Klopt jaquote:
Dat is zo.. Ik las ergens op het forum dat een Fins persoon (weet niet meer of het man of vrouw was) het jammer vond dat hij/zij telkens commentaar kreeg, iets in de trant van 'again Finland!'. Dus ik doe ook wel m'n best om enthousiast te blijven. Tenslotte vind ik het ook niet leuk als ik te horen krijg 'again the Netherlands' en kunnen zij er niets aan doen. Maar ik ben er toch klaar mee denk ik.. Alhoewel ik vorige week een kaart uit Panama kreeg en dat vond ik toch wel weer bijzonderquote:Op zaterdag 29 juli 2006 21:25 schreef Vava het volgende:
Tsja, aan de ene kant wel jammer dat er zoveel Finnen zijn. Aan de andere kant, ze doen ook hun best om een mooie kaart te sturen en een leuk stukje op de kaart te schrijven![]()
En er zijn ook veel Nederlanders
Die naar Australië is aangekomenquote:Op zondag 30 juli 2006 08:00 schreef Allan24 het volgende:
Het gaat redelijk voorspoedig wat betreft de reistijden!
NL-16749 germaine Australia 25 Jul, 2006 5 Travelling Lost the address?
NL-17109 alma_hki Finland 27 Jul, 2006 3 Travelling Lost the address?
NL-17125 Sneeweisz Germany 28 Jul, 2006 2 Travelling Lost the address?
NL-17217 CarolinaRen United States of America 29 Jul, 2006 1 Travelling Lost the address?
NL-17289 Marty United States of America 30 Jul, 2006 0 Travelling Lost the address?
Die van mij naar Australie heeft er 8 dagen over gedaan.quote:Op maandag 31 juli 2006 10:08 schreef Allan24 het volgende:
[..]
Die naar Australië is aangekomennieuw adres aangevraagd: Iran!
![]()
![]()
Jij bent echt ergquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |