Maar kan je dan ook zegels kopen om precies op die 65 cent te komen?quote:Op zaterdag 8 april 2006 23:04 schreef Klonk het volgende:
0-20 gram:
met priority: 0,69
zonder priority: 0,65
Scan anders ff of maak er een foto vanquote:Op zaterdag 8 april 2006 23:19 schreef Entonie het volgende:
vandaag weer eentje ontvangen, uit IJsland! Mooie kaart met de afbeelding van schitterende waterval. Jammer dat het handschrift van de zender zo vaag is dat ik er niets uit kan opmaken. ik weet niet of het engels of ijslands isserieus!
maar toch wel leuk dat de kaartjes nu achter elkaar lijken binenn te komen
Ik ga d'r vanuit van welquote:Op zaterdag 8 april 2006 23:08 schreef p-etr-a het volgende:
[..]
Maar kan je dan ook zegels kopen om precies op die 65 cent te komen?
Heel netjes!quote:Op zaterdag 8 april 2006 23:22 schreef Klonk het volgende:
Pfff, zo brak als de neten, is toch een nette OP geworden al zeg ik het zelf
ik gebruik zelf altijd priority, die paar cent boeit niet en ze zijn er gewoon snellerquote:Op zaterdag 8 april 2006 23:24 schreef p-etr-a het volgende:
Haha oké ik zal het wel op het postkantoor vragen, maar dacht dat jij het wel misschien zou weten aangezien je bij de post zit.
Slaap lekker!quote:
Wat een aparte lijn! Ziet jouw hele history map er zo uit, of gaan kaarten naar noordelijker Europa wel over Azië/Afrika?quote:Op zondag 9 april 2006 03:22 schreef Jaguarized het volgende:
Nieuw adres aangevraagd. Hij gaat naar Portugal!
[afbeelding]
Ziet er wel heel gaaf uit! Bij jou zijn lijnen naar Europa tenminste flinke lijnen.quote:Op zondag 9 april 2006 09:23 schreef Jaguarized het volgende:
Mijn historymap tot nu toe:
[afbeelding]
Dan is dit kaartje van het CWI niet aan jou besteed?quote:Op zondag 9 april 2006 09:31 schreef Joene het volgende:
Ik heb mijn eerste kaartje binnen , duitsland
lol naja ik had gewoon gehoopt op 1tje van de andere fucking kant van de wereld ofzoquote:Op zondag 9 april 2006 10:29 schreef Perico het volgende:
[..]
Dan is dit kaartje van het CWI niet aan jou besteed?
[afbeelding]
Daar moet je nog even op wachten.quote:Op zondag 9 april 2006 11:40 schreef Joene het volgende:
[..]
lol naja ik had gewoon gehoopt op 1tje van de andere fucking kant van de wereld ofzo![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |