zo als MMM al zegt, idd alleen maar een ä, dat is tot nog toe steeds zo geweest, dus zal nu ook wel weer zijn, daarbij is de naam die uit ontstaat behoorlijk Fins, tenminste, zo komt het op mij overquote:Op maandag 8 mei 2006 15:07 schreef Muck het volgende:
Leiviskätie
dat is de straat van het finse meisje waar ik mijn nieuwe kaart naartoe moet sturen, maar wat moet er op de plaats van dat rare tekentje staan?
kan het toch moeilijk zo op de kaart zetten....
Hehehe loop ik naar beneden ligt er een kaartje uit...quote:Op maandag 8 mei 2006 15:43 schreef DuchessX het volgende:
Ik vind het maar spannend, wanneer krijg ik mijn eerste kaartje?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
weer iemand met een leuke locatie, en weer ben ik het nietquote:Op maandag 8 mei 2006 16:27 schreef DuchessX het volgende:
[..]
Hehehe loop ik naar beneden ligt er een kaartje uit...
Finlandom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Maar wel erg leuk, jammer genoeg geen sneeuwlandschapom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik ga dalijk een kaart naar USA en Japan sturen (Leuk Japan!!!)om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
das dan toch weer jammer...quote:Op maandag 8 mei 2006 16:41 schreef Saphira200 het volgende:
Ik mag er een sturen naar Ghanaom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
heeft die gast erop geschreven
more info: noom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
verder kreeg ik vandaag nog een kaart uit oklahoma met op de voorkant een herdenking van een terroristenaanslag.
Op de achterkant staat: I hope you enjoy the cardom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op maandag 8 mei 2006 16:41 schreef Saphira200 het volgende:
verder kreeg ik vandaag nog een kaart uit oklahoma met op de voorkant een herdenking van een terroristenaanslag.
Op de achterkant staat: I hope you enjoy the cardom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Heej Troel,quote:Op maandag 8 mei 2006 17:52 schreef Troel het volgende:
Mijn notebook loopt als een storm! Binnen een dag alle 12 mensenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Nu nog wachten op 2 adressen en mijn boekje kan gaan reizen (oja, eerst nog een leuke halenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.)Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik heb van het weekend van die stickers besteld en dacht net hetzelfdequote:Op maandag 8 mei 2006 19:54 schreef Allan24 het volgende:
Ik doe tegenwoordig standaard op elke verzonden kaart een label met mijn naam en adres, misschien is er wel iemand zo gek om er een terug te sturenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Leukquote:Op maandag 8 mei 2006 18:23 schreef JacMar het volgende:
Hier ook nietsom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Maar wel een swap afgesproken met Elliot...om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ik krijg ook zo'n mooie tekeningJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Een travelling notebook.quote:Op maandag 8 mei 2006 19:21 schreef DuchessX het volgende:
[..]
Heej Troel,
ik heb het niet helemaal gevolgd, wat voor boekje is dat waar je het over hebt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop