011 17:58 schreef NBTT het volgende:

[..]

gaat tegenwoordig toch prima samen?
PWBF
  † In Memoriam † zaterdag 1 januari 2011 @ 18:10:35 #48
230491 Zith
pls tip
pi_90715424
quote:

[..]

Dat legt prima uit waaom Israel al decennia lang een stuk lang illegaal bezet heeft, niet-joden niet met joden mogen trouwen en nog meerr van dat soort onrecht :{w
  zaterdag 1 januari 2011 @ 18:13:19 #49
321497 Rechtse_Hippie
En nog zwart ook.
pi_90715492
quote:

[..]

Iedereen weet dat joden, irakezen haten.
pi_90715524
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 januari 2011 18:10 schreef Zith het volgende:

[..]

Dat legt prima uit waaom Israel al decennia lang een stuk lang illegaal bezet heeft, niet-joden niet met joden mogen trouwen en nog meerr van dat soort onrecht :{w
grappig, een vriend van mij is nu toch echt verloofd met een meisje die die 4 jaar geleden heeft ontmoet in tel aviv.
gewoon joods met kaaskop dus.

nee, het word aangeraden om niet met bepaalde rassen te mengen omdat ze inferieur zijn, das alles.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')