quote:Deze petitie heeft status concept en is daarom niet ondertekenbaar.
quote:Op dinsdag 7 december 2010 19:51 schreef dandybIeu het volgende:
ja dus rot op met je petitie ik wil advancedpower z'n hoofd op m'n kachel...
kutkloonquote:Op dinsdag 7 december 2010 19:51 schreef dandybIeu het volgende:
Haha de lulquote:Op dinsdag 7 december 2010 19:51 schreef dandybIeu het volgende:
Ik zit al de hele tijd te kijken waar de spelfout zit, maar volgens mij is dit 'm echt.quote:Op dinsdag 7 december 2010 19:51 schreef dandybIeu het volgende:
hoofdletterquote:Op dinsdag 7 december 2010 19:54 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Ik zit al de hele tijd te kijken waar de spelfout zit, maar volgens mij is dit 'm echt.![]()
ik was echt blij man, echt blij. ik geloofde het. klootzakquote:Op dinsdag 7 december 2010 19:51 schreef dandybIeu het volgende:
quote:Op dinsdag 7 december 2010 19:55 schreef Trava het volgende:
Petitie fixxed. Maar gasten dit is serieus. Jullie verzieken het en daardoor komt Dandy juist NIET terug.
Joden dat jullie zijn.
quote:Deze petitie heeft status ondertekenbaar maken en is daarom niet ondertekenbaar.
Kijk zijn posthistory eens.quote:Op dinsdag 7 december 2010 19:54 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Ik zit al de hele tijd te kijken waar de spelfout zit, maar volgens mij is dit 'm echt.![]()
De naam zegt me niets.quote:Op dinsdag 7 december 2010 19:58 schreef Spaghettivreter het volgende:
Van mij hoeft 'ie niet terug te komen.... overgewaardeerde kutuser.
Uw petitie ligt nu bij ons ter beoordeling. Als uw petitie aan de spelregels voldoet dan is uw petitie binnen enkele uren tot dagen ondertekenbaar. Moet uw petitie voor een bepaald tijdstip ondertekenbaar zijn, spreekt u dan een voicemail in op 084-8360670 onder vermelding van uw e-mailadres en petitie. Dit bereikt de vrijwilligers achter petities.nl direct. We zullen dan proberen zo snel mogelijk te handelen. Ondertussen kunt u uw petitie even weer in concept zetten om taalfouten er uit te halen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |