quote:Op maandag 3 januari 2011 10:35 schreef eNGine10 het volgende:
Het viel me trouwens wel op dat er veel kaartjes tussen Amerika en Nederland uitgewisseld worden. Moet er nu zelf ook één die kant opsturen.
Ja dat is inmiddels ook geluktquote:Op maandag 3 januari 2011 15:34 schreef Luthien87 het volgende:
Ah, ik zie hetEn je bent ook bezig met het toevoegen van het vorige topic zie ik
Kan ik de laatste posts daar nog even lezen
Ja leuk is dat hèquote:Op maandag 3 januari 2011 15:39 schreef TimeJumper het volgende:
Ah leuk postcrossing, ben nog niet zo lang lid en heb ondertussen 2 kaartjes ontvangen.
Ik kan niet wachten tot de rest binnenkomt.
dat kaartje...quote:Op dinsdag 4 januari 2011 12:58 schreef charmed_angel het volgende:
Ze houd van katten en voetbal.....
Mooi verhaal erachter, ik vind ze mooi ookquote:Op dinsdag 4 januari 2011 16:42 schreef Luthien87 het volgende:
Wat een schattige kaartjes hier!
Vandaag heb ik uit mijn werk een paar handgemaakte kaarten meegenomen. Mooi verhaal erachter wel: ik werk (in ieder geval deze week) op een activiteitencentrum voor mensen met een verstandelijke (en vaak ook nog een lichamelijke) beperking. Vaak vrij laag niveau. Als dagbesteding komen ze naar dat centrum en worden vaak creatieve activiteiten gedaan, waaronder het maken van deze kaarten. Die worden dan voor een redelijke prijs (50c per stuk) verkocht. (Ik heb voor deze vier ook netjes 2 euro betaald
):
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zoals je ziet, 't zijn geen meesterwerken, maar om deze te sturen naar mensen die het niet erg vinden om handmade kaarten te krijgen, met het verhaal hierbij op de achterkant, vind ik best leuk
Ik vind hem zo grappig die kaartquote:Op dinsdag 4 januari 2011 14:21 schreef Lienzz het volgende:
[ afbeelding ]
deze is aangekomen in Amerika (14 dagen) vind deze zelf ook heeel leuk eigenlijk..te jammer om te versturen
Waar mogen ze naartoe?quote:Op woensdag 5 januari 2011 17:52 schreef hemelsblauw het volgende:
Ik doe vandaag mijn eerste kaartjes op de post. Gelijk 5. Ben benieuwd.
Naar best wel verschillende bestemmingen! Naar: Duitsland, De VS, China, Australië en Brazilië. Had alleen niet echt kaarten, dus iedereen krijgt een kaart van of heel veel bloemen, of een kaart van een oil painting bla of a tullip. Hopelijk vinden ze het een beetje leuk, en voor iemand anders heb ik de kaart een beetje aangepast, die zal ik zo even scannen en hier laten zien haha!quote:
leuke kaart!quote:Op woensdag 5 januari 2011 21:17 schreef hemelsblauw het volgende:
[ afbeelding ]
Ik had dus geen kaarten, alleen van bloemen. En een persoon was mega fan van Elvis stond er in dat stukje.
Dus heb dit er maar van gemaakt, wat vinden jullie? Of had ik het beter alleen bloemen kunnen laten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop