Ja ,donequote:Op donderdag 2 december 2010 17:58 schreef Arcee het volgende:
Post hier je macht van 2 postaantal
Mag deze naar MEN? Toen ik het topic opende bestond MEN nog niet.
donequote:Op vrijdag 3 december 2010 12:45 schreef Jannuk het volgende:
CUM #6: 18+ van Rotten, Ogrish, YNC, Uncoverreality......
Mag deze weer tussen de centrale topics?
quote:Op dinsdag 7 december 2010 20:08 schreef Trava het volgende:
[..]
Ik had je al gewaarschuwd he, wacht maar. Februari ben je K.O ik kom je persoonlijk bezoeken in Zwolle.
quote:Op dinsdag 7 december 2010 20:10 schreef Trava het volgende:
[..]
En dan ga je zoomdat je keel open ligt.
quote:Op dinsdag 7 december 2010 20:21 schreef Trava het volgende:
Hahaha, AP je bent zielig man.. Mij beetje reporten, huillie.
Ik denk niet dat je dit gaat overleven.
Dit gaat niet te ver. Ik heb niet gezegd dat ik zijn keel open leg. En ik heb niet gezegd dat die K.O gaat door mij.quote:Op dinsdag 7 december 2010 20:10 schreef AdvancedPower het volgende:
Ik vind bijna alles kunnen. Maar dit gaat te ver:
[..]
[..]
Daar heb je gelijk in.quote:Op dinsdag 7 december 2010 20:34 schreef BrandX het volgende:
jullie kunnen natuurlijk ook gewoon overwegen om NIET te reageren op elkaar. Dan scheelt zo enorm veel!
Door te reageren maak je jezelf onderdeel van het probleem, don't! Zo zonde!
Ik zie het probleem wel, en ik weet ook bij wie het probleem ligt.quote:Op dinsdag 7 december 2010 20:20 schreef Trava het volgende:
[..]
Dit gaat niet te ver. Ik heb niet gezegd dat ik zijn keel open leg. En ik heb niet gezegd dat die K.O gaat door mij.
Ik kan hem ook bezoeken om een joint te roken en dat die daardoor K.O gaat.
Ik zie het probleem niet.
je weet wel meer nietquote:Op dinsdag 7 december 2010 20:36 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in.
Maar je kan het ook zo zien, AP verstoord de openbare orde, maar dan op het forum.
Beetje raar dat ik niet zie dat hij op zijn gedrag wordt aangesproken.
quote:Op dinsdag 7 december 2010 20:20 schreef Trava het volgende:
[..]
Dit gaat niet te ver. Ik heb niet gezegd dat ik zijn keel open leg. En ik heb niet gezegd dat die K.O gaat door mij.
Ik kan hem ook bezoeken om een joint te roken en dat die daardoor K.O gaat.
Ik zie het probleem niet.
Ik zie het probleem niet, ik ben geen slechte bijdrage aan dit forum tenzij het uitgelokt wordt. Als je naar mijn posthistorie kijkt ben ik ook geen baggeraar. Waarom ben ik dan nog zo slecht volgens jou?quote:Op dinsdag 7 december 2010 20:37 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik zie het probleem wel, en ik weet ook bij wie het probleem ligt.
Jouw gedrag op het forum is niet bevorderlijk voor je postrechten.
en jij denkt dat dat wat helpt? Ik probeer echt zijn posts te negeren, maar dat lukt mij niet altijd en ik schiet al snel in de verdediging...quote:Op dinsdag 7 december 2010 20:34 schreef BrandX het volgende:
jullie kunnen natuurlijk ook gewoon overwegen om NIET te reageren op elkaar. Dan scheelt zo enorm veel!
Door te reageren maak je jezelf onderdeel van het probleem, don't! Zo zonde!
gewoon niet lezen en doorlopen/postenquote:Op dinsdag 7 december 2010 20:41 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
en je denkt dat dat wat helpt? Ik probeer
[..]
[..]
[..]
en jij denkt dat dat wat helpt? Ik probeer echt zijn posts te negeren, maar dat lukt mij niet altijd en ik schiet al snel in de verdediging...
er zijn grenzen ook voor jou, en die ben je behoorlijk aan het overschrijden.quote:Op dinsdag 7 december 2010 20:40 schreef Trava het volgende:
[..]
Ik zie het probleem niet, ik ben geen slechte bijdrage aan dit forum tenzij het uitgelokt wordt. Als je naar mijn posthistorie kijkt ben ik ook geen baggeraar. Waarom ben ik dan nog zo slecht volgens jou?
Waarom zeg je dit niet tegen AP? Hij loopt hier te kankeren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |