zo als MMM al zegt, idd alleen maar een ä, dat is tot nog toe steeds zo geweest, dus zal nu ook wel weer zijn, daarbij is de naam die uit ontstaat behoorlijk Fins, tenminste, zo komt het op mij overquote:Op maandag 8 mei 2006 15:07 schreef Muck het volgende:
Leiviskätie
dat is de straat van het finse meisje waar ik mijn nieuwe kaart naartoe moet sturen, maar wat moet er op de plaats van dat rare tekentje staan?
kan het toch moeilijk zo op de kaart zetten....
Hehehe loop ik naar beneden ligt er een kaartje uit...quote:Op maandag 8 mei 2006 15:43 schreef DuchessX het volgende:
Ik vind het maar spannend, wanneer krijg ik mijn eerste kaartje?
weer iemand met een leuke locatie, en weer ben ik het nietquote:Op maandag 8 mei 2006 16:27 schreef DuchessX het volgende:
[..]
Hehehe loop ik naar beneden ligt er een kaartje uit...
Finland
Maar wel erg leuk, jammer genoeg geen sneeuwlandschap![]()
Ik ga dalijk een kaart naar USA en Japan sturen (Leuk Japan!!!)
das dan toch weer jammer...quote:Op maandag 8 mei 2006 16:41 schreef Saphira200 het volgende:
Ik mag er een sturen naar Ghana![]()
![]()
![]()
![]()
heeft die gast erop geschreven
more info: no![]()
verder kreeg ik vandaag nog een kaart uit oklahoma met op de voorkant een herdenking van een terroristenaanslag.
Op de achterkant staat: I hope you enjoy the card![]()
quote:Op maandag 8 mei 2006 16:41 schreef Saphira200 het volgende:
verder kreeg ik vandaag nog een kaart uit oklahoma met op de voorkant een herdenking van een terroristenaanslag.
Op de achterkant staat: I hope you enjoy the card![]()
Heej Troel,quote:Op maandag 8 mei 2006 17:52 schreef Troel het volgende:
Mijn notebook loopt als een storm! Binnen een dag alle 12 mensen
Nu nog wachten op 2 adressen en mijn boekje kan gaan reizen (oja, eerst nog een leuke halen)
Ik heb van het weekend van die stickers besteld en dacht net hetzelfdequote:Op maandag 8 mei 2006 19:54 schreef Allan24 het volgende:
Ik doe tegenwoordig standaard op elke verzonden kaart een label met mijn naam en adres, misschien is er wel iemand zo gek om er een terug te sturen
Leukquote:Op maandag 8 mei 2006 18:23 schreef JacMar het volgende:
Hier ook niets![]()
Maar wel een swap afgesproken met Elliot...Ik krijg ook zo'n mooie tekening
![]()
![]()
Een travelling notebook.quote:Op maandag 8 mei 2006 19:21 schreef DuchessX het volgende:
[..]
Heej Troel,
ik heb het niet helemaal gevolgd, wat voor boekje is dat waar je het over hebt?
graag gedaan hoorquote:Op dinsdag 9 mei 2006 03:44 schreef Jaguarized het volgende:
Zojuist het kaartje gekregen van Muck!Dankjewel Muck voor je mooie kaartje!
Hij is 7 dagen onderweg geweest.
Oeh dat is ook erg leuk zeg!!!quote:Op dinsdag 9 mei 2006 07:22 schreef Troel het volgende:
[..]
Een travelling notebook.
Die gaat langs verschillende mensen en iedereen schrijft er wat in over een thema.
Als je op het forum van Postcrossing kijkt en je klikt in plaats van het subforum tags op travveling notebooks en round robins dan kun je daar alles terugvinden (daar staat mijn topic ook)quote:Op dinsdag 9 mei 2006 09:56 schreef DuchessX het volgende:
[..]
Oeh dat is ook erg leuk zeg!!!
Heb je meer info/site voor mij?
NL-NZ lijkt sneller te gaan dan andersom!quote:Op dinsdag 9 mei 2006 09:55 schreef Muck het volgende:
[..]
graag gedaan hoor
7 dagen maar! Dat valt me echt heel erg mee!
wat raar....quote:Op dinsdag 9 mei 2006 10:34 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
NL-NZ lijkt sneller te gaan dan andersom!![]()
Nou, maar doen danquote:If you would like to get a thank-you-card from me, just write your address down on the card or send me your address per private message! =)
Oja! Dat topic, ik ben vandaag in de stad gaan kijken wat ze hier verkopen aan NL dingen die ik op kan sturenquote:Op dinsdag 9 mei 2006 18:18 schreef JacMar het volgende:
Die tags zijn best leukIk mag Deventer koek naar Hawaï sturen
![]()
![]()
En ik krijg een rendiersleutelhanger uit Finland![]()
quote:Op dinsdag 9 mei 2006 20:07 schreef Allan24 het volgende:
Een van de kaarten uit de VS is van een 'ad card' tag - krijg ik een kaart van mijn eigen werkgever maar dan in de Verenigde Staten![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |