abonnement Unibet Coolblue
  zondag 9 januari 2011 @ 20:34:09 #1
204320 Montelly
-|||-------|||-
pi_91083274
OMG!!!!

blablabla...

Onderweg naar Jordanie wordt een man (84) onwel. Werd hulp ingeroepen van een eventuele arts aan boord. Niemand reageerde, waardoor Bridget een "arts" aanwees die wel aanwezig was maar zich niet kenbaar heeft gemaakt.

Dat wijf: "Jaaa...als ik op vakantie ben, dan ben ik op vakantie en wil ik niet opgeroepen worden"
"Ik hoop dat dit de laatste keer is"

OMG kots wijf :r :r :r :r Waarvoor wil je dan een arts zijn. Wat een grafwijf :r :r :r
Ik hoop echt dat ze dit leest. Iemand recaps kunnen maken?

Edit:

Betreffende aflevering
http://www.rtl.nl/xl/#/u/12da1686-54ae-3a5a-8a6a-a032ef31abce/

actie vanaf 37:10

Betreffende grafwijf :r :r



Vandaar dat onze zorgstelsel helemaal verpauperd is

[ Bericht 9% gewijzigd door Montelly op 10-01-2011 18:06:58 ]
Vergeet niet te liken en te abonneren op mijn vlog:
https://youtu.be/oavMtUWDBTM?t=25s
pi_91083393
wat
Op woensdag 5 mei 2010 00:37 schreef henrydg het volgende:
GATVERDAMME TS. GAT VR DAMME WAT BEN JIJ GOOR JE KUNT TOCH NAAR HE TOILET LOPEN VUIEL RANSAAP GATVERDAMME :r :r
pi_91083440
OMG!!!
You dream it, I live it.
pi_91083456
huh
Amsterdamse Football Club Ajax - Liverpool F.C.
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 zondag 9 januari 2011 @ 20:36:57 #5
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_91083465
Dan spoor je echt niet als arts zijnde. :X
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
pi_91083473
Op zondag 6 mei 2012 16:24 schreef Tamashii het volgende:
Dat kan niet. Dit stond in de Volkskrant. :'(
  zondag 9 januari 2011 @ 20:37:27 #7
277717 KeizerKuzco
I was born this way
pi_91083509
Oei, ik geloof mijn oren niet
Drawing a confession out of someone is like doing a beautiful dance. A beautiful dance, with a chainsaw.
pi_91083519
Ja wat een kutwijf was dat :') Konden ze die niet meteen het vliegtuig uit gooien.
2015: <span class="s">MLA - JFK - PMI</span>
  zondag 9 januari 2011 @ 20:37:59 #9
24492 Flurry
Het was een mooie tijd
pi_91083562
Volgens mij kan je daarvoor uit het ambt gezet worden. Achterlijk wijf!
We cross our bridges when we come to them and burn them behind us, with nothing to show for our progress except a memory of the smell of smoke, and a presumption that once our eyes watered.
pi_91083578
Vakantie = vakantie. :{w
Nieuw is niet altijd beter.
pi_91083590
Was het wel echt en niet in scene gezet toch? :')
pi_91083600
Serieus, waar gaat dit over?
Amsterdamse Football Club Ajax - Liverpool F.C.
pi_91083604
Dat is zelfs strafbaar als ik me niet vergis....
pi_91083706
Goede actie, hopelijk kreeg ze nog wel betaald. Anders gaat iedereen maar vragen "ja ik heb hulp nodig".
pi_91083996
Misschien was ze bang voor zo'n enge tropische, besmettelijke ziekte. Als je dan niet bij je hebt (desinfectie e.d.). Maar misschien is 't gewoon een kutwijf.
Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Pietje's hobby is puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje O+
pi_91084820
quote:
11s.gif Op zondag 9 januari 2011 20:43 schreef PietjePuk007 het volgende:
Misschien was ze bang voor zo'n enge tropische, besmettelijke ziekte. Als je dan niet bij je hebt (desinfectie e.d.). Maar misschien is 't gewoon een kutwijf.
Was een man van 84, op de heenreis vanuit Nederland. Hij zag helemaal wit en had overgegeven.
2015: <span class="s">MLA - JFK - PMI</span>
pi_91087052
Dat dit kan in Nederland! Oh, wacht...
Who motivates the motivator?
pi_91098828
jezus, een gebroken vinger ofzoiets kan ik me misschien nog voorstellen... Maar als een oude man onwel wordt probeer je al te helpen als omstander, als arts moet dat al helemaal
  maandag 10 januari 2011 @ 18:07:37 #19
204320 Montelly
-|||-------|||-
pi_91124169
Beeldmateriaal toegevoegd..
Vergeet niet te liken en te abonneren op mijn vlog:
https://youtu.be/oavMtUWDBTM?t=25s
pi_91124295
Ze is wel lekker :9~
You dream it, I live it.
  maandag 10 januari 2011 @ 18:13:22 #22
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_91124375
Van Wikipedia

quote:
In 1878 werd er in Nederland een artseneed ingevoerd, die was gebaseerd op de eed van Hippocrates. Deze artseneed werd door de KNMG (Koninklijke Nederlandsche Maatschappij tot bevordering der Geneeskunst) en de VSNU (Vereniging van Samenwerkende Universiteiten in Nederland) in 2003 vervangen door een andere eed.[6] Nog steeds leggen medische studenten een eed of gelofte af op het moment dat zij hun artsbevoegdheid krijgen. Er bestaan verschillende vormen van de artseneed van de grondlegger van de westerse geneeskunde. De huidige eed van de KNMG lijkt naar de letter van de tekst genomen weinig meer op de oerversie van de eed van Hippocrates. De strekking blijft echter dezelfde: respect van de medicus voor het leven, inclusief de dood, die naar de huidige maatstaven voor een arts eveneens onbetwistbaar deel uitmaakt van het humane bestaan.

In Nederland werken de artsen van het kleinere Nederlands Artsenverbond nog steeds op basis van de oorspronkelijke eed van Hippocrates en niet met de aangepaste versie van 2003 van de KNMG.

[bewerken] Artseneed van de KNMG en de VSNU van 2003"Ik zweer/beloof dat ik de geneeskunst zo goed als ik kan zal uitoefenen ten dienste van mijn medemens. Ik zal zorgen voor zieken, gezondheid bevorderen en lijden verlichten. Ik stel het belang van de patiënt voorop en eerbiedig zijn opvattingen. Ik zal aan de patiënt geen schade doen. Ik luister en zal hem goed inlichten. Ik zal geheim houden wat mij is toevertrouwd. Ik zal de geneeskundige kennis van mijzelf en anderen bevorderen. Ik erken de grenzen van mijn mogelijkheden. Ik zal mij open en toetsbaar opstellen, en ik ken mijn verantwoordelijkheid voor de samenleving. Ik zal de beschikbaarheid en toegankelijkheid van de gezondheidszorg bevorderen. Ik maak geen misbruik van mijn medische kennis, ook niet onder druk. Ik zal zo het beroep van arts in ere houden. Zo waarlijk helpe mij God almachtig / Dat beloof ik."Een vernieuwing die met deze eed wordt beoogd is dat de arts ook belooft geen misbruik te maken van zijn medische kennis, ook niet onder druk. Dit is toegevoegd met het oog op de Rechten van de Mens uit 1948, met als doel misbruik van medische kennis, zoals dat tijdens de Tweede Wereldoorlog optrad, te voorkomen. Dezelfde zinsnede is echter ook van toepassing op misbruik van kennis door commerciële druk vanuit de farmaceutische industrie.

De huidige artseneed van de KNMG en de VSNU heeft het ten opzichte van de Eed van Hippocrates ook niet meer over euthanasie en (indirecte) abortus.

Het uitspreken van een eed markeert in Nederland en in veel andere landen het einde van de universitaire artsopleiding, maar heeft op zich geen juridische betekenis.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_91124877
Ik zie er weinig verkeerds aan hoor :? Er bemoeiden zich al genoeg mensen met die man, waarom zij dan ook nog... Er zijn zo vaak mensen aan boord een beetje luchtziek, daar staat ook niet direct een arts naast.
pi_91124955
In Amerika doen artsen dat ook in een vliegtuig.. Die kijken wel uit dat ze een patiënt voor zich krijgen waar ze niets van weten en dan achteraf aangeklaagd worden.
dag
pi_91125688
bridget ziet er trouwens niet uit, neemt zich niet eens de moeite om de bedrijfskleding te dragen!!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')