Maar kan je dan ook zegels kopen om precies op die 65 cent te komen?quote:Op zaterdag 8 april 2006 23:04 schreef Klonk het volgende:
0-20 gram:
met priority: 0,69
zonder priority: 0,65
Scan anders ff of maak er een foto vanquote:Op zaterdag 8 april 2006 23:19 schreef Entonie het volgende:
vandaag weer eentje ontvangen, uit IJsland! Mooie kaart met de afbeelding van schitterende waterval. Jammer dat het handschrift van de zender zo vaag is dat ik er niets uit kan opmaken. ik weet niet of het engels of ijslands isserieus!
maar toch wel leuk dat de kaartjes nu achter elkaar lijken binenn te komen
Ik ga d'r vanuit van welquote:Op zaterdag 8 april 2006 23:08 schreef p-etr-a het volgende:
[..]
Maar kan je dan ook zegels kopen om precies op die 65 cent te komen?
Heel netjes!quote:Op zaterdag 8 april 2006 23:22 schreef Klonk het volgende:
Pfff, zo brak als de neten, is toch een nette OP geworden al zeg ik het zelf
ik gebruik zelf altijd priority, die paar cent boeit niet en ze zijn er gewoon snellerquote:Op zaterdag 8 april 2006 23:24 schreef p-etr-a het volgende:
Haha oké ik zal het wel op het postkantoor vragen, maar dacht dat jij het wel misschien zou weten aangezien je bij de post zit.
Slaap lekker!quote:
Wat een aparte lijn! Ziet jouw hele history map er zo uit, of gaan kaarten naar noordelijker Europa wel over Azië/Afrika?quote:Op zondag 9 april 2006 03:22 schreef Jaguarized het volgende:
Nieuw adres aangevraagd. Hij gaat naar Portugal!
[afbeelding]
Ziet er wel heel gaaf uit! Bij jou zijn lijnen naar Europa tenminste flinke lijnen.quote:Op zondag 9 april 2006 09:23 schreef Jaguarized het volgende:
Mijn historymap tot nu toe:
[afbeelding]
Dan is dit kaartje van het CWI niet aan jou besteed?quote:Op zondag 9 april 2006 09:31 schreef Joene het volgende:
Ik heb mijn eerste kaartje binnen , duitsland
lol naja ik had gewoon gehoopt op 1tje van de andere fucking kant van de wereld ofzoquote:Op zondag 9 april 2006 10:29 schreef Perico het volgende:
[..]
Dan is dit kaartje van het CWI niet aan jou besteed?
[afbeelding]
Daar moet je nog even op wachten.quote:Op zondag 9 april 2006 11:40 schreef Joene het volgende:
[..]
lol naja ik had gewoon gehoopt op 1tje van de andere fucking kant van de wereld ofzo![]()
Je tikt iemand. De persoon die boven je staat op het forum in een bepaald topic stuur je een kaartje. De persoon die jou dan weer tikt stuurt jou een kaartje. Degene die jij een kaartje moet sturen moet je een u2u naar sturen.quote:Op zondag 9 april 2006 11:54 schreef Paladina het volgende:
Philippines 15 Registered
Germany 8 Registered
United States of America 18 Travelling
United States of America 18 Travelling
Malaysia 18 Travelling
Germany 9 Travelling
Germany 3 Travelling
Duurt langer dan ik had verwacht!
Vraagje: wat is taggen? Of een tagkaart?
Ah ok, thanks!quote:Op zondag 9 april 2006 11:57 schreef Jaguarized het volgende:
Je tikt iemand. De persoon die boven je staat op het forum in een bepaald topic stuur je een kaartje. De persoon die jou dan weer tikt stuurt jou een kaartje. Degene die jij een kaartje moet sturen moet je een u2u naar sturen.
Dat doe je dus op het forum onder het kopje Tags.quote:
Zo die is creatief bezig geweest. Leuk leuk leuk!!!!!quote:Op zaterdag 8 april 2006 23:19 schreef Vava het volgende:
Mag de mooie tekening die ik vandaag op de achterkant van een kaart aantrof ook nog even in dit topic![]()
[afbeelding]
website is ook weer aangevuld
Ja ik moet zeggen dat ik het wel kan waarderen. Ze hebben prachtige kaarten en dito postzegels, de post is ontzettend snel, het zijn vriendelijke mensen... Hoera voor de Finnen!quote:
Zou die knakker op vakantie zijn???quote:Op zondag 9 april 2006 19:16 schreef Klonk het volgende:
20 dagen ondertussen naar Amerika, en user is al anderhalve week niet ingelogd.....
Last login: March 31, 2006
In Finland schijnt iedereen ideeën aan te kunnen dragen voor postzegels, en als die leuk genoeg bevonden worden dan gaan ze in de productie. Lijkt me echt tof om hier datzelfde te kunnen doen!quote:Op zondag 9 april 2006 19:25 schreef gekkehoedenmaker het volgende:
Zo'n historymap als Tantepost wil ik ook!
http://www.postcrossingvansmitje.web-log.nl/
(wat tof trouwens, Finland heeft gewoon postzegels in de vorm van een hartje en een paasei!)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |