Over 20 jaar hang jij ook wanhopig aan dat dingquote:
quote:Dear DX, can this device train my anus to be very tight, like a five year old boy?
Greetings, Gordon from Amsterdam.
Pleur dat anders ook als vraag aan andere members bij dat artikel in het forumquote:Op donderdag 20 januari 2011 00:16 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Over 20 jaar hang jij ook wanhopig aan dat ding![]()
Even bij de klantenservice vragen of dit ook bij homo's werkt met een uitgerekte anus
[..]
20-50mw groenquote:Op donderdag 20 januari 2011 01:02 schreef FL_Freak het volgende:
Ik ga ooit een keer zo'n laser pointer kopen. En dan wel eentje die nog echt ver rijkt. Welke kunnen jullie aanraden?
Nogmaals..? Besteld bij dealextreme trouwensquote:Op maandag 17 januari 2011 11:04 schreef SnowLeopard het volgende:
Zojuist wat besteld maar bij paypal checkout 1 en 2 zegt 'ie dat ik een creditcard moet koppelen aan mijn bankrekening, voorheen (lees: 4 dagen terug) lukte het nog gewoon met de aan paypal gekoppelde bankrekening. Volgens paypal is deze ook nog steeds gekoppeld..
Halp!
Ziet er niet verkeerd uit. Lekker prijsje ook. Zijn die batterijen overal beetje verkrijgbaar?quote:Op donderdag 20 januari 2011 01:13 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
20-50mw groen
bv http://www.priceangels.co(...)inter_Pen_p2688.html
AAA Batterijenquote:Op donderdag 20 januari 2011 01:20 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ziet er niet verkeerd uit. Lekker prijsje ook. Zijn die batterijen overal beetje verkrijgbaar?
Oke, ik ga deze dan maar eens soon bestellen en dan zal ik een review hier plaatsen.quote:Op donderdag 20 januari 2011 01:24 schreef ErkendFokker het volgende:
[..]
AAA BatterijenDie heb je overal. Ik adviseer alkaline van de Aldi die zijn wel goedkoop en goed!
Als je écht ver wil schijnen (waarom eigenlijk) zou je eventueel nog een groter wattage kunnen nemen (150 / 200 mW).quote:Op donderdag 20 januari 2011 01:24 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Oke, ik ga deze dan maar eens soon bestellen en dan zal ik een review hier plaatsen.
Thnx voor de hulp
quote:# Wetgeving
Iedereen die in Nederland laserpointers of lasergadgets verhandelt aan consumenten heeft te maken met artikel 18, aanhef en onder a van de Warenwet en het Warenwetbesluit Algemene Productveiligheid. Artikel 18 onder a luidt: Het is verboden waren, niet zijnde eet- of drinkwaren, te verhandelen waarvan degene die deze waren verhandelt, weet of redelijkerwijs moet vermoeden dat zij bij het gezien hun bestemming te verwachten gebruik bijzondere gevaren kunnen opleveren voor de veiligheid of gezondheid van de mens.
Dit betekent dat een verhandelaar van laserpointers en -gadgets zèlf moet controleren of laten controleren of de te koop aangeboden producten geen bijzonder gevaar opleveren in de zin van artikel 18, aanhef en onder a van de Warenwet.
Een lasergadget mag geen (tijdelijk) oogletsel opleveren indien hiermee in de ogen wordt geschenen. Daarom is het verhandelen van klasse 2, 2M, 3R, 3B en 4 lasergadgets* niet toegestaan. Uit literatuuronderzoek is namelijk gebleken dat de bundel van een lasergadget klasse 2 al oogletsel kan toebrengen als het hoofd niet afgewend wordt en of de ogen niet in een reflex gesloten worden. Door de vormgeving is een gadget aantrekkelijk voor kinderen. Zij zetten de gadget aan en kunnen zichzelf en anderen ermee in de ogen schijnen.
# Voor definities van deze klassen zie de norm NEN-EN 60825-1:2001-08
Het verhandelen van klasse 1 en 1M lasergadgets is toegestaan.
# Classificatie
Voor de vaststelling van de classificatie van laserpointers en lasergadgets wordt gebruik gemaakt van de norm NEN-EN 60825-1:2001-08, Veiligheid van laserproducten, Deel 1 Apparatuurclassificatie, Eisen en gebruikershandleiding. De klassen 1, 1M**, 2 en 2M worden als volgt omschreven:
Dichtklapbare messen waarvan het lemmet meer dan één snijkant heeft
# Klasse 1 laser. Laser die veilig is bij redelijkerwijs te voorzien gebruik. Hieronder valt ook het gebruik in combinatie met optische instrumenten waarbij in de bundel wordt gekeken.
# Klasse 1M laser. Laser die, in het golflengtegebied van 302,5 nm tot 4000 nm, veilig is bij redelijkerwijs te voorzien gebruik. Deze laser kan onder bepaalde condities een gevaar opleveren indien gebruikt in combinatie met optische instrumenten.
# Klasse 2 laser. Laser die zichtbaar licht uitstraalt in het golflengtegebied van 400 nm tot 700 nm waarbij oogletsel wordt voorkomen door het in een reactie afwenden van het hoofd en/of in een reflex sluiten van het oog (binnen 0,25 s). Verwacht wordt dat deze reactie/reflex adequate bescherming biedt bij redelijkerwijs te voorzien gebruik inclusief het gebruik in combinatie met optische instrumenten waarbij in de bundel wordt gekeken.
# Klasse 2M laser. Laser die zichtbaar licht uitstraalt in het golflengtegebied van 400 nm tot 700 nm waarbij oogletsel wordt voorkomen door het in een reactie afwenden van het hoofd en/of in een reflex sluiten van het oog (binnen 0,25 s). Deze laser kan onder bepaalde condities een gevaar opleveren indien gebruikt in combinatie met optische instrumenten.
Daar komt het wel zo'n beetje op neer ja.quote:Op donderdag 20 januari 2011 01:49 schreef Glijdt_licht het volgende:
Heb ik gelijk dat je als Nederlander elke laser mag kopen, maar dat niet elke laser binnen Nederland verhandeld mag worden? En dat de verkoper aansprakelijk is voor wat er met zulke lasers kan gebeuren?
want ik heb even zitten zoeken:
[..]
Hmm nice. Ik wilde altijd wel één kopen, maar had geen zin in douane.. 12 jaar gelden ofzo wel 1 in Italië gekocht, maar dat ding komt nauwelijks 5 meter verquote:Op donderdag 20 januari 2011 01:50 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Daar komt het wel zo'n beetje op neer ja.
Ik heb de 50m al besteld. Ik ga daar ook echt niet meer aan uitgevenquote:Op donderdag 20 januari 2011 01:46 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Als je écht ver wil schijnen (waarom eigenlijk) zou je eventueel nog een groter wattage kunnen nemen (150 / 200 mW).
Ik heb beide (nou ja, een is naar een vriend gegaan) en ik zag daar ook al duidelijk verschil tussen.
groene van 150 of 200mw halen dat vaak bij lange na niet en zijn dan 50-70 of zo, tenzij je echt heel veel meer gaat uitgeven. Alleen de rode halen dat wattage wel, maar die zijn veel minder zichtbaar.quote:Op donderdag 20 januari 2011 02:03 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ik heb de 50m al besteld. Ik ga daar ook echt niet meer aan uitgeven
quote:Op donderdag 20 januari 2011 04:42 schreef WAJJ het volgende:
je zei dat de 1 cent hoofdtelefoon
http://www.BrandsDragon.com/wj_r.asp?lid=769
Ze zijn wel goed in Nederlands!quote:geregistreerd op: donderdag 20 januari 2011 @ 04:15
Ik zie weer een websitenaam aan komen naast never-buying die gebanned gaat wordenquote:Op donderdag 20 januari 2011 07:51 schreef Baasss het volgende:
[..]
[..]
Ze zijn wel goed in Nederlands!
hihi, never-buying hihiquote:Op donderdag 20 januari 2011 10:34 schreef tokko1 het volgende:
[..]
Ik zie weer een websitenaam aan komen naast never-buying die gebanned gaat worden
heddegijdagezeetgehadmindedawerklukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan!quote:Op donderdag 20 januari 2011 04:42 schreef WAJJ het volgende:
je zei dat de 1 cent hoofdtelefoon
http://www.BrandsDragon.com/wj_r.asp?lid=769
Dat is het laatste scherm als je op paypalcheckout kliktquote:Op donderdag 20 januari 2011 13:26 schreef beeklaan het volgende:
Ja ik zag het. Maar uiteindelijk kom je toch bij paypal betaling en als je dan door klikt ben je dom
Verder kan het wel voor 1 cent, als je het goede maar aan klikt.
ik ga eens even kijken in de brievenbusquote:Op donderdag 20 januari 2011 14:24 schreef eNGine10 het volgende:
Vandaag geen vloed van nieuwe pakjes?
Is dat deze?quote:Op donderdag 20 januari 2011 15:35 schreef beeklaan het volgende:
Ik houd een lijstje bij wat ik nog krijg, anders kan ik het niet onthouden
Pakketjes
Buyincoins:
-ZT-180 etc.
quote:Op woensdag 19 januari 2011 22:25 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Ik ben film kijken en keek even tussendoor voor je via google, kom je dit tegen:
haha en ha
quote:beste,
de ¤100,00 is en vergelijkbare waarde (in die prijsklasse) u kent deze koptelefoontjes? omdat u er zoveel wilt hebben....
Heb bij hem een 'order' geplaatst van 50 stuks haha even lekker trollen,quote:beste,
onze staffel korting geld als volgt:
10% bij 10 of meer
15% bij 25 of meer
20% bij 50 of meer
25% bij 100 of meer.
de waarde is geen ¤100,00 maar een indicatie waarde.... dus vergelijkbaar met een setje Sony van bijvoorbeeld ¤100,00
het geluid is zeer mooi en zuiver, koop er eerst anders eentje om te kijken of u wat vind ervan en daarna komen wij er wel uit als u het mooi en goed vind klinken.
Met Vriendelijke Groet
Het Nice Price Team!
jaquote:Op donderdag 20 januari 2011 15:41 schreef UncleSam het volgende:
[..]
Is dat deze?
http://www.buyincoins.com(...)-1-product-2240.html
Heb je daar goede dingen over gehoord?
Ik heb even gevraagd of ik korting krijg als ik 600 schroevendraaiers bestel.quote:Op donderdag 20 januari 2011 15:47 schreef Downstar het volgende:
[..]
[..]
[..]
Heb bij hem een 'order' geplaatst van 50 stuks haha even lekker trollen,
hij adviseert me om er eerst 1 te nemen, om het geluid aan te horen.. oftewel meneer/mevrouw
heeft er niet meer dan 1/2 liggen haha
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |