O grappig, nu zie ik dat jij het georganiseerd hebtquote:Op dinsdag 30 mei 2006 19:40 schreef Fannetje het volgende:
Vandaag een berichtje gehad dat mijn kaartje naar Engeland is aangekomen.
Verder helemaal geen bedankje erbij ofzo, dat vind ik zo stomZeg dan op z'n minst "Thanks for your card" oid.
Doet heel Fok! mee aan die Candy Swap ofzo?Ik heb mijn pakketjes vandaag op de post gedaan. Overigens wel een hoop geregel, zo'n candy swap organiseren, vooral met de adressen mixen enzo, ervoor zorgen dat niemand 2 dingen uit hetzelfde land krijgt.
Marjol dus, da's mijn IRL naamquote:Op dinsdag 30 mei 2006 19:51 schreef Vava het volgende:
[..]
O grappig, nu zie ik dat jij het georganiseerd hebtik wist niet wie jij was op PC
![]()
Kloptquote:Ik was blij dat ik eindelijk een candyswap tegenkwam die nog niet gesloten was, dan weet jij ook als enige uit welke landen ik snoep ga krijgen!
Dat is inderdaad netjes! Ik zal maar niet zeggen wat ik morgen de deur uit ga doenquote:Op dinsdag 30 mei 2006 21:11 schreef brighton het volgende:
Ik kan me deze week echt goed inhouden.
Iemand die m'n kaartje had ontvangen, bedankte me en zei dat ik haar nog maar eens moest taggen. Berichtje terug gestuurd dat ik er deze week even niet aan begin omdat ik dan téveel aan postzegels en kaartjes uitgeef, kreeg ik weer een berichtje terug dat ze me dan zo wel een kaartje zou sturen...naja, die krijgt dan nog een kaartje terug. Drie dingen die de deur uitgaan dus deze week...nah, dat vind ik netjes
Okayquote:Op dinsdag 30 mei 2006 20:06 schreef Fannetje het volgende:
[..]
Marjol dus, da's mijn IRL naam
[..]
Klopt![]()
quote:Op dinsdag 30 mei 2006 22:19 schreef Allan24 het volgende:
Morgen nog twee de deur uit, en dat brengt het totaal voor de afgelopen drie dagen op 30 ofzo
quote:I love to send & get postcards
quote:Op dinsdag 30 mei 2006 23:03 schreef Saphira200 het volgende:
Twee nieuwe adressen aangevraags; Brazilië en Duitsland, Eentje heeft in haar profiel staan
[..]
![]()
Nouja, ik moest lachen om de hoeveeheid/namen/combinatie van de verschillende diersoortenquote:we have two dogs (Poju and Deea), a cat (Vito), Richardson's ground squirrels (Laura and Leevi), guinea pigs (Aaliah and Örebro), a hamster (Hannibal), aquarium fish, frogs, a tortoise and crawfish.![]()
je weet wat de kleur van mijn haar isquote:Op woensdag 31 mei 2006 00:54 schreef Allan24 het volgende:
Haha, ja 't is even wennen sinds er een [afbeelding] voor staat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |