Met van die foto hoekjes, kan je ze er zo uit wippen!quote:Op maandag 27 maart 2006 11:23 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
kan je alleen niet meer lezen wat erop staat geschreven
ik zou het niet doen, alleen al omdat ik het niet echt leuk vindt op die manier, de toevalsfactor is juist het leuke achter dit ideequote:Op maandag 27 maart 2006 11:47 schreef QTPi het volgende:
Is er al iemand benaderd via email of je een kaartje wilt uit sunny Kenya?
Private swap staat erbij.
Wat doen jullie hiermee?? Het is trouwens een no reply maitlje, maar er staat wel een gebruikersnaam bij.
Vind ik ookquote:Op maandag 27 maart 2006 12:01 schreef Klonk het volgende:
[..]
ik zou het niet doen, alleen al omdat ik het niet echt leuk vindt op die manier, de toevalsfactor is juist het leuke achter dit idee![]()
Ja ik was het ook niet van plan, dat is toch juist het leuke ervan, om random kaartjes te versturen.quote:Op maandag 27 maart 2006 12:01 schreef Klonk het volgende:
[..]
ik zou het niet doen, alleen al omdat ik het niet echt leuk vindt op die manier, de toevalsfactor is juist het leuke achter dit idee![]()
DutchTrainquote:Op maandag 27 maart 2006 12:19 schreef inkie1010 het volgende:
[..]
Vind ik ook
Ik heb er eentje die gek is van treinen! Dus wie weet vind ik een leuke kaart van een nederlandse trein!
Dat is érg leuk! Ook een leuk idee vooral, om bijvoorbeeld allerlei treinen uit verschillende landen op kaarten te hebben. Maar dat kan natuurlijk ook met andere dingen.quote:Op maandag 27 maart 2006 12:19 schreef inkie1010 het volgende:
[..]
Vind ik ook
Ik heb er eentje die gek is van treinen! Dus wie weet vind ik een leuke kaart van een nederlandse trein!
fabinho toevallig?quote:Op maandag 27 maart 2006 14:15 schreef Sonja27 het volgende:
Ik zelf ben bijvoorbeeld gek van katten. Ik krijg nu allerlei kaarten van katten toegestuurd.... maar toch zou ik het ook leuk vinden om gewoon kaartjes uit steden enzo te ontvangen. Heb mijn profile dus toch maar iets aangepast dat ik straks niet tig katten kaarten heb. *lol* Ik heb er vanmorgen weer 2 gepost! 1 naar de USA en 1 naar portugal. Die naar portugal wou enkel een bepaald formaat kaart hebben, maar die van mij is toch 1 centimeter groter.... Tja jammer dan hoor. Dan knippen ze maar een stukje af ofzo, ik kon alleen maar dit formaat ansichtkaart vinden.
Tis wel erg..... als je eenmaal wat kaartjes hebt ontvangen ben je gewoon teleurgesteld als er een dag geen kaartje in je brievenbus ligt!![]()
Nee! Zijn er meer met zulke eisen dan? Mij maakt het echt niet uit hoor hoe groot de kaart is.... Ben eigenlijk blij met eender welk kaartje ik krijg!quote:
Ja heel raar, ik heb er ook een gehad, die wilde de kaart in een envelop vanwege de postzegel. Spaarde postzegels denk ik. Dat vind ik dan nog niet zo erg maar echt verder moet het niet gaan vind ik.quote:Op maandag 27 maart 2006 14:43 schreef Jaguarized het volgende:
Jezus wat treurig zeg dat mensen eisen gaan stellen.Wees toch blij met wat je krijgt of doe gewoon lekker niet mee.
het was wel toevallig geweest, ik heb hem gekregen en aangezien hij nog 5 kaarten achterloopt (8 gesturd 3 ontvangen) was het niet onmogelijk dat jij hem ook hadquote:Op maandag 27 maart 2006 14:42 schreef Sonja27 het volgende:
[..]
Nee! Zijn er meer met zulke eisen dan? Mij maakt het echt niet uit hoor hoe groot de kaart is.... Ben eigenlijk blij met eender welk kaartje ik krijg!
Ja maar dat is dus niet het principe van de website. Het gaat mijns inziens om postcards en niet om brieven. Ga dan een penpal website op en zoek daar mensen.quote:Op maandag 27 maart 2006 14:46 schreef Vava het volgende:
[..]
Ja heel raar, ik heb er ook een gehad, die wilde de kaart in een envelop vanwege de postzegel. Spaarde postzegels denk ik. Dat vind ik dan nog niet zo erg maar echt verder moet het niet gaan vind ik.
ik zou er nog speciaal enveloppen voor moeten halen, want de enige enveloppen die ik heb, daar passen verreweg de meeste kaarten niet in, of zijn bankenveloppenquote:Op maandag 27 maart 2006 14:46 schreef Vava het volgende:
[..]
Ja heel raar, ik heb er ook een gehad, die wilde de kaart in een envelop vanwege de postzegel. Spaarde postzegels denk ik. Dat vind ik dan nog niet zo erg maar echt verder moet het niet gaan vind ik.
Nee, ik stel ook geen eisen. Ik zie wel wat voor kaarten en postzegels ik krijg. De verrassing vind ik juist leuk!quote:Op maandag 27 maart 2006 14:48 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ja maar dat is dus niet het principe van de website. Het gaat mijns inziens om postcards en niet om brieven. Ga dan een penpal website op en zoek daar mensen.Het moet niet gebeuren dat iemand bij mij eisen gaat stellen, dan ga ik juist niet doen.
Idd.quote:Op maandag 27 maart 2006 14:50 schreef Vava het volgende:
[..]
Nee, ik stel ook geen eisen. Ik zie wel wat voor kaarten en postzegels ik krijg. De verrassing vind ik juist leuk!
Gelukkig had ik passende enveloppen, ik zou er ook niet speciaal zijn gaan kopen hoor.quote:Op maandag 27 maart 2006 14:48 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
ik zou er nog speciaal enveloppen voor moeten halen, want de enige enveloppen die ik heb, daar passen verreweg de meeste kaarten niet in, of zijn bankenveloppen
Ik las net op het forum van postcrossing wat dat betreft echt iets absurds:quote:Op maandag 27 maart 2006 14:48 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ja maar dat is dus niet het principe van de website. Het gaat mijns inziens om postcards en niet om brieven. Ga dan een penpal website op en zoek daar mensen.Het moet niet gebeuren dat iemand bij mij eisen gaat stellen, dan ga ik juist niet doen.
Ik zou dat echt never doen. Op die manier is de lol er toch vreselijk af?quote:I requested and address and recieved the pickiest request I have ever seen. The person only wanted three types of cards, one of which was monuments, the trick with that one was that it had to be located within a certain distance from your house. They also said to use "nice stamps" and after their almost two page profile of what they did and did not want said that if the card didn't meet specifications they wouldn't register. Lucky for me I did have a card that did qualify, and I'm hoping the stamps will too. The whole thing was funny to me, in one of those, I can't believe this, but I'll go with it anyway, type of ways
ik zou hem aangeven bij de maker van de site en daarmee de beheerder van het project, laat hem dan maar bepalen wat ermee moet gebeuren...quote:Op maandag 27 maart 2006 15:03 schreef p-etr-a het volgende:
[..]
Ik las net op het forum van postcrossing wat dat betreft echt iets absurds:
[..]
Ik zou dat echt never doen. Op die manier is de lol er toch vreselijk af?
Dit soort mensen verpest het leuk aan postcrossing. Wat een zeikerds kan je er tussen hebben. Zou het zin hebben om zulke extreme gevallen te melden bij de beheerder?quote:Op maandag 27 maart 2006 15:03 schreef p-etr-a het volgende:
[..]
Ik las net op het forum van postcrossing wat dat betreft echt iets absurds:
[..]
Ik zou dat echt never doen. Op die manier is de lol er toch vreselijk af?
ik beschrijf wat er op de kaart te zien is, een plaatje van het evoluon zegt niet zo heel veel als je niet weet wat het isquote:Op maandag 27 maart 2006 15:08 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Wat schrijven jullie nou eigenlijk op zo'n kaartje?
Ik heb niet echt veel zin om er hele verhalen op te zetten, het gaat mij om die kaarten niet om een penpal ofzoiets achtigs.
het is een kleine wereldquote:Op maandag 27 maart 2006 15:17 schreef Sonja27 het volgende:
Wat grappig, ik zie in de "sent postcards" profiel van die jongen uit Canada dat hij een kaart gestuurd heeft naar een vriendin van mij. Dat is toevallig!
je hebt vanochtend pas geschreven dat je ze op de bus hebt gedaan, maar wanneer heb je dat ook echt gedaan?quote:Op maandag 27 maart 2006 15:31 schreef YPPY het volgende:
De eerste van de kaarten die ik heb gestuurd is aangekomen. De Griekse post is snel. Ik heb wat kaartjes gestuurd van 'typisch Nederlandse' landschappen en daarbij geschreven wat het is en dat ik er vlak bij woon. En bij een fan van Brad Pitt geschreven dan ik hem ook een lekker ding vind.
ok, het leek me anders ook al wel heel erg snel gegaanquote:Op maandag 27 maart 2006 15:50 schreef YPPY het volgende:
Vrijdag heb ik ze geloof ik al verstuurd, maar dat had ik hier nog niet gepost.
Die heb ik ook!quote:Op zondag 26 maart 2006 20:22 schreef Razor21 het volgende:
Misschien idd leuk om te vermelden :
*Geografischplaatje waar naar toe je iets moet versturen.
*profiel van de persoon (username hoeft er niet bij)
Kaartjes heb ik al gepost hier mijn 2 eerste personen :
Name: prosas
Country: Lithuania
Languages: lithuanian, russian, some english, some german
Other info: I like all postcards.
But if possible, I would be happy to get
city / country view
with city or country (or state, or province, or district) name
on the front picture side.
Single view.
Clean postcard. Unwritten, unstamped in an envelope.
Thank you
I like private swaps
email *********
litouwen lijkt mij binnen europa, en zou dan 69 cent zijn, maar wellicht moet je dan ff wachten tot klonk hier weer langskomt, die weet het vastquote:Op maandag 27 maart 2006 15:58 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Die heb ik ook!
Net na school 5 kaarten gekocht. Zometeen versturen, 85 cent toch?
Dan moet ik weer naar de stad, en daar kom ik net vandaan!quote:
Misschien wel, ik heb daar eigenlijk geen idee van. Gelukkig heb ik zelf nog niet zo'n raar verzoek gehad, maar ik vind het best een goed idee om dan even de beheerder op de hoogte te stellen inderdaad.quote:Op maandag 27 maart 2006 15:08 schreef Sonja27 het volgende:
[..]
Dit soort mensen verpest het leuk aan postcrossing. Wat een zeikerds kan je er tussen hebben. Zou het zin hebben om zulke extreme gevallen te melden bij de beheerder?
geen klein postkantoor in de buurt?quote:Op maandag 27 maart 2006 16:44 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Dan moet ik weer naar de stad, en daar kom ik net vandaan!
jawel, maar ik heb geen zin om er uit te gaan! Moet snel eten en dan snel sporten, dus dat komt morgen wel weer!quote:Op maandag 27 maart 2006 16:45 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
geen klein postkantoor in de buurt?
als je snel heen en weer gaat lopen/fietsen, hoef je dadelijk minder te sportenquote:Op maandag 27 maart 2006 16:57 schreef AKnynke het volgende:
[..]
jawel, maar ik heb geen zin om er uit te gaan! Moet snel eten en dan snel sporten, dus dat komt morgen wel weer!
Litouwen hoort gewoon bij de EU dus 69 cent moet voldoende zijn.quote:Op maandag 27 maart 2006 16:03 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
litouwen lijkt mij binnen europa, en zou dan 69 cent zijn, maar wellicht moet je dan ff wachten tot klonk hier weer langskomt, die weet het vast
Dan is het wel het handigst om gewoon 69 cent en 85 cent van de makenquote:Op maandag 27 maart 2006 17:21 schreef DeHovenier het volgende:
Binnen europa dus 70 cent en buiten europa 85 cent? Mss handig om in de op te zetten volgende keer
Om de een of andere reden schrijf ik zo'n ding vrij vol.quote:Op maandag 27 maart 2006 15:08 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Wat schrijven jullie nou eigenlijk op zo'n kaartje?
Ik heb niet echt veel zin om er hele verhalen op te zetten, het gaat mij om die kaarten niet om een penpal ofzoiets achtigs.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |