Als je wil kan ik er wel ff foto's van maken. Niet dat ik je niet geloof hoor, maar dan kunnen we kijk en vergelijk doenquote:Ik heb vandaag ook twee kaartjes van Chat_noir ontvangen, maar het viel me juist op dat het een heel ander handschrift en hele andere schrijfstijl is. Verder heb ik niks ontvangen vandaag, ik heb er wel 10 op de bus laten doen door m'n huisgenoot.
doen de modjesquote:Op dinsdag 30 mei 2006 15:14 schreef _Boo_ het volgende:
Weet iemand hoe ik zo'n icoontje erbij krijg
Join te club.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 14:10 schreef Klonk het volgende:
Jag, hier zit nog een ex tpg medewerker, zojuist gehoord dat ik geen contractverlenging krijg
m'n uitvallen door de gezellige paniekaanvallenquote:Op dinsdag 30 mei 2006 15:25 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Join te club.![]()
Wat is de reden voor geen verlenging?
quote:Op dinsdag 30 mei 2006 15:26 schreef Klonk het volgende:
[..]
m'n uitvallen door de gezellige paniekaanvallen
lekker is datquote:Op dinsdag 30 mei 2006 15:26 schreef Klonk het volgende:
[..]
m'n uitvallen door de gezellige paniekaanvallen
tja, niet echt nee, maar goed ik begrijp hem ook wel, in onze wereld (chauffeur) is het wat handiger om personeel te hebben wat geen rare dingen doetquote:Op dinsdag 30 mei 2006 15:28 schreef Troel het volgende:
He shit Klonk. Alsof je zelf voor die aanvallen kiest
da's nog een optie idd, al was ik niet rechtstreeks in dienst bij tpg maar via een subcoquote:
Nou, zeg maar tegen je baas dat ik je graag als mijn postbode/pakketbezorger of wat je dan ook bent wil!quote:Op dinsdag 30 mei 2006 15:29 schreef Klonk het volgende:
[..]
tja, niet echt nee, maar goed ik begrijp hem ook wel, in onze wereld (chauffeur) is het wat handiger om personeel te hebben wat geen rare dingen doet, al was het alleen maar voor de chauffeur zelf, maar goed, we overleven het op de een of andere manier wel
terug naar de kaartjes![]()
en dan in paniek alle post in de gracht flikkeren?quote:
och, dat valt wel mee, ik ben daar vrij open in, heb dat wel geleerd, dat het in de bovenkamer niet allemaal even soepel gaat is voor mij nu even normaal als griep of een gebroken been ofzo, het hoort allemaal bij de wonderen van het menselijk lichaamquote:Op dinsdag 30 mei 2006 15:36 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
en dan in paniek alle post in de gracht flikkeren?
niet dat ik ook maar enig idee heb hoe zijn paniek aanvallen gaan, maar toch...
daarbij meen ik zijn vorige post op te maken dat hij niet echt de behoefte heeft om het hier te bespreken....
even normaal als een gebroken beenquote:Op dinsdag 30 mei 2006 15:38 schreef Klonk het volgende:
[..]
och, dat valt wel mee, ik ben daar vrij open in, heb dat wel geleerd, dat het in de bovenkamer niet allemaal even soepel gaat is voor mij nu even normaal als griep of een gebroken been ofzo, het hoort allemaal bij de wonderen van het menselijk lichaam![]()
Nou ja ik vind het wel jammer hoor. Als je als postbode aan de slag kan en je wil het graag, dan zou ik daar eens over nadenken.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 15:36 schreef Klonk het volgende:
[..]
da's nog een optie idd, al was ik niet rechtstreeks in dienst bij tpg maar via een subco
Haha...trekdrop is zwaar hequote:Op dinsdag 30 mei 2006 15:54 schreef Vava het volgende:
Ik heb vandaag snoep voor de candyswap gekocht, trekdrop en oudhollandse snoepjes. Er gaat een envelop naar Japan (moesten gelijk 5 postzegels van 85 cent op) en een envelop naar Finland.
Ik was ook van plan trekdrop te kopenquote:Op dinsdag 30 mei 2006 15:54 schreef Vava het volgende:
Ik heb vandaag snoep voor de candyswap gekocht, trekdrop en oudhollandse snoepjes. Er gaat een envelop naar Japan (moesten gelijk 5 postzegels van 85 cent op) en een envelop naar Finland.
Ben benieuwd wat ik voor snoep krijg!
Verder ben ik ook heel benieuwd naar het handschrift van Chat_Noir, hij zou mij ook wat sturen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |