Dat vraag ik mij ook af. Misschien had de mod niet door dat cleanairnederland.nl TEGEN roken is en de overheid een handje wil helpen door een lijst samen te stellen met kroegen waar nog gerookt wordt?quote:Op donderdag 27 januari 2011 22:16 schreef Staal het volgende:
Waarom is dit spam? Oproep aan alle rokers
TS post een site die hij juist niet goed vindt. Er is ook geen enkel commercieel gewin.
Nee kan niet. Sorryquote:Op donderdag 27 januari 2011 23:03 schreef Ayca het volgende:
Kan het turkentopic #597 worden. Thanks.
Ik kijk ff voor je.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:07 schreef o.us het volgende:
Hoesje voor mijn OV-Chipkaart.
FHF lijkt mij meer op z'n plek.
Surequote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:23 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik kijk ff voor je.
FHF gaat 'm niet worden, Vraag en aanbod?
Sure.quote:Op woensdag 2 februari 2011 23:20 schreef vault_tec het volgende:
Gundam toys.
Kan iemand dit topic al een beetje opschonen? Al die smilies dragen niet veel bij.
Wat denk je nou? Je spamt je site 2 keer in je sigs, je hebt al vaker over die site lopen spammen en nu maak je een topic met als bron, je eigen site...quote:Op maandag 7 februari 2011 17:24 schreef Razor21 het volgende:
Beetje raar dat mijn topic : Bezoekers trekken beerput open over 2 zorginstellingen gesloten wordt onder het kopje spam.
Dit vind ik onzin heb er ook bij gezet waarom ik mijn weblog erbij moest zetten. Kan moeilijk al die reacties in het topic posten.
Was gewoon benieuwd wat ik hiermee aan moet.
Dan bespreek ik het wel op mijn eigen site ook goed.quote:Op maandag 7 februari 2011 17:26 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Wat denk je nou? Je spamt je site 2 keer in je sigs, je hebt al vaker over die site lopen spammen en nu maak je een topic met als bron, je eigen site...
Dan kan je het toch ook op je eigen site bespreken?
Tja, reclame maken op FOK! doen we niet aan, tenzij je toestemming hebt van de FA's. Goed bedoelt of niet, er moet ergens een grens gesteld worden. Misschien dat jij het niet zo bedoelt als HeatWave het opvat, maar anders kunnen we net zo goed alle spamtopics open laten.quote:Op maandag 7 februari 2011 17:30 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Dan bespreek ik het wel op mijn eigen site ook goed.
In je sigs mag je gewoon je site neerzetten kom ik zo vaak tegen bij Fokkers.
Blijf het -spam- altijd al vaag vinden overal mag je heen linken, maar -ho maar- als het je eigen website is. Net alsof ik plots goud geld ga verdienen omdat mijn linkje ergens staat vermeld.
Maar bij deze sluit ik de discussie ook geen kracht voor leg mij erbij neer.
Check, al denk ik dat ie dichtgaat, zal vast wel een ander topic voor zijn daarquote:Op donderdag 10 februari 2011 15:42 schreef Olle. het volgende:
LEGER GAAT INGRIJPEN EGYPTE
kan volgens mij richting middel oosten forum?
aight!quote:Op donderdag 10 februari 2011 15:44 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Check, al denk ik dat ie dichtgaat, zal vast wel een ander topic voor zijn daar.
Dan ben ik maar compleet gek. Misschien moet je een goede rede geven waarom ik dat topic weer open ga doen. Je begint zelf met mensen met neo nazi's te vergelijken.quote:Op zondag 20 februari 2011 20:48 schreef zoalshetis het volgende:
HOLY SHIT!
wtf?
is er iets mis met fok! ?
iemand die deze docu bekijkt en niet inziet dat dit topic ons terugslingert in de middeleeuwen is compleet gek.
als ik jou was zou ik dit topic snel weer openen. ben niet gediend van jouw slot.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |