Noem eens een goede waar ik echt bij moet huilen danquote:Op woensdag 30 maart 2011 00:11 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Oh, dan moet je wel een drama kijkenIk huil echt om alles
dus dat is nog niet zo lang geleden. Op stage zelfs
Jawel want ik heb een bagger hekel aan prikkenquote:Op woensdag 30 maart 2011 00:14 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Oh, dat is nog wel gezellig danMaar niet een eng ernstig onderzoek?
WAT IS DEZEN HAAT?quote:Op woensdag 30 maart 2011 00:15 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Je bent mijn nummer 2 [ afbeelding ]
The Notebookquote:Op woensdag 30 maart 2011 00:15 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Noem eens een goede waar ik echt bij moet huilen dan [ afbeelding ]
Muahah, ook halloquote:Op woensdag 30 maart 2011 00:16 schreef Flippiee het volgende:
[..]
CREEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEG
Ah, prikken, niet echt fijn nee. Meestal ben ik degene die ze geeft alleen, dan is het veel leukerquote:Op woensdag 30 maart 2011 00:15 schreef killerbee911 het volgende:
[..]
Jawel want ik heb een bagger hekel aan prikkenmaar voor de rest viel het mee
Nachtmerriesquote:Op woensdag 30 maart 2011 00:17 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ah, prikken, niet echt fijn nee. Meestal ben ik degene die ze geeft alleen, dan is het veel leukerik vind injecteren echt tof
![]()
ja want ikquote:Op woensdag 30 maart 2011 00:18 schreef Omdatappel het volgende:
Hier zitten wel lieve mensen enzo, zegmaar.
Heuj, appel!quote:Op woensdag 30 maart 2011 00:18 schreef Omdatappel het volgende:
Hee Appeltjequote:Op woensdag 30 maart 2011 00:18 schreef Omdatappel het volgende:
Hahaha, geluksvogelquote:Op woensdag 30 maart 2011 00:18 schreef killerbee911 het volgende:
[..]
Nachtmerriesalleen ik had wel leuke verpleegsters
The Notebook ooit eerste 5 minuten van gezien omdat zo'n chick dat graag wildequote:Op woensdag 30 maart 2011 00:16 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
The NotebookEn ik moet bij het beginstukje van Up al huilen
dat als die vrouw doodgaat. En bij ehmmm I Am Legend als die hond doodgaat
Zoals ik al zei, ik huil snel.
Goed hoor. Ja toevallig wel ja :pquote:Op woensdag 30 maart 2011 00:19 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Hoe is het dan, heb je een tc aan staan toevallig?
Juist welquote:Op woensdag 30 maart 2011 00:19 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Hahaha, geluksvogelGeen irritante onwetende stagiaires?
Nouja, hij is zo liefquote:Op woensdag 30 maart 2011 00:19 schreef HappyBob het volgende:
[..]
The Notebook ooit eerste 5 minuten van gezien omdat zo'n chick dat graag wilde [ afbeelding ] Maar denk dat ik bij die film eerder in slaap val dan dat ik er bij ga huilen. Up en I Am Legend ook niet echt films waarbij ik moet huilen [ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |