Doen we niet aan. Dus: neequote:Waarom kunnen dat soort beesten zich nooit gedragen?
Altijd agressief en opgefokt en meteen willen meppen of steken.
en ook geen eerlijke gevechten maar als een stel hyena's met zijn allen op een slachtoffer.
euh, zo is het toch gewoon.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 18:17 schreef BrandX het volgende:
Dit soort generaliseringen:
[..]
Doen we niet aan. Dus: nee.
helaas moest hij het met zijn laatste alinea volledig verneuken, daarbij weet hij helemaal niet of het Marokkanen waren. MIsschien waren het wel Algerijnen, Irakezen or what ever.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 18:18 schreef StevenPaul het volgende:
"leuke avond gehad?" PATS
Vreemd dat dit topic een slotje kreeg, volgens mij was het nou niet echt bedoeld als bash-topic. De TS had enkel 'zijn verhaaltje' verteld over wat hij heeft meegemaakt.
ik zeg toch ook turken/marokkanen maar de messentrekker was een marokkaan.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 18:20 schreef BrandX het volgende:
[..]
helaas moest hij het met zijn laatste alinea volledig verneuken, daarbij weet hij helemaal niet of het Marokkanen waren. MIsschien waren het wel Algerijnen, Irakezen or what ever.
Dat soort ongenuanceerd gezeik doen we gewoon niet aan, klaar.
Oh jawel hoor. En je post in NWS bevestigt dat je het racistisch bedoeldequote:Op zaterdag 1 januari 2011 18:22 schreef NBTT het volgende:
[..]
ik zeg toch ook turken/marokkanen maar de messentrekker was een marokkaan.
en het slaat nergens op dat je dat topic dicht gooit.
?quote:Op zaterdag 1 januari 2011 18:24 schreef BrandX het volgende:
[..]
Oh jawel hoor. En je post in NWS bevestigt dat je het racistisch bedoelde.
Hij blijft dicht.
quote:Op zaterdag 1 januari 2011 18:14 schreef NBTT het volgende:
[..]
grappig, een vriend van mij is nu toch echt verloofd met een meisje die die 4 jaar geleden heeft ontmoet in tel aviv.
gewoon joods met kaaskop dus.
nee, het word aangeraden om niet met bepaalde rassen te mengen omdat ze inferieur zijn, das alles.
quote:Op zaterdag 1 januari 2011 18:21 schreef NBTT het volgende:
[..]
[..]
tja, ze beschermen hun eigen soort, zoveel joden zijn er niet meer
En 'nutteloze' topic??quote:Op maandag 3 januari 2011 10:39 schreef Symphonic het volgende:
[..]
bedankt voor deze nutteloze informatie en je zoveelste nutteloze topic
Nogmaals het is niet mijn topic en niet mijn OP: als je het over dit topic hebt:quote:Op maandag 3 januari 2011 20:51 schreef Symphonic het volgende:
Toontje mag best een beetje gematigder hoor
De OP bestaat uit niets en je gaat zitten baggeren in je eigen topic.
Niet zo handig, zelfs in ONZ gaan dergelijke topics zonder pardon op slot.
Ik heb niets tegn jou persoonlijk, wel tegen dergelijke baggertopics, en volgens mij (ik kan het ok mis hebben hoor, in dat geval excusez moi) was dit niet het eerste topic dat ik va je sluit.
Owwwww, nou ja laat ik het zo zeggen, ik had mijn dag niet helemaal vandaagquote:Op maandag 3 januari 2011 22:02 schreef vergezocht het volgende:
[..]
Nogmaals het is niet mijn topic en niet mijn OP: als je het over dit topic hebt:
Fruit in blik op siroop
En als je het over het Engels-accent topic hebt:
accent Engels Nederlandstaligen
bestaat de OP wel degelijk uit een grote inhoudelijke tekst.
Maar goed, je hebt volgens mij dat tweede topic gesloten omdat ik moest eerst toestemming vragen of zoiets. Dat had ik indd niet gedaan, maar die regel kende ik ook niet. En het is zeker geen huiswerk
na overleg is het heropend.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 21:19 schreef 9611Niels het volgende:
Yugoslaven op Fok! #1: Waar we Cevapcici met Yogurt eten!
Er zijn al genoeg SC's in GC lijkt me.
Maar wel weer een reeks erbij dus, gezien de TT?quote:
donequote:Op woensdag 5 januari 2011 18:10 schreef tdrone het volgende:
[GRTDOJW#963] waar merel geen nieuw deel opende
dubbel, mag een slotje op
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |