Dit was voor ONZ een gedeelte uit een eigengemaakt topic. Maar het gaat hier over dandybleuquote:Op dinsdag 7 december 2010 20:16 schreef CantFazeMe het volgende:
Stevenmac als mod? Lijkt mij niet lachen, hij kan er niet mee overweg.
quote:Op dinsdag 7 december 2010 20:15 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Je moet lager bukken voor die komkommer.
Stop over die heikneuter.quote:Op dinsdag 7 december 2010 20:17 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dit was voor ONZ een gedeelte uit een eigengemaakt topic. Maar het gaat hier over dandybleu
Hij heeft het niet verdient, dat heeft niks te maken dat IK hem terug wil.quote:Op dinsdag 7 december 2010 20:14 schreef beelz het volgende:
Waarom zou je die spaz terugwillen?
TS faalt in leven.
Goede bijdrage!quote:Op dinsdag 7 december 2010 20:15 schreef robin007bond het volgende:
http://www.PetitionOnline.com/239q9w02/petition.html
Heb de petitie op een andere site gezet.
Graftyfuskanker zelf even een eind op uit dit topic. We weten nu wel dat je jaloers bent op dandybleu vanwege alle aandacht die hij krijgt en de weinige aandacht die jij kreeg na je verbanning. Dit topic gaat over dandybleu, niet over jou.quote:
Wat een idiootquote:Op dinsdag 7 december 2010 20:10 schreef Trava het volgende:
[..]
En dan ga je zoomdat je keel open ligt.
Hij heeft het wel verdiend.quote:Op dinsdag 7 december 2010 20:17 schreef Trava het volgende:
[..]
Hij heeft het niet verdient, dat heeft niks te maken dat IK hem terug wil.
quote:Op dinsdag 7 december 2010 20:15 schreef robin007bond het volgende:
http://www.PetitionOnline.com/239q9w02/petition.html
Heb de petitie op een andere site gezet.
quote:Op dinsdag 7 december 2010 20:18 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Graftyfuskanker zelf even een eind op uit dit topic. We weten nu wel dat je jaloers bent op dandybleu vanwege alle aandacht die hij krijgt en de weinige aandacht die jij kreeg na je verbanning. Dit topic gaat over dandybleu, niet over jou.
quote:
.. Nee.quote:
Beetje proberen mijn titel FB huillie over proberen te nemen, alleen ik heb recht op die titelquote:Op dinsdag 7 december 2010 20:18 schreef schommelstoel het volgende:
[{(GC)}] Feedback
AP, schijnheil.
Snel rennen richting papa en mama?
Je snapt het niet AP.quote:
Nu is het wachten op Dandyredquote:
hou eens op nou!quote:Op dinsdag 7 december 2010 20:21 schreef Trava het volgende:
Hahaha, AP je bent zielig man.. Mij beetje reporten, huillie.
Ik denk niet dat je dit gaat overleven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |