ik mag hopen dat ie iets eerder aan komtquote:Op woensdag 26 april 2006 19:38 schreef Vava het volgende:
[..]
Die is voor volgend jaar iig op tijdom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
maar wel meerquote:Op woensdag 26 april 2006 20:17 schreef MissyMirjaM het volgende:
ik ben geen filatelistom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
jaquote:Op woensdag 26 april 2006 20:18 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
maar wel meerom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Jaquote:Op woensdag 26 april 2006 20:17 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
ik mag hopen dat ie iets eerder aan komtom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op woensdag 26 april 2006 20:25 schreef Vava het volgende:
[..]
Jaom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
En ik spaar tegenwoordig postzegels uit Finlandom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Jazekerquote:Op woensdag 26 april 2006 20:29 schreef QTPi het volgende:
[..]
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Hahahaha, ja maar die zijn ook wel heeeeeeeeeel erg leuk heJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Wow wat een hoeveelheidquote:Op woensdag 26 april 2006 20:43 schreef Sonja27 het volgende:
Vandaag weer 2 off. kaartjes, allebei uit Finland en 1 geweldig leuk tag kaartje ontvangen. Ik zet ze morgen online. Moet ook weer een kaartje versturen... naar Finland!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Mijn kaartje tot nu toe:
[afbeelding]
Leuke history map joh!!!!quote:Op woensdag 26 april 2006 20:43 schreef Sonja27 het volgende:
Vandaag weer 2 off. kaartjes, allebei uit Finland en 1 geweldig leuk tag kaartje ontvangen. Ik zet ze morgen online. Moet ook weer een kaartje versturen... naar Finland!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Mijn kaartje tot nu toe:
[afbeelding]
jij hebt veel te veel leuke adressen, geef ons er ook eens een paarquote:Op woensdag 26 april 2006 20:43 schreef Sonja27 het volgende:
ik accepteer de cookies.
Mijn kaartje tot nu toe:
[afbeelding]
Dit is nog wel grappig, maar dan verder...quote:You are invited to anonymously contribute your secrets. Each secret can be a regret, hope, funny experience, unseen kindness, fantasy, belief, fear, betrayal, erotic desire, feeling, confession, or childhood humiliation. Reveal anything - as long as it is true and you have never shared it with anyone before.
quote:If possible
Create your 4-by-6-inch postcards out of any mailable material or a James Dean postcardom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Tips:
Be brief - the fewer words used the better.
Be legible - use big, clear and bold lettering.
Be creative - let the postcard be your canvas. Your secret is safe with me. Get it off your chest. You will feel better.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Aangezien creativiteit niet echt mijn ding is, stuur ik gewoon 1 van de leuke kaartjes die ik al gekocht heb.quote:Don't forget I love James Dean!
Wahahahaaha, lekker landelijkquote:Op woensdag 26 april 2006 21:18 schreef Sonja27 het volgende:
Wat een zweverig typ.... Ik heb weer een adres opgevraagd van een duitse mjnheer. Met de volgende website (eerst ff je geluid aanzetten ha ha) http://www.schneider-ib.de
Oh mijn god....hahaha!
O help!quote:Op woensdag 26 april 2006 21:18 schreef Sonja27 het volgende:
Wat een zweverig typ.... Ik heb weer een adres opgevraagd van een duitse mjnheer. Met de volgende website (eerst ff je geluid aanzetten ha ha) http://www.schneider-ib.de
Oh mijn god....hahaha!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop