Ik wilde al gaan vragen waar je het vandaan had maar dat is niet meer nodigquote:Op donderdag 15 februari 2007 12:02 schreef Jaguarized het volgende:
Verklaring van de TT: http://www.drbobby.nl/
whehehequote:Op donderdag 15 februari 2007 12:05 schreef Jaguarized het volgende:
Ja ik wilde posten in het vorige deel maar toen was ie ineens op slot.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
dank jequote:Tof lijstje!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
neuh, maar het zou zo mooi staan op mijn history mapquote:Op donderdag 15 februari 2007 11:54 schreef Tammymara het volgende:
Enne, Muck, een kaartje uit Afrika?
Hebben ze daar brievenbussen danom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op donderdag 15 februari 2007 12:08 schreef buzzer het volgende:
en centraalom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op donderdag 15 februari 2007 14:37 schreef Jaguarized het volgende:
Smittend is van het vrouwelijke geslacht!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ik dacht altijd dat Smittend een man was.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Hallo... je land is zo'n beetje ONTDEKT door een zeevarende natie, namelijk Nederland... enig idee hoe die Hollanders daar kwamen? Heus niet per trein of vliegtuigquote:Thanks. I'd like to visit Amsterdam one day.
I didn't know there were beaches in Holland. (I'm not very good with geography).
cheers,
Vicki.
quote:Op donderdag 15 februari 2007 19:19 schreef Allan24 het volgende:
Kaartje naar Australië is aangekomenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ze schrijft:
[..]
Hallo... je land is zo'n beetje ONTDEKT door een zeevarende natie, namelijk Nederland... enig idee hoe die Hollanders daar kwamen? Heus niet per trein of vliegtuigom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.en wij zouden geen strand hebben?Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop