quote:Deze petitie heeft status concept en is daarom niet ondertekenbaar.
quote:Op dinsdag 7 december 2010 19:51 schreef dandybIeu het volgende:
ja dus rot op met je petitie ik wil advancedpower z'n hoofd op m'n kachel...
kutkloonquote:Op dinsdag 7 december 2010 19:51 schreef dandybIeu het volgende:
Haha de lulquote:Op dinsdag 7 december 2010 19:51 schreef dandybIeu het volgende:
Ik zit al de hele tijd te kijken waar de spelfout zit, maar volgens mij is dit 'm echt.quote:Op dinsdag 7 december 2010 19:51 schreef dandybIeu het volgende:
hoofdletterquote:Op dinsdag 7 december 2010 19:54 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Ik zit al de hele tijd te kijken waar de spelfout zit, maar volgens mij is dit 'm echt.![]()
ik was echt blij man, echt blij. ik geloofde het. klootzakquote:Op dinsdag 7 december 2010 19:51 schreef dandybIeu het volgende:
quote:Op dinsdag 7 december 2010 19:55 schreef Trava het volgende:
Petitie fixxed. Maar gasten dit is serieus. Jullie verzieken het en daardoor komt Dandy juist NIET terug.
Joden dat jullie zijn.
quote:Deze petitie heeft status ondertekenbaar maken en is daarom niet ondertekenbaar.
Kijk zijn posthistory eens.quote:Op dinsdag 7 december 2010 19:54 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Ik zit al de hele tijd te kijken waar de spelfout zit, maar volgens mij is dit 'm echt.![]()
De naam zegt me niets.quote:Op dinsdag 7 december 2010 19:58 schreef Spaghettivreter het volgende:
Van mij hoeft 'ie niet terug te komen.... overgewaardeerde kutuser.
Uw petitie ligt nu bij ons ter beoordeling. Als uw petitie aan de spelregels voldoet dan is uw petitie binnen enkele uren tot dagen ondertekenbaar. Moet uw petitie voor een bepaald tijdstip ondertekenbaar zijn, spreekt u dan een voicemail in op 084-8360670 onder vermelding van uw e-mailadres en petitie. Dit bereikt de vrijwilligers achter petities.nl direct. We zullen dan proberen zo snel mogelijk te handelen. Ondertussen kunt u uw petitie even weer in concept zetten om taalfouten er uit te halen.quote:
Zo, jou mogen ze van mij ook wel weer de kast in gooien.quote:Op dinsdag 7 december 2010 19:53 schreef AdvancedPower het volgende:
Steek die petitie in je kont. Laat hem in zijn cel wegrotten. De smiecht.
Hij wordt overgewaardeerd door kutusers zoals die homo niels, klein kk kind AP en nog meer.quote:Op dinsdag 7 december 2010 19:58 schreef Spaghettivreter het volgende:
Van mij hoeft 'ie niet terug te komen.... overgewaardeerde kutuser.
Als je niks te melden hebt, kanker zelf op.quote:Op dinsdag 7 december 2010 19:58 schreef Dennis101 het volgende:
Flikker op met die gast en flikker jij ook maar een eind op.
Held!quote:Op dinsdag 7 december 2010 19:58 schreef Dennis101 het volgende:
Flikker op met die gast en flikker jij ook maar een eind op.
Wat een slechte manier van aandacht trekken zeg. Alle topics over hem persé moeten melden hoe erg je hem vindt. Ik dacht dat je weer veranderd was qua gedrag, maar nee hoor.quote:Op dinsdag 7 december 2010 19:53 schreef AdvancedPower het volgende:
Steek die petitie in je kont. Laat hem in zijn cel wegrotten. De smiecht.
Ik vond dat een redelijk nuttige bijdrage aan dit anders zinloze topic.quote:Op dinsdag 7 december 2010 19:59 schreef Trava het volgende:
[..]
Als je niks te melden hebt, kanker zelf op.
Ik overwaardeer hem niet? Ik vind het de grootste kneus op heel FOK!. En hij mag nooit meer terug komen!quote:Op dinsdag 7 december 2010 19:59 schreef Trava het volgende:
[..]
Hij wordt overgewaardeerd door kutusers zoals die homo niels, klein kk kind AP en nog meer.
Dat is het sneue hiervan.
quote:2.636 ondertekeningen
Mevrouw 'Safi' mag in Nederland inburgeren
De vrouw en moeder van het gezin Safi verblijft op dit moment als alleenstaande analfabete vrouw, als vluchteling in Pakistan, terwijl haar man en 8 kinderen in Nederland wonen. Voor het gehele gezin is het van belang dat de moeder in Nederland aan haar inburgeringsplicht kan voldoen.
Dat jij hier nog mag rond surfen...quote:
Ga weg.quote:Op dinsdag 7 december 2010 20:00 schreef L.no het volgende:
[..]
Wat een slechte manier van aandacht trekken zeg. Alle topics over hem persé moeten melden hoe erg je hem vindt. Ik dacht dat je weer veranderd was qua gedrag, maar nee hoor.
AP moet al die gemiste aandacht weer inhalen natuurlijk.quote:Op dinsdag 7 december 2010 20:00 schreef L.no het volgende:
[..]
Wat een slechte manier van aandacht trekken zeg. Alle topics over hem persé moeten melden hoe erg je hem vindt. Ik dacht dat je weer veranderd was qua gedrag, maar nee hoor.
Het is jammer dat je niet inziet dat mijn bijdrage serieus is, het is jammer dat je alleen ziet hoe ONZ en KLB users het kapot maken. Stelletje joden zijn het.quote:Op dinsdag 7 december 2010 20:00 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Ik vond dat een redelijk nuttige bijdrage aan dit anders zinloze topic.
Shittt AP jonge als ik jou toch is tegenkom he.quote:Op dinsdag 7 december 2010 20:00 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Ik overwaardeer hem niet? Ik vind het de grootste kneus op heel FOK!. En hij mag nooit meer terug komen!
Blijkbaar wel ja.quote:Op dinsdag 7 december 2010 20:01 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
AP moet al die gemiste aandacht weer inhalen natuurlijk.
Ik zie best dat dit serieus en daarom zeg ik ook serieus dat jij en hij een eind moeten flikkeren.quote:Op dinsdag 7 december 2010 20:02 schreef Trava het volgende:
[..]
Het is jammer dat je niet inziet dat mijn bijdrage serieus is, het is jammer dat je alleen ziet hoe ONZ en KLB users het kapot maken. Stelletje joden zijn het.
Wat ga je blij praten kankermongooltje, je bent niks man begrijp je dat. Je bent niks ook al geef ik je een voorsprong vriend. Dus ga niet praten dit, dat blablabla.. 1 hoek op je kaak en je bent K.O.quote:Op dinsdag 7 december 2010 20:03 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Ik zie best dat dit serieus en daarom zeg ik ook serieus dat jij en hij een eind moeten flikkeren.
Je praat verdacht marrokaans.quote:Op dinsdag 7 december 2010 20:05 schreef Trava het volgende:
[..]
Wat ga je blij praten kankermongooltje, je bent niks man begrijp je dat. Je bent niks ook al geef ik je een voorsprong vriend. Dus ga niet praten dit, dat blablabla.. 1 hoek op je kaak en je bent K.O.
KNOCK OUT, begrepen jonge. Jood dat je bent.
Nogmaals, flikker op.quote:Op dinsdag 7 december 2010 20:05 schreef Trava het volgende:
[..]
Wat ga je blij praten kankermongooltje, je bent niks man begrijp je dat. Je bent niks ook al geef ik je een voorsprong vriend. Dus ga niet praten dit, dat blablabla.. 1 hoek op je kaak en je bent K.O.
Rot op man, sukkel.quote:Op dinsdag 7 december 2010 20:05 schreef Trava het volgende:
[..]
Je bent de leider van je stront als je loopt te schijten. Helaas niet in dit wereldje. Dan ben je namelijk nog lager dan laag.quote:Op dinsdag 7 december 2010 20:06 schreef AdvancedPower het volgende:
Ik weet wel waarom hij een ban heeft.. Je kan nooit 2 grote leiders hebben in een dictatuur. Het was dandybleu of ik en het bestuur heeft gekozen voor AP! Ik dus.En ik heb het verdiend!
maandag 1 november 2010 @ 14:29quote:Op dinsdag 7 december 2010 20:07 schreef Trava het volgende:
[..]
Je bent de leider van je stront als je loopt te schijten. Helaas niet in dit wereldje. Dan ben je namelijk nog lager dan laag.
Ik had je al gewaarschuwd he, wacht maar. Februari ben je K.O ik kom je persoonlijk bezoeken in Zwolle.quote:
Kiek hum gek word'n!quote:Op dinsdag 7 december 2010 20:05 schreef Trava het volgende:
[..]
yvonne heeft ook De Vrije Petitiesite in de tang. Kan gebeuren.quote:Deze petitie heeft status afgewezen en is daarom niet ondertekenbaar.
quote:Op dinsdag 7 december 2010 20:08 schreef Trava het volgende:
[..]
Ik had je al gewaarschuwd he, wacht maar. Februari ben je K.O ik kom je persoonlijk bezoeken in Zwolle.
Grapjes kunnen. Dit gaat te ver.quote:Op dinsdag 7 december 2010 20:10 schreef Trava het volgende:
[..]
En dan ga je zoomdat je keel open ligt.
quote:Op dinsdag 7 december 2010 20:11 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Grapjes kunnen. Dit gaat te ver.
Valt mee.quote:Op dinsdag 7 december 2010 20:11 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Grapjes kunnen. Dit gaat te ver.
Je moeder is een kuttopic.quote:Op dinsdag 7 december 2010 20:12 schreef dandybIeu het volgende:
Ja wat een kuttopic is dit dus geworden
Je moet lager bukken voor die komkommer.quote:
Dit was voor ONZ een gedeelte uit een eigengemaakt topic. Maar het gaat hier over dandybleuquote:Op dinsdag 7 december 2010 20:16 schreef CantFazeMe het volgende:
Stevenmac als mod? Lijkt mij niet lachen, hij kan er niet mee overweg.
quote:Op dinsdag 7 december 2010 20:15 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Je moet lager bukken voor die komkommer.
Stop over die heikneuter.quote:Op dinsdag 7 december 2010 20:17 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dit was voor ONZ een gedeelte uit een eigengemaakt topic. Maar het gaat hier over dandybleu
Hij heeft het niet verdient, dat heeft niks te maken dat IK hem terug wil.quote:Op dinsdag 7 december 2010 20:14 schreef beelz het volgende:
Waarom zou je die spaz terugwillen?
TS faalt in leven.
Goede bijdrage!quote:Op dinsdag 7 december 2010 20:15 schreef robin007bond het volgende:
http://www.PetitionOnline.com/239q9w02/petition.html
Heb de petitie op een andere site gezet.
Graftyfuskanker zelf even een eind op uit dit topic. We weten nu wel dat je jaloers bent op dandybleu vanwege alle aandacht die hij krijgt en de weinige aandacht die jij kreeg na je verbanning. Dit topic gaat over dandybleu, niet over jou.quote:
Wat een idiootquote:Op dinsdag 7 december 2010 20:10 schreef Trava het volgende:
[..]
En dan ga je zoomdat je keel open ligt.
Hij heeft het wel verdiend.quote:Op dinsdag 7 december 2010 20:17 schreef Trava het volgende:
[..]
Hij heeft het niet verdient, dat heeft niks te maken dat IK hem terug wil.
quote:Op dinsdag 7 december 2010 20:15 schreef robin007bond het volgende:
http://www.PetitionOnline.com/239q9w02/petition.html
Heb de petitie op een andere site gezet.
quote:Op dinsdag 7 december 2010 20:18 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Graftyfuskanker zelf even een eind op uit dit topic. We weten nu wel dat je jaloers bent op dandybleu vanwege alle aandacht die hij krijgt en de weinige aandacht die jij kreeg na je verbanning. Dit topic gaat over dandybleu, niet over jou.
quote:
.. Nee.quote:
Beetje proberen mijn titel FB huillie over proberen te nemen, alleen ik heb recht op die titelquote:Op dinsdag 7 december 2010 20:18 schreef schommelstoel het volgende:
[{(GC)}] Feedback
AP, schijnheil.
Snel rennen richting papa en mama?
Je snapt het niet AP.quote:
Nu is het wachten op Dandyredquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |