Ik lees het net bij het OP-rauzen.quote:
quote:Op zondag 12 december 2010 17:14 schreef Paul het volgende:om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Stem op Paul bij de Fok!verkiezingen
quote:Haiiii fans haiiiiiiiom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Hai fans!quote:
neuhquote:Op zondag 12 december 2010 17:26 schreef porsche1 het volgende:
Hoi. Stem op mij bij irritantste user!
quote:Op zondag 12 december 2010 17:26 schreef porsche1 het volgende:
quote:Op zondag 12 december 2010 13:44 schreef PiRANiA het volgende:
Ik maak geen kans in de categorieën: Irritantste FoBomod en leukste wikimod.
dat bedoel ikquote:
'haar' bedoel jequote:Op zondag 12 december 2010 19:17 schreef AdvancedPower het volgende:
Grappigste/meest humorvolle moderator murp
Hoe kan dat nou weer? Niemand mag hem.:S
Ik wel.quote:Op zondag 12 december 2010 19:17 schreef AdvancedPower het volgende:
Grappigste/meest humorvolle moderator murp
Hoe kan dat nou weer? Niemand mag hem.:S
Je bent mijn meest ondergewaardeerde user.quote:Op zondag 12 december 2010 17:26 schreef porsche1 het volgende:
quote:Op zondag 12 december 2010 20:58 schreef RitseB het volgende:
[..]
Je bent mijn meest ondergewaardeerde user.
je klinkt best gayquote:Op zondag 12 december 2010 17:14 schreef Paul het volgende:om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
En anders ook op Porschequote:Op zondag 12 december 2010 17:14 schreef Paul het volgende:om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop