ik mag hopen dat ie iets eerder aan komtquote:
maar wel meerquote:
Jaquote:Op woensdag 26 april 2006 20:17 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
ik mag hopen dat ie iets eerder aan komt
quote:Op woensdag 26 april 2006 20:25 schreef Vava het volgende:
[..]
Ja
En ik spaar tegenwoordig postzegels uit Finland![]()
Jazekerquote:Op woensdag 26 april 2006 20:29 schreef QTPi het volgende:
[..]
Hahahaha, ja maar die zijn ook wel heeeeeeeeeel erg leuk he
![]()
Wow wat een hoeveelheidquote:Op woensdag 26 april 2006 20:43 schreef Sonja27 het volgende:
Vandaag weer 2 off. kaartjes, allebei uit Finland en 1 geweldig leuk tag kaartje ontvangen. Ik zet ze morgen online. Moet ook weer een kaartje versturen... naar Finland!
Mijn kaartje tot nu toe:
[afbeelding]
Leuke history map joh!!!!quote:Op woensdag 26 april 2006 20:43 schreef Sonja27 het volgende:
Vandaag weer 2 off. kaartjes, allebei uit Finland en 1 geweldig leuk tag kaartje ontvangen. Ik zet ze morgen online. Moet ook weer een kaartje versturen... naar Finland!
Mijn kaartje tot nu toe:
[afbeelding]
jij hebt veel te veel leuke adressen, geef ons er ook eens een paarquote:Op woensdag 26 april 2006 20:43 schreef Sonja27 het volgende:
Mijn kaartje tot nu toe:
[afbeelding]
Dit is nog wel grappig, maar dan verder...quote:You are invited to anonymously contribute your secrets. Each secret can be a regret, hope, funny experience, unseen kindness, fantasy, belief, fear, betrayal, erotic desire, feeling, confession, or childhood humiliation. Reveal anything - as long as it is true and you have never shared it with anyone before.
quote:If possible
Create your 4-by-6-inch postcards out of any mailable material or a James Dean postcard![]()
Tips:
Be brief - the fewer words used the better.
Be legible - use big, clear and bold lettering.
Be creative - let the postcard be your canvas. Your secret is safe with me. Get it off your chest. You will feel better.![]()
Aangezien creativiteit niet echt mijn ding is, stuur ik gewoon 1 van de leuke kaartjes die ik al gekocht heb.quote:Don't forget I love James Dean!
Wahahahaaha, lekker landelijkquote:Op woensdag 26 april 2006 21:18 schreef Sonja27 het volgende:
Wat een zweverig typ.... Ik heb weer een adres opgevraagd van een duitse mjnheer. Met de volgende website (eerst ff je geluid aanzetten ha ha) http://www.schneider-ib.de
Oh mijn god....hahaha!
O help!quote:Op woensdag 26 april 2006 21:18 schreef Sonja27 het volgende:
Wat een zweverig typ.... Ik heb weer een adres opgevraagd van een duitse mjnheer. Met de volgende website (eerst ff je geluid aanzetten ha ha) http://www.schneider-ib.de
Oh mijn god....hahaha!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |