je krijgt wat zelfbeheersing bedoel je?quote:Op woensdag 5 april 2006 19:37 schreef inkie1010 het volgende:Vandaag maar 1 tikje uitgedeeld
goed he
en de VS dan ook gelijkquote:
USA vind ik juist wel leukquote:Op woensdag 5 april 2006 20:13 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
en de VS dan ook gelijk
wat ik in het vorige topic al voorspelde:
1 FI Finland 6987
2 US United States of America 6980
Finland is de VS voorbij in de current top countries
Maar zo dicht bij elkaar, doe toch maar gewoon beide landen afschaffen
Daar ben ik het wel mee eens!quote:Op woensdag 5 april 2006 20:23 schreef p-etr-a het volgende:
VS zit tenminste nog wat variatie in, als je een kaart mag sturen naar San Francisco is dat toch heel anders dan naar New York lijkt me zo. En ook om te krijgen. Finland is voor mij veel meer "een pot nat".
das wel weer waar ja, maar dan kan je er net zo goed een berg naar belgie sturenquote:Op woensdag 5 april 2006 20:44 schreef inkie1010 het volgende:
Ach aan de andere kant, kaarten naar Finland komen lekker snel aan en dat betekent dat er ook eerder weer een kaart naar jou toe komt
das niet helemaal waar, de postcrossdichtheid in de VS niet zo hoog als in Finland of in andere actieve landen, dus in feite is de variatie in landschappen buiten de VS net zo groot als er binnen, alleen erbinnen komen ze allemaal uithetzelfde land, dan heb ik ze toch liever uit een hoop verschillende landenquote:Op woensdag 5 april 2006 20:44 schreef Klonk het volgende:
in Amerika is voor mijn gevoel veel meer variatie aan landschappen enzo, van woestijn tot bergen en alles er tussen in, dus de kans op een mooi kaartje is dan groter enzo
Ik heb vorige week donderdag eentje naar Finland op de bus gedaan, en die is er nog niet! Langzame registreerdersquote:Op woensdag 5 april 2006 21:11 schreef Fannetje het volgende:
Jeetje, de post naar Finland gaat wel erg snel! Maandag twee kaartjes op de post gedaan, vandaag alletwee al ontvangen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |