graag gedaan hoorquote:Op dinsdag 9 mei 2006 03:44 schreef Jaguarized het volgende:
Zojuist het kaartje gekregen van Muck!Dankjewel Muck voor je mooie kaartje!
Hij is 7 dagen onderweg geweest.
Oeh dat is ook erg leuk zeg!!!quote:Op dinsdag 9 mei 2006 07:22 schreef Troel het volgende:
[..]
Een travelling notebook.
Die gaat langs verschillende mensen en iedereen schrijft er wat in over een thema.
Als je op het forum van Postcrossing kijkt en je klikt in plaats van het subforum tags op travveling notebooks en round robins dan kun je daar alles terugvinden (daar staat mijn topic ook)quote:Op dinsdag 9 mei 2006 09:56 schreef DuchessX het volgende:
[..]
Oeh dat is ook erg leuk zeg!!!
Heb je meer info/site voor mij?
NL-NZ lijkt sneller te gaan dan andersom!quote:Op dinsdag 9 mei 2006 09:55 schreef Muck het volgende:
[..]
graag gedaan hoor
7 dagen maar! Dat valt me echt heel erg mee!
wat raar....quote:Op dinsdag 9 mei 2006 10:34 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
NL-NZ lijkt sneller te gaan dan andersom!![]()
Nou, maar doen danquote:If you would like to get a thank-you-card from me, just write your address down on the card or send me your address per private message! =)
Oja! Dat topic, ik ben vandaag in de stad gaan kijken wat ze hier verkopen aan NL dingen die ik op kan sturenquote:Op dinsdag 9 mei 2006 18:18 schreef JacMar het volgende:
Die tags zijn best leukIk mag Deventer koek naar Hawaï sturen
![]()
![]()
En ik krijg een rendiersleutelhanger uit Finland![]()
quote:Op dinsdag 9 mei 2006 20:07 schreef Allan24 het volgende:
Een van de kaarten uit de VS is van een 'ad card' tag - krijg ik een kaart van mijn eigen werkgever maar dan in de Verenigde Staten![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |