Ik was er natuurlijk nog nooit in geweest dus ik wist niet wat ik kon verwachtten.quote:Op zondag 27 mei 2007 10:59 schreef Vava het volgende:
Dat je dat durfdeom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op zondag 27 mei 2007 11:13 schreef Smittend het volgende:
[..]
Ik was er natuurlijk nog nooit in geweest dus ik wist niet wat ik kon verwachtten.
Het moet een kinderritje zijn dus ik dacht dat ie niet al te heftig zou zijn.
En ik moest en zou die attractie gewoon zien.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik weet niet of ik er nog eens in zou gaan...misschien een keer voordat we gaan eten.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Goed dat ze nu eindelijk aangeven als het forum even offline is! De taalfoutjes nemen we voor liefquote:The postcrossing forum is movving to a new home.
Please come back in a few minutes while the forum unpacks.
Wat raarquote:Op zondag 27 mei 2007 12:04 schreef Fannetje het volgende:
Ik stuurde gisteren een verlaat pakje naar Moldavië en moest het "buiten Europa tarief" betalen, terwijl Moldavië volgens mij toch echt bij Europa hoort... maar op haar lijstje stond het zo, dus gebeurde het zo.
Nou ja, echt veel scheelde het niet (1,25), maar toch een beetje vreemd.
Verder geen post gisteren, maar wel eindelijk de vier kaarten op de post gedaan die al een week onderweg hadden moeten zijnom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ja ze zit in groep 3 en gaat na de zomervakantie naar groep 4quote:Op zondag 27 mei 2007 12:50 schreef Fannetje het volgende:
Gefeliciteerd, QTPi! Zeven is al een hele leeftijd. Zit ze in groep 3?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op zaterdag 26 mei 2007 19:22 schreef Fannetje het volgende:
[..]
Londen is zo gaaf in decemberom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Het kan echtquote:Op zondag 27 mei 2007 17:01 schreef Allan24 het volgende:
Enne, die TT....om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.ik zie mezelf al staan, bij het postkantoor, "Mag ik een velletje zaadzegels?"Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op zondag 27 mei 2007 17:01 schreef Allan24 het volgende:
Uit het vorige topic:
[..]om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Enne, die TT....om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.ik zie mezelf al staan, bij het postkantoor, "Mag ik een velletje zaadzegels?"Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Enne, QTPiom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.feliJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
En ook gisteren regende het.quote:Op zondag 27 mei 2007 17:21 schreef Vava het volgende:
Londen in december was bij mij regenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Morgen over drie weken ga ik Londen in juni testenJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
[..]
Het kan echtom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop