Ik hou van Walesquote:Op woensdag 31 mei 2006 15:03 schreef Klonk het volgende:
en dit is nog maar een deel van het adres
8 Yr Odyn
Trefechan
Aberystwyth
Ceredigion
The only gay in the villagequote:Op woensdag 31 mei 2006 15:40 schreef brighton het volgende:
Hoefde 'ie niet naar Daffyd in Llandewi Breffi?
Om het Llandewi Gay Rugby team samen te stellenquote:Op woensdag 31 mei 2006 15:46 schreef Klonk het volgende:
[..]
The only gay in the village![]()
laatst was er een sketch waarin iedereen in de kroeg in eens gay was, oude mannetjes die graag fisten enzo, briljant![]()
je had hem misschien beter kunnen uitprinten en opplakkenquote:
ik heb m'n printer een jaar na de interne verhuizing nog steeds niet aangeslotenquote:Op woensdag 31 mei 2006 16:13 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
je had hem misschien beter kunnen uitprinten en opplakken
Da's er ook een van het forum, die Poju is de witte hond die in de sneeuw staat op haar avatar! Ik geloof dat het miia is of anders meemu...quote:Op dinsdag 30 mei 2006 23:08 schreef Vava het volgende:
[..]
bij mij ook een grappige![]()
[..]
Nouja, ik moest lachen om de hoeveeheid/namen/combinatie van de verschillende diersoorten
Ja, das miiaquote:Op woensdag 31 mei 2006 16:40 schreef p-etr-a het volgende:
[..]
Da's er ook een van het forum, die Poju is de witte hond die in de sneeuw staat op haar avatar! Ik geloof dat het miia is of anders meemu...
quote:Hi there
Now...what shall I say...this frog is _scary_ ;-))
And I have to promise that I´m never tag anyone on this tag ;-))
My daughter tryed to calm me down..when I was terrified about this photo :-)) (she like it and she is going to put it on her wall)
So I think that I´m never _ever_ go to her room :-))
But hey...we shall see on the other forums and maybe we could send some other "terrified" card. Thanks for this one...very much, really ;-))
I send my best to you and take care!
Daar ben ik nog steeds niet aan toe gekomenquote:Op donderdag 1 juni 2006 00:58 schreef Sonja27 het volgende:
Mijn kaartjes heb ik ook weer allemaal online staan!
Klik
Johquote:Op donderdag 1 juni 2006 01:00 schreef Muck het volgende:
Ik ben ook bezig met een travelling notebook
weet ikquote:Op donderdag 1 juni 2006 01:01 schreef Vava het volgende:
[..]
JohDankzij jou ga ik er dus ook een doen
ben wel benieuwd! Moet ik alleen wel even een week uitzoeken waarin ik veel te doen heb
![]()
quote:
Die moet ik echt eens gaan bekijken in het echie zeg maar! Wat een sprookje man! Echt net uit een of andere film! Maar hij bestaat gewoon echt!quote:Op donderdag 1 juni 2006 01:12 schreef Vava het volgende:
Ik kan me aardig inhouden tot nu toe vandaagalleen vanmorgen een toen ik heel vroeg wakker was
Sonja, jij hebt ook een mooie kaart van Neuschwanstein!
Ik heb ook een kaart daarvan, zo mooi! Echt een sprookje iddquote:Op donderdag 1 juni 2006 03:01 schreef Sonja27 het volgende:
[..]
Die moet ik echt eens gaan bekijken in het echie zeg maar! Wat een sprookje man! Echt net uit een of andere film! Maar hij bestaat gewoon echt!
het uitzicht ook, een van de weinige plekken op deze aardkloot die ik ook nog wel een tweede keer zou willen bezoekenquote:Op donderdag 1 juni 2006 10:44 schreef Klonk het volgende:
Neuschwanstein bestaat echt, is in het echt net zo mooi
En een nieuwe dag, met nieuwe kansen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |