Ja dat heb ik ook!quote:Op zondag 26 maart 2006 19:25 schreef p-etr-a het volgende:
Ik moet me echt inhouden om niet nog een adres aan te vragen.
gewoon doenquote:Op zondag 26 maart 2006 19:25 schreef p-etr-a het volgende:
Ik moet me echt inhouden om niet nog een adres aan te vragen.
Ik dacht eerst ook: ik doe er eentje en dan afwachten, maar nu zijn er dus al 3 op de post.quote:Op zondag 26 maart 2006 19:34 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ja dat heb ik ook!![]()
Mijn volgende is naar de VS![]()
Nee ik moet me nu echt even inhouden!quote:
Gaaf, er zijn er dus nu al drie van jou aangekomen? Dan kan je denk ik binnenkort ook wel wat kaartjes terug verwachten!quote:Op zondag 26 maart 2006 19:53 schreef Klonk het volgende:
en ik krijg net mail dat m'n kaartje naar Duitsland ook is aangekomen
Leuk!! Ik heb ook 2 vrouwen, en een man.quote:Op zondag 26 maart 2006 20:13 schreef Razor21 het volgende:
[afbeelding]
Goh grappig zeg dit...ga ze morgen meteen op de bus doen![]()
P.O. Box 1209, San Andreas, CA 95249
United States of America
Yes en nog een vrouw ook![]()
Amerika, Duitsland en Israelquote:Op zondag 26 maart 2006 20:09 schreef Klonk het volgende:
waar gaan ze heen Fannetje ?
Nou dit vind ik echt een stom verzoek. Ik zou dit niet graag doen!quote:Op zondag 26 maart 2006 20:22 schreef Razor21 het volgende:
Clean postcard. Unwritten, unstamped in an envelope.
Ja zie het nu ook..wat zou hij ermee willen?quote:Op zondag 26 maart 2006 20:32 schreef p-etr-a het volgende:
[..]
Nou dit vind ik echt een stom verzoek. Ik zou dit niet graag doen!
Voor een verzameling ofzo? Of misschien wil hij ze versturen, net doen alsof hij er is geweest.quote:Op zondag 26 maart 2006 20:34 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Ja zie het nu ook..wat zou hij ermee willen?![]()
Gaaf! Ik hoop dat ik, als ik weer een adres opvraagquote:Op zondag 26 maart 2006 22:33 schreef Klonk het volgende:
Net een nieuw adres opgevraagd, deze gaat erg ver weg, naar Malesie
Wat leuk zo verquote:Op zondag 26 maart 2006 22:33 schreef Klonk het volgende:
Net een nieuw adres opgevraagd, deze gaat erg ver weg, naar Malesie
Litouwenquote:Op zondag 26 maart 2006 20:09 schreef Razor21 het volgende:
[afbeelding]
Hier gaat mijn eerste kaart heen ff wachten op mail weet niet welk land precies. Lijkt rusland wel![]()
Ok LOL :
RAIMUNDAS DZIEDRAVICIUS
GELVONU 60-29, 07156 VILNIUS
LITHUANIA
![]()
![]()
mijn verste is australië, wordt toch lastig om nog verder te gaanquote:Op zondag 26 maart 2006 23:10 schreef Vava het volgende:
[..]
Wat leuk zo ver
Mijn verste was de VS, verder veel Finland, zoals bijna iedereen wel
Ik heb vanmorgen nog ff snel wat kaarten op de post gedaan
Stuur er eentje naar mij: Nieuw-Zeeland.quote:Op maandag 27 maart 2006 09:01 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
mijn verste is australië, wordt toch lastig om nog verder te gaan![]()
precies de andere kant van de wereld vanaf hier ligt in de zee tussen NZ en Aus, aangezien dit adres helemaal aan de oostkust ligt, kan naar jou nooit heel erg veel verder zijn, hoogstens een paar honderd kilometerquote:Op maandag 27 maart 2006 09:13 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Stuur er eentje naar mij: Nieuw-Zeeland.
Vliegafstand in kilometers Amsterdam - Sydney: 16653kmquote:Op maandag 27 maart 2006 09:20 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
precies de andere kant van de wereld vanaf hier ligt in de zee tussen NZ en Aus, aangezien dit adres helemaal aan de oostkust ligt, kan naar jou nooit heel erg veel verder zijn, hoogstens een paar honderd kilometer
je hebt gelijk, ik maakte een denkfoutjequote:Op maandag 27 maart 2006 09:58 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Vliegafstand in kilometers Amsterdam - Sydney: 16653km
Vliegafstand in kilometers Amsterdam - Auckland: 18136km
Verschil: 1483.
Vliegafstand in kilometers Auckland- Sydney: 2164.
Het midden van de wereld ligt overigens ten oosten van NZ, dat is de internationale datumgrens.
Hmm dat zijn niet de Chatham eilanden zoals ik dacht. Dat is namelijk het grijze puntje rechts van het rode stipje.quote:Op maandag 27 maart 2006 10:05 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
je hebt gelijk, ik maakte een denkfoutje![]()
volgens het userskaartje moet er echter nog een user zijn op een pruteilandje bij jullie voor de deur, die zal dan wel het verste weg zijn
[afbeelding]
het zal deze user zijn lijkt me:quote:Op maandag 27 maart 2006 10:16 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Hmm dat zijn niet de Chatham eilanden zoals ik dacht. Dat is namelijk het grijze puntje rechts van het rode stipje.Ik probeer me te bedenken wat dat rode stipje dan zou zijn. De Chatham eilanden liggen er namelijk te ver oostelijk voor. Het is iig zo klein dat het niet op de kaart staat.
Ik ga even kijken of ik kan achterhalen waar dat is.quote:Op maandag 27 maart 2006 10:20 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
het zal deze user zijn lijkt me:
misshelen
-edit- alleen om een of andere reden doen de plaatsaanduidingen het niet bij nieuw-zeelandse accounts...
ik heb thuis wel een goede atlas liggen, daar moet het wil in te vinden zijn, op die internet atlassen kan ik iig niks zinnigs vinden, maar daarvan vind ik de kwaliteit ook hoogst dubieusquote:Op maandag 27 maart 2006 10:28 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ik ga even kijken of ik kan achterhalen waar dat is.Vanuit Amsterdam zijn overigens de Chatham eilanden het verst op 19055 km.
foutje moet kunnenquote:Op maandag 27 maart 2006 10:34 schreef Jaguarized het volgende:
Hmm even gekeken. Ze woont wel op de Chatham eilanden alleen staan ze verkeerd op het kaartje van Postcrossing. Daar staan ze namelijk op alsof ze onder zuidoost onder NZ liggen en dat is niet correct want ze liggen ten oosten.
Tuuta op de Chatham eilanden ligt op 43°48'36"S en 176°27'26"W. Zij woont ook op 43 en 176.
Vanaf Auckland is het nog een dikke 1000 kilometer.quote:Op maandag 27 maart 2006 10:38 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
foutje moet kunnenmaar vanaf hier is zij dus zeker de verste
voor jou zal dat hier vast ergens in de buurt liggen, maar ongetwijfeld niet in Nederland
is bij jou sowieso lastiger te vinden vanwege de hoge userdichtheid hier
Als ik de jouwe krijg lach ik me echt een kriek.quote:Op maandag 27 maart 2006 10:57 schreef Jaguarized het volgende:
Idd, hopen dat iemand mijn naam pakt.Adresgegevens op verzoek verkrijgbaar natuurlijk.
Zeker opnieuw versturen ofzo... Tja wellicht vindt hij/zij het zonde.... Ik vind dat juist leuk zo'n beschreven kaartje. Heb alleen nog geen idee wat ik met al die ontvangen kaartjes ga doen. Ik denk dat ik een mooi boek ga halen bij de V&D ofzo plak ik ze daar in!quote:Op zondag 26 maart 2006 20:34 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Geen idee, volgens mij wel.quote:Op maandag 27 maart 2006 11:16 schreef p-etr-a het volgende:
[..]
Als ik de jouwe krijg lach ik me echt een kriek.
Heb je in je profiel staan dat je ook Nederlands spreekt?
kan je alleen niet meer lezen wat erop staat geschrevenquote:Op maandag 27 maart 2006 11:19 schreef Sonja27 het volgende:
[..]
Zeker opnieuw versturen ofzo... Tja wellicht vindt hij/zij het zonde.... Ik vind dat juist leuk zo'n beschreven kaartje. Heb alleen nog geen idee wat ik met al die ontvangen kaartjes ga doen. Ik denk dat ik een mooi boek ga halen bij de V&D ofzo plak ik ze daar in!![]()
Ik denk dat diegene ansichtkaarten verzameld, en dan onbeschreven ofzo. Lijkt mij saai het is juist leuker om ze beschreven en bepostzegeld en bestempeld te sparen tochquote:Op zondag 26 maart 2006 20:34 schreef Razor21 het volgende:
[..]
ja, het staat erinquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |