In principe dit: https://www.belastingdien(...)-bestel-buiten-de-euquote:Op donderdag 12 juni 2025 17:50 schreef KilgoreTrout het volgende:
Mensen hier ervaring met https://tradingshenzhen.com?
Hoe zit met invoerrechten/btw?
Het kan ook verkeren; heb een camera onderweg en die ligt nu al ruim 2 weken bij "The item is being processed by customs" met een status daarvoor van "Awaiting payment from the recipient". Maar hoor of zie er al ruim 2 weken niets van...quote:Op maandag 2 juni 2025 20:36 schreef Iemand91 het volgende:
EDIT: shipping is ook idioot snel tegenwoordig. Woensdag wat spul besteld op Aliexpress en krijg net notificatie van PostNL dat het morgen bezorgd zou moeten worden...
Geduld hebben dusquote:(30-7-2025) Pakket wordt ingeklaard in het land van bestemming.
Duurt dat langer dan 30 dagen, claim het dan bij de afzender, want deze pakjes komen in bulk aan, we weten pas zeker of het erin zat, als we er gegevens van krijgen vanuit de afdeling douane.
En nog steeds niets binnen. De verkoper is proactief mij mailtjes aan het sturen of omdat hij vanaf zijn kant ook geen tracking updates meer krijgt. Hij heeft me ook een aantal telefoonnummers gegeven:quote:Op donderdag 14 augustus 2025 12:07 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Het kan ook verkeren; heb een camera onderweg en die ligt nu al ruim 2 weken bij "The item is being processed by customs" met een status daarvoor van "Awaiting payment from the recipient". Maar hoor of zie er al ruim 2 weken niets van...
Met UPS; na verzending binnen een paar dagen binnen...
EDIT: Ik heb de chat van de app eens geprobeerd. Die geeft aan dat:
[..]
Geduld hebben dus...
Maar als ik deze nummers bij Google zoek zijn het of een of andere zakelijke nummers of onbekend.quote:We have looked into this matter with our logistics partners and were informed that the camera is currently being held by Dutch customs for inspection. According to the information we received, the package requires clearance and payment of applicable import duties by the recipient before it can be released.
To assist you in resolving this, we recommend reaching out directly to the following contacts for further guidance and support:
Customer Service: +31 58 233 3335 / +31 88 2255629
Customs: +31 88 868 8225 / +31 88-22 55 629
Customer Service Hours: 8:30–17:30 (Monday to Friday); closed on weekends
En het is nu al een goede 2 weken later...quote:'Package arrived at regional carrier facility
Aug 13, 2025'
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |