Dat klonk heel eng Douwe.quote:
Ik heb de mijne tot nu toe ook behoorlijk vol geschreven. Had eigenlijk gewoon geen ruimte meer over en nog wel een hoop tekst, dus ik hoop maar dat die mensen het leuk vinden! En ik hoop ook dat ze het kunnen lezen.quote:Op maandag 27 maart 2006 22:50 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Om de een of andere reden schrijf ik zo'n ding vrij vol.![]()
Maar dan krijg je wel een kaart uit Honoluluquote:Op maandag 27 maart 2006 23:38 schreef p-etr-a het volgende:
Het kan heel snel gaan, het kan heel lang duren, volgens mij is daar niet echt peil op te trekken. Ik ben net zo ongeduldig als jij, kan echt niet wachten tot een van mijn kaarten aankomt! Zal je zien dat mijn adres naar iemand uit Honolulu gaat ofzo, en ik alsnog een maand moet wachten.
Daar heb je wel weer helemaal gelijk in.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 00:48 schreef Vava het volgende:
[..]
Maar dan krijg je wel een kaart uit Honoluludat kan ook niet iedereen zeggen
Die van mij zijn al 6 dagen onderweg.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 09:01 schreef Mobster273 het volgende:
2-4 dagen voor binnen europa staat er op de zite van TPG, dus die van mij zouden vanaf vandaag aan moeten kunnen komen....
*afwacht...
quote:Op dinsdag 28 maart 2006 12:53 schreef Troel het volgende:
Ik heb mezelf aangemeld en mag twee kaartjes richting de USA sturen en een naar Brazilie
quote:Op dinsdag 28 maart 2006 12:43 schreef Klonk het volgende:
ik net blij, de postbode![]()
alleen een AH foldertje![]()
Wow, dat doe je goed! Gelijk allemaal ver wegquote:Op dinsdag 28 maart 2006 12:53 schreef Troel het volgende:
Ik heb mezelf aangemeld en mag twee kaartjes richting de USA sturen en een naar Brazilie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |