Ik zag toevallig dat deel 13 vol was, dus ik checkte voor een nieuw topic maar dat was er nog niet... dus vandaar even gauw aangemaaktquote:Op vrijdag 26 mei 2006 00:44 schreef JacMar het volgende:
Sorry wist even niet zo goed hoe ik een nieuwe moest openenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik was al bezig met Vava om een leuke TT te verzinnen, maar is niet meer nodigom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Gefixt!quote:Op vrijdag 26 mei 2006 00:44 schreef Saphira200 het volgende:
Euh, bij mij werkt de link naar "De PTT weet raad" niet, (en het is trouwens ook de TPGom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.)Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
We hebben er al een klaar staan voor de volgende keerquote:Op vrijdag 26 mei 2006 00:51 schreef Allan24 het volgende:
[..]
Ik zag toevallig dat deel 13 vol was, dus ik checkte voor een nieuw topic maar dat was er nog niet... dus vandaar even gauw aangemaaktom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Bedenk er trouwens maar vast een voor deel 15om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
[..]
HIj stond klaar en toen liep mijn computer vastquote:Op vrijdag 26 mei 2006 00:44 schreef JacMar het volgende:
Sorry wist even niet zo goed hoe ik een nieuwe moest openenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik was al bezig met Vava om een leuke TT te verzinnen, maar is niet meer nodigom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Inderdaad! Die bewaren wequote:Op vrijdag 26 mei 2006 00:54 schreef JacMar het volgende:
[..]
We hebben er al een klaar staan voor de volgende keerom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Leuk he! Ik zal ook eens zo'n wishlist makenquote:Op vrijdag 26 mei 2006 01:29 schreef Sonja27 het volgende:
Toch handig die wishlist dingen. Mensen gaan ook echt zoeken voor je. Net weer twee berichtjes! Iemand heeft tornado kaartjes voor me en een ander heeft een vulkanen kaart! Toffe mensen daar! (De mensen op dit forum ook hoor!)om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Jij ook alquote:Op vrijdag 26 mei 2006 01:37 schreef JacMar het volgende:
Ik ben aan het azen op een leuke tagom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik zie hetquote:Op vrijdag 26 mei 2006 01:42 schreef Allan24 het volgende:
Ik heb net een nieuwe tag gestart!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 26 mei 2006 01:51 schreef Allan24 het volgende:
LOL ja ook dat, ik heb het in de gatenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.ik heb te veel kaarten en daarbij nog eens een SHITLOAD aan postzegels besteldJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.ik zou een paard naar Brazilie kunnen sturen, bij wijze van spreken!Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zou haar gezicht wel willen zien als ze de kaart openmaaktquote:Op vrijdag 26 mei 2006 02:03 schreef Allan24 het volgende:
Speaking of whom, ik ben benieuwd of ze m'n thee al gehad heeftom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Leuk idee! Zeker in Zeeland zullen daar best wel kaarten van te vinden zijnquote:Op vrijdag 26 mei 2006 02:20 schreef Vava het volgende:
Ik heb net ook een tag geopendom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.klederdrachtJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop