Als je wil kan ik er wel ff foto's van maken. Niet dat ik je niet geloof hoor, maar dan kunnen we kijk en vergelijk doenquote:Ik heb vandaag ook twee kaartjes van Chat_noir ontvangen, maar het viel me juist op dat het een heel ander handschrift en hele andere schrijfstijl is. Verder heb ik niks ontvangen vandaag, ik heb er wel 10 op de bus laten doen door m'n huisgenoot.
doen de modjesquote:Op dinsdag 30 mei 2006 15:14 schreef _Boo_ het volgende:
Weet iemand hoe ik zo'n icoontje erbij krijg
Join te club.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 14:10 schreef Klonk het volgende:
Jag, hier zit nog een ex tpg medewerker, zojuist gehoord dat ik geen contractverlenging krijg
m'n uitvallen door de gezellige paniekaanvallenquote:Op dinsdag 30 mei 2006 15:25 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Join te club.![]()
Wat is de reden voor geen verlenging?
quote:Op dinsdag 30 mei 2006 15:26 schreef Klonk het volgende:
[..]
m'n uitvallen door de gezellige paniekaanvallen
lekker is datquote:Op dinsdag 30 mei 2006 15:26 schreef Klonk het volgende:
[..]
m'n uitvallen door de gezellige paniekaanvallen
tja, niet echt nee, maar goed ik begrijp hem ook wel, in onze wereld (chauffeur) is het wat handiger om personeel te hebben wat geen rare dingen doetquote:Op dinsdag 30 mei 2006 15:28 schreef Troel het volgende:
He shit Klonk. Alsof je zelf voor die aanvallen kiest
da's nog een optie idd, al was ik niet rechtstreeks in dienst bij tpg maar via een subcoquote:
Nou, zeg maar tegen je baas dat ik je graag als mijn postbode/pakketbezorger of wat je dan ook bent wil!quote:Op dinsdag 30 mei 2006 15:29 schreef Klonk het volgende:
[..]
tja, niet echt nee, maar goed ik begrijp hem ook wel, in onze wereld (chauffeur) is het wat handiger om personeel te hebben wat geen rare dingen doet, al was het alleen maar voor de chauffeur zelf, maar goed, we overleven het op de een of andere manier wel
terug naar de kaartjes![]()
en dan in paniek alle post in de gracht flikkeren?quote:
och, dat valt wel mee, ik ben daar vrij open in, heb dat wel geleerd, dat het in de bovenkamer niet allemaal even soepel gaat is voor mij nu even normaal als griep of een gebroken been ofzo, het hoort allemaal bij de wonderen van het menselijk lichaamquote:Op dinsdag 30 mei 2006 15:36 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
en dan in paniek alle post in de gracht flikkeren?
niet dat ik ook maar enig idee heb hoe zijn paniek aanvallen gaan, maar toch...
daarbij meen ik zijn vorige post op te maken dat hij niet echt de behoefte heeft om het hier te bespreken....
even normaal als een gebroken beenquote:Op dinsdag 30 mei 2006 15:38 schreef Klonk het volgende:
[..]
och, dat valt wel mee, ik ben daar vrij open in, heb dat wel geleerd, dat het in de bovenkamer niet allemaal even soepel gaat is voor mij nu even normaal als griep of een gebroken been ofzo, het hoort allemaal bij de wonderen van het menselijk lichaam![]()
Nou ja ik vind het wel jammer hoor. Als je als postbode aan de slag kan en je wil het graag, dan zou ik daar eens over nadenken.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 15:36 schreef Klonk het volgende:
[..]
da's nog een optie idd, al was ik niet rechtstreeks in dienst bij tpg maar via een subco
Haha...trekdrop is zwaar hequote:Op dinsdag 30 mei 2006 15:54 schreef Vava het volgende:
Ik heb vandaag snoep voor de candyswap gekocht, trekdrop en oudhollandse snoepjes. Er gaat een envelop naar Japan (moesten gelijk 5 postzegels van 85 cent op) en een envelop naar Finland.
Ik was ook van plan trekdrop te kopenquote:Op dinsdag 30 mei 2006 15:54 schreef Vava het volgende:
Ik heb vandaag snoep voor de candyswap gekocht, trekdrop en oudhollandse snoepjes. Er gaat een envelop naar Japan (moesten gelijk 5 postzegels van 85 cent op) en een envelop naar Finland.
Ben benieuwd wat ik voor snoep krijg!
Verder ben ik ook heel benieuwd naar het handschrift van Chat_Noir, hij zou mij ook wat sturen.
O grappig, nu zie ik dat jij het georganiseerd hebtquote:Op dinsdag 30 mei 2006 19:40 schreef Fannetje het volgende:
Vandaag een berichtje gehad dat mijn kaartje naar Engeland is aangekomen.
Verder helemaal geen bedankje erbij ofzo, dat vind ik zo stomZeg dan op z'n minst "Thanks for your card" oid.
Doet heel Fok! mee aan die Candy Swap ofzo?Ik heb mijn pakketjes vandaag op de post gedaan. Overigens wel een hoop geregel, zo'n candy swap organiseren, vooral met de adressen mixen enzo, ervoor zorgen dat niemand 2 dingen uit hetzelfde land krijgt.
Marjol dus, da's mijn IRL naamquote:Op dinsdag 30 mei 2006 19:51 schreef Vava het volgende:
[..]
O grappig, nu zie ik dat jij het georganiseerd hebtik wist niet wie jij was op PC
![]()
Kloptquote:Ik was blij dat ik eindelijk een candyswap tegenkwam die nog niet gesloten was, dan weet jij ook als enige uit welke landen ik snoep ga krijgen!
Dat is inderdaad netjes! Ik zal maar niet zeggen wat ik morgen de deur uit ga doenquote:Op dinsdag 30 mei 2006 21:11 schreef brighton het volgende:
Ik kan me deze week echt goed inhouden.
Iemand die m'n kaartje had ontvangen, bedankte me en zei dat ik haar nog maar eens moest taggen. Berichtje terug gestuurd dat ik er deze week even niet aan begin omdat ik dan téveel aan postzegels en kaartjes uitgeef, kreeg ik weer een berichtje terug dat ze me dan zo wel een kaartje zou sturen...naja, die krijgt dan nog een kaartje terug. Drie dingen die de deur uitgaan dus deze week...nah, dat vind ik netjes
Okayquote:Op dinsdag 30 mei 2006 20:06 schreef Fannetje het volgende:
[..]
Marjol dus, da's mijn IRL naam
[..]
Klopt![]()
quote:Op dinsdag 30 mei 2006 22:19 schreef Allan24 het volgende:
Morgen nog twee de deur uit, en dat brengt het totaal voor de afgelopen drie dagen op 30 ofzo
quote:I love to send & get postcards
quote:Op dinsdag 30 mei 2006 23:03 schreef Saphira200 het volgende:
Twee nieuwe adressen aangevraags; Braziliė en Duitsland, Eentje heeft in haar profiel staan
[..]
![]()
Nouja, ik moest lachen om de hoeveeheid/namen/combinatie van de verschillende diersoortenquote:we have two dogs (Poju and Deea), a cat (Vito), Richardson's ground squirrels (Laura and Leevi), guinea pigs (Aaliah and Örebro), a hamster (Hannibal), aquarium fish, frogs, a tortoise and crawfish.![]()
je weet wat de kleur van mijn haar isquote:Op woensdag 31 mei 2006 00:54 schreef Allan24 het volgende:
Haha, ja 't is even wennen sinds er een [afbeelding] voor staat
Ik hou van Walesquote:Op woensdag 31 mei 2006 15:03 schreef Klonk het volgende:
en dit is nog maar een deel van het adres
8 Yr Odyn
Trefechan
Aberystwyth
Ceredigion
The only gay in the villagequote:Op woensdag 31 mei 2006 15:40 schreef brighton het volgende:
Hoefde 'ie niet naar Daffyd in Llandewi Breffi?
Om het Llandewi Gay Rugby team samen te stellenquote:Op woensdag 31 mei 2006 15:46 schreef Klonk het volgende:
[..]
The only gay in the village![]()
laatst was er een sketch waarin iedereen in de kroeg in eens gay was, oude mannetjes die graag fisten enzo, briljant![]()
je had hem misschien beter kunnen uitprinten en opplakkenquote:
ik heb m'n printer een jaar na de interne verhuizing nog steeds niet aangeslotenquote:Op woensdag 31 mei 2006 16:13 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
je had hem misschien beter kunnen uitprinten en opplakken
Da's er ook een van het forum, die Poju is de witte hond die in de sneeuw staat op haar avatar! Ik geloof dat het miia is of anders meemu...quote:Op dinsdag 30 mei 2006 23:08 schreef Vava het volgende:
[..]
bij mij ook een grappige![]()
[..]
Nouja, ik moest lachen om de hoeveeheid/namen/combinatie van de verschillende diersoorten
Ja, das miiaquote:Op woensdag 31 mei 2006 16:40 schreef p-etr-a het volgende:
[..]
Da's er ook een van het forum, die Poju is de witte hond die in de sneeuw staat op haar avatar! Ik geloof dat het miia is of anders meemu...
quote:Hi there
Now...what shall I say...this frog is _scary_ ;-))
And I have to promise that I´m never tag anyone on this tag ;-))
My daughter tryed to calm me down..when I was terrified about this photo :-)) (she like it and she is going to put it on her wall)
So I think that I´m never _ever_ go to her room :-))
But hey...we shall see on the other forums and maybe we could send some other "terrified" card. Thanks for this one...very much, really ;-))
I send my best to you and take care!
Daar ben ik nog steeds niet aan toe gekomenquote:Op donderdag 1 juni 2006 00:58 schreef Sonja27 het volgende:
Mijn kaartjes heb ik ook weer allemaal online staan!
Klik
Johquote:Op donderdag 1 juni 2006 01:00 schreef Muck het volgende:
Ik ben ook bezig met een travelling notebook
weet ikquote:Op donderdag 1 juni 2006 01:01 schreef Vava het volgende:
[..]
JohDankzij jou ga ik er dus ook een doen
ben wel benieuwd! Moet ik alleen wel even een week uitzoeken waarin ik veel te doen heb
![]()
quote:
Die moet ik echt eens gaan bekijken in het echie zeg maar! Wat een sprookje man! Echt net uit een of andere film! Maar hij bestaat gewoon echt!quote:Op donderdag 1 juni 2006 01:12 schreef Vava het volgende:
Ik kan me aardig inhouden tot nu toe vandaagalleen vanmorgen een toen ik heel vroeg wakker was
Sonja, jij hebt ook een mooie kaart van Neuschwanstein!
Ik heb ook een kaart daarvan, zo mooi! Echt een sprookje iddquote:Op donderdag 1 juni 2006 03:01 schreef Sonja27 het volgende:
[..]
Die moet ik echt eens gaan bekijken in het echie zeg maar! Wat een sprookje man! Echt net uit een of andere film! Maar hij bestaat gewoon echt!
het uitzicht ook, een van de weinige plekken op deze aardkloot die ik ook nog wel een tweede keer zou willen bezoekenquote:Op donderdag 1 juni 2006 10:44 schreef Klonk het volgende:
Neuschwanstein bestaat echt, is in het echt net zo mooi
En een nieuwe dag, met nieuwe kansen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |